MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Сря 05 авг 2009 23:58


Ми каквото показва, това казвам, оня ден направо спря, сега като си е на празен ход седи на -0.2 като дам газ се покачва, но повече от 0.4 не прави,

а вакума съм го взел преди БОВ-а, ако има грешка :oops: казвайте докатоне съм си купил нов уред

п.п. не свързал за налягане на маслото и темп н маслото, някой да знае подходящо место да взема сигналите

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот kirhadj » Чет 06 авг 2009 7:09


Мисля, че до масления филтър на тези двигатели има тапа, от която може да се вземе налягането за маслото.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот Plamen_RI » Чет 06 авг 2009 12:27


kirhadj написа:Мисля, че до масления филтър на тези двигатели има тапа, от която може да се вземе налягането за маслото.

в най-лошия случай ще ти трябва фланец от мотор с повече входове за датчици, ама не би трябвало да имаш проблем


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот alpine » Чет 06 авг 2009 12:38


...Или просто да си направиш при един аргон колкот искаш дупки , резбички и така нататък .
Другото при стругар да си направиш един тройник и да накичиш всичкото датчик :kissy:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 06 авг 2009 12:59


alpine написа:...Или просто да си направиш при един аргон колкот искаш дупки , резбички и така нататък .
Другото при стругар да си направиш един тройник и да накичиш всичкото датчик :kissy:


това е най-простото и лесно решение, даже може да не се стигне до стругар, продават се готови тройници :wink:


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 06 авг 2009 15:37


madcap написа:а вакума съм го взел преди БОВ-а, ако има грешка :oops: казвайте докатоне съм си купил нов уред


незнам кое точно е БОВ-а но тряабва да вземеш вакум от смукателниет колектор между дросела и клапаните примерно от кадето идва вакума за серовото :)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот radi_nrj » Чет 06 авг 2009 17:04


GOLF 2 GTI16v написа:
madcap написа:а вакума съм го взел преди БОВ-а, ако има грешка :oops: казвайте докатоне съм си купил нов уред


незнам кое точно е БОВ-а но тряабва да вземеш вакум от смукателниет колектор между дросела и клапаните примерно от кадето идва вакума за серовото :)


BOV - Blow Off Valve.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот peshoxx » Чет 06 авг 2009 17:13


Колега,какво стана със спирачките,действаш ли или не си ги почнал още? Надявам се да пуснеш снимков материал,твойте снимки поне са професионални.Какъв цвят ще боядисваш апаратите? :)


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот doc_j » Чет 06 авг 2009 17:24


При мен на Г40-то има вакуум, който влиза в компа (този за мап-сензора) и от там с един тройник. Но не знам ти с дебитомер ли си или с мап, или пък и двете.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Чет 06 авг 2009 17:40


Спирачките не съм ги почнал
още, чудя се какви дискове, дали
Цимерман надупчени някаде около
300лв или плътни наполовина цена
говорил съм си с няколко приятеля
повечето казват че се пукат надупчените
а аз четох че износените се пукат
и сега се чудя какви


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот golf II gti » Чет 06 авг 2009 19:15


BREMBO MAX :да:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот ANDREYO » Чет 06 авг 2009 19:19


golf II gti написа:BREMBO MAX :да:
Грешка! ZIMERMANN най доброто на пазара и са тествани вече почти година 288мм вентилирани спират като ненормални брембото е жив та%ак износват му се нарезите а накладките стоят ,говоря за меки накладки.Слагай смело цимера няма да сгрешиш :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот alpine » Чет 06 авг 2009 19:19


Заеби го това брембо макс :| Цимермана си е екстра от всякъде .
Нарязаното Ате също много ме кефи мене .


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот ANDREYO » Чет 06 авг 2009 19:23


ате не съм продавал но бива ,но се намира по трудно а цимер имат една серия с sp накрая на номера и гарантирам защото съм ги продавал че са огън :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V

Мнениеот madcap » Чет 06 авг 2009 23:28


Днес гледах една схема по Етка, някаде по нета, от де да взема сигнал за датчиците, и там имаше тапи, май даже и една отгоре, ако има време ще разглобим да видим кво можем да направим

Брембо, мерси, не ми харесват, така и така се правят, поне да е като хората,
ей за такива става дума
10052009329.jpg


Сега немам мноо време за колата, но ще стане де



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта