Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rakarov
един обикновен Голфаджия
Мнения: 386
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
Автомобил: Polo GTI
Двигател: 1.8 Turbo
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Rakarov » Пет 31 юли 2009 12:31


Значи колеги било е дебитомерче...такам..сменям го и после 2-3 дни си карам голфчето и по едно време пукам маркуче на кулера...слагаме ново и сега всичко е 6 обаче сега пък има лаг в турбото...в смисъл късно влиза...към 2.5-2.6...нормално ли е ? Защото преди в 2-2.1 като влезнеше и ставаше страшно... :banghead:




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот morfei1 » Пет 31 юли 2009 14:48


Този лаг как го установихте - с ВАГКОМ или по усет? Ако имаш логове, дай да видим за какво става на въпрос.


Потребителски аватар
Rakarov
един обикновен Голфаджия
Мнения: 386
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
Автомобил: Polo GTI
Двигател: 1.8 Turbo
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Rakarov » Пон 03 авг 2009 11:38


morfei1 написа:Този лаг как го установихте - с ВАГКОМ или по усет? Ако имаш логове, дай да видим за какво става на въпрос.

Ами усещам го.А и на първа е мъртвец...като вкарам втора и чакам от 2 до 2.7-2.8 оборота да се включи турбото и то като се включи вече е време да се вкара трета...странно...колко много неща смених по тази кола и все още не мога да си я нагодя... :banghead:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Dorian » Пон 03 авг 2009 16:40


Не е настроено лостчето което управлява налягането :idea:


Потребителски аватар
Rakarov
един обикновен Голфаджия
Мнения: 386
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
Автомобил: Polo GTI
Двигател: 1.8 Turbo
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Rakarov » Вто 04 авг 2009 10:38


Ще отида да го видят.Мерси колега.После ще драсна.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Schwepsi » Вто 04 авг 2009 10:44


Аз само да кажа от 1 месец карам АРЛ и има известрен лаг , НО до 1.9 и оттам вече се истрелва и то доооооволно. Нещо и има на тая кола така както го описваш :roll: . Просто нее нормално


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот kombito-tdi » Пет 07 авг 2009 21:27


ваг кома хваща всичко само да знаеш кьде да гледаш
имал сьм сьщия арл които беше за инжектори
всичко си му е на ред пьк не вьрви
смених му едни елементи и полудя


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот stenly_m » Съб 08 авг 2009 15:29


kombito-tdi написа:ваг кома хваща всичко само да знаеш кьде да гледаш
имал сьм сьщия арл които беше за инжектори
всичко си му е на ред пьк не вьрви
смених му едни елементи и полудя


И що не кажеш на колегата кои елементи да погледне и неговата кола да полудее, аман от комерсиални майстори, толкова ли алчни станахнте всички...


Потребителски аватар
mircho82
Мнения: 378
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
Автомобил: Golf IV TDI GTI
Двигател: ARL 2001
Местоположение: Плевен

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот mircho82 » Пет 14 авг 2009 21:01


Здравей колега! При мен си е оригиналното турбо на ARL-а и то почва да надува от 1700-1800 оборота ,което мисля че е нормално,но нещо много май се е разсвирило та незнам дали е на добре :bowdown . Да не се наложи и аз да сменям. Така, че сподели като решиш проблема окончателно. :|


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот morfei1 » Пет 14 авг 2009 21:51


Каккво имаш предвид разсвирило? Не страшно като свири, а като спре да свири :wink: .


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот stenly_m » Нед 16 авг 2009 14:48


И моето беше почнало мн да свири, ама като махнах катализатора се оправи, явно по-тежичко му е идвало със запушен катализатор


Потребителски аватар
mircho82
Мнения: 378
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
Автомобил: Golf IV TDI GTI
Двигател: ARL 2001
Местоположение: Плевен

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот mircho82 » Нед 16 авг 2009 15:49


Ами така като карам на отворени джамове и като минавам покрай спрели коли или пък някаква стена и много се чува като свирука като го настъпя mhihi , та незнам. :screwy А и между другото несъм махал катализатора,сменяха ми някви гарнитурки около турбото (май на изпускателните колектори), че изпускаше масло,та да нее да има зор и да няма къде да надува :| Но аре стига съм раздувал на колегата темата,да видим при него кво стана...... :?:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Dorian » Нед 16 авг 2009 19:50


Свиренето е нормално,а особено и след като се махне катализатора се усилва значително повече,а и от ауспуха се чува дори на празен ход


Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Student_pravo » Пет 04 сеп 2009 17:26


Rakarov написа:
morfei1 написа:Този лаг как го установихте - с ВАГКОМ или по усет? Ако имаш логове, дай да видим за какво става на въпрос.

Ами усещам го.А и на първа е мъртвец...като вкарам втора и чакам от 2 до 2.7-2.8 оборота да се включи турбото и то като се включи вече е време да се вкара трета...странно...колко много неща смених по тази кола и все още не мога да си я нагодя... :banghead:



Какво стана колега, оправиха ли се проблемите с лага и как е колата?


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 04 сеп 2009 17:34


Dorian написа:Свиренето е нормално,а особено и след като се махне катализатора се усилва значително повече,а и от ауспуха се чува дори на празен ход

Имам 2 коли с турбо и никога до сега не съм чул свирене от турбото.Като чета темата и почвам да се чудя дали колите не са в ред или да ходя на ушен лекар.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__, pink и 32 госта