Не гледай асвалтовата площатка на Джереми, тя не може да бъде мерило за писта, писта е Северния склон на Ринга, Хокенхаийм и т.н.
Да Carrera GT, е по-добра на писта от другите, на писта дълга 1км/ч направи ластик на Енцо секунда и половина. Като бързина на права е най-слаба от трите автомобила. Автомобила е настроен да има по-голямо въздушно съпротивление от Енцо и СЛР и затова има и доста "ниска" макс скорост. Та именно на пистата Carrera GT е цар и няма как да не бъде просто издържа на много по-високо странично ускорение от Енцо, има по-висока скорост при слалом (доста по-висока) спира доста по-добре от Енцо няма значение 100-0км/ч, 200-0км/ч, студени или топли спирачки, настройките на аеродинамиката и по-големия натиск, който тя оказва също има заслуга за пистовите изяви на автомобила.
Ако не вярваш специално мога да поровя из моя хард и да постна графики и данни, да ти дам линкове да почетеш малко.
Не вярвай на всичко, което гледаш в Топ Гиар, там дават, че 360Модена Чалендж Страдале е по-бърза на право от 911 GT3 RS, a на писта са с едно и също време, обаче и това не е така, мога да ти доставя данните от три списания, които са тествали автомобили и 911GT3 RS е по-бързо навсякъде, мога да пусна и време на Ринга и там положението е същото, при всички показатели Ф360пада с изключение на мощността. 911 GT 3 e по-леко от F360CS, но водещия Джереми каза, че Ферари са олекотили тяхната кола с повече кг, следователно те печелят рунда, обаче забрави да каже, че GT3 RS е по-леко.
Имам дори и тест на мотортренд м/у обикновенно 911Gt3 не RS и дори и то е по-бързо на ускорение от F360CS.
Така, че времената на пистата на Топ Гиар, не са мерилка.
Преди време, времето на Ламбо Галардо там беше 1:28 и почти всички сериозни автомобили го минаваха, дори и обикновенния Лансер Ево 8, а после го пуснаха на ново и се оказа, че реалното му време е 1:23.7
Сега най-бързата кола е Пагани Зонда Ф.
Мерило за бързина на писта пак казвам е Ринга, а там Енцо няма време помисли, защо

, а всички модели на ферари, които има времена там са доста по-слаби от тези на ПОршета, имам страшно дълаг списъг с времена, но ако го пусна ще направя мазало за това ето ти линк:
http://www.porschefansite.com/forum/viewtopic.php?t=15 може да се чувстваш поканен да се регистрираш.
Ето тук и една снимка с малко времена виж времената на 911 996 GT3 RS и тези на F360 Modena Challenge Stradale, имам и още доста източници и навсякъде е автомобила от Маранело е по-бавен, положението с Енцо и CGT е същото вервай ми
Дори обикновенно 911 997 CarreraS e по-бързо от 575Маранело и Вайпър СРТ10. Просто автомобилите то Цуфенхаузен са направени да доминират на пистата, не случайно това е най-малкия независим автомобилен производител и фирмата с най-голяма норма на печалба, определено има защо.
Пагани Зонда С, е по-бързо от МцЛарен СЛР, пак мога да ти дам 1000примера, обаче на пистата на Топ Гиара е по-бавно и от с 3сек, което е смешно. Недостатък при Топ Гиар, е че пускат автомобилите при различни условия на тяхната писта, защото им ги дават за малко и те трябва да направят теста, а времето в Англия, знаеш какво, и едва ли сениор Пагани, ще има прати 5пъти Зонда С за да могат те да си направя читава обиколлка с нея.
Ако толкова не ми вярваш на писанията ще пусна поредица от линкове и данни, ама точно сега не ми се занимава.
Прочети малко повече за CarreraGT, как е създаден автомобила, какъв е произхода на мотора, това важи и за двигателя на ГТ3 и тогаве ще разбереш защо са толкова силни на писта тези коли.
CarreraGT е краля на ринга, по бързи са само няколко мотора на четири колела (говоря за автомобили от рода на Ариел Атом, Катерхам и т.н, но това не са коли) Абсолютния рекорд на ринга пак е на Порше, само, че на състезателния моде 956-962 (което е пътната си версия е най-бързия автомобил на Земята 407км/ч), които държи рекорда за спечели състезания и е най-успешния състезателен автомобил
А мазератите е по-бързо то Енцо точно поради същите причини заради, които и CarreraGT e по-бърза от Енцо, а те са: настроиките за писта, мазератито също има аеродинамика настроена за по-голямо съпротивление от тази на Енцо, то също има "ниска макс.скорост" като Поршето - 330км/ч могат да се нарекът малко на фона на 350км/ч на Енцото.
П.П
Мале колко написах, ама се ядосвам някой като не ми вярва. Бобчо съгласи се щото ще трябва да напиша още по-дълъг пост
