



Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
- Rakarov
- един обикновен Голфаджия
- Мнения: 386
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
- Автомобил: Polo GTI
- Двигател: 1.8 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Значи колеги било е дебитомерче...такам..сменям го и после 2-3 дни си карам голфчето и по едно време пукам маркуче на кулера...слагаме ново и сега всичко е 6 обаче сега пък има лаг в турбото...в смисъл късно влиза...към 2.5-2.6...нормално ли е ? Защото преди в 2-2.1 като влезнеше и ставаше страшно... 

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Този лаг как го установихте - с ВАГКОМ или по усет? Ако имаш логове, дай да видим за какво става на въпрос.
- Rakarov
- един обикновен Голфаджия
- Мнения: 386
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
- Автомобил: Polo GTI
- Двигател: 1.8 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
morfei1 написа:Този лаг как го установихте - с ВАГКОМ или по усет? Ако имаш логове, дай да видим за какво става на въпрос.
Ами усещам го.А и на първа е мъртвец...като вкарам втора и чакам от 2 до 2.7-2.8 оборота да се включи турбото и то като се включи вече е време да се вкара трета...странно...колко много неща смених по тази кола и все още не мога да си я нагодя...

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Не е настроено лостчето което управлява налягането 

- Rakarov
- един обикновен Голфаджия
- Мнения: 386
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
- Автомобил: Polo GTI
- Двигател: 1.8 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Ще отида да го видят.Мерси колега.После ще драсна.
- Schwepsi
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Аз само да кажа от 1 месец карам АРЛ и има известрен лаг , НО до 1.9 и оттам вече се истрелва и то доооооволно. Нещо и има на тая кола така както го описваш
. Просто нее нормално

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
ваг кома хваща всичко само да знаеш кьде да гледаш
имал сьм сьщия арл които беше за инжектори
всичко си му е на ред пьк не вьрви
смених му едни елементи и полудя
имал сьм сьщия арл които беше за инжектори
всичко си му е на ред пьк не вьрви
смених му едни елементи и полудя
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
kombito-tdi написа:ваг кома хваща всичко само да знаеш кьде да гледаш
имал сьм сьщия арл които беше за инжектори
всичко си му е на ред пьк не вьрви
смених му едни елементи и полудя
И що не кажеш на колегата кои елементи да погледне и неговата кола да полудее, аман от комерсиални майстори, толкова ли алчни станахнте всички...
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Здравей колега! При мен си е оригиналното турбо на ARL-а и то почва да надува от 1700-1800 оборота ,което мисля че е нормално,но нещо много май се е разсвирило та незнам дали е на добре
. Да не се наложи и аз да сменям. Така, че сподели като решиш проблема окончателно. 


Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Каккво имаш предвид разсвирило? Не страшно като свири, а като спре да свири
.

- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
И моето беше почнало мн да свири, ама като махнах катализатора се оправи, явно по-тежичко му е идвало със запушен катализатор
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Ами така като карам на отворени джамове и като минавам покрай спрели коли или пък някаква стена и много се чува като свирука като го настъпя
, та незнам.
А и между другото несъм махал катализатора,сменяха ми някви гарнитурки около турбото (май на изпускателните колектори), че изпускаше масло,та да нее да има зор и да няма къде да надува
Но аре стига съм раздувал на колегата темата,да видим при него кво стана...... 




- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Свиренето е нормално,а особено и след като се махне катализатора се усилва значително повече,а и от ауспуха се чува дори на празен ход
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Rakarov написа:morfei1 написа:Този лаг как го установихте - с ВАГКОМ или по усет? Ако имаш логове, дай да видим за какво става на въпрос.
Ами усещам го.А и на първа е мъртвец...като вкарам втора и чакам от 2 до 2.7-2.8 оборота да се включи турбото и то като се включи вече е време да се вкара трета...странно...колко много неща смених по тази кола и все още не мога да си я нагодя...
Какво стана колега, оправиха ли се проблемите с лага и как е колата?
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа
Dorian написа:Свиренето е нормално,а особено и след като се махне катализатора се усилва значително повече,а и от ауспуха се чува дори на празен ход
Имам 2 коли с турбо и никога до сега не съм чул свирене от турбото.Като чета темата и почвам да се чудя дали колите не са в ред или да ходя на ушен лекар.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73, Didaka04, Google [Bot], Piqndurnik и 48 госта