Ей тва.......

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Lubu
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 22 яну 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Lubu » Вто 28 мар 2006 23:07


Е чак да съм се поолял...както Нико1 и аз имам книжки на АутоБилд и там си има сравнение точно м/у Мерцедеса и Карерата,само дето нямаше изявен победител :wink: ...естествено,че и двете са великолепни,ама аз си умирам за Порше-та 8)




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 28 мар 2006 23:42


niikoo_1 в епизода на ТопГиар с Форд ГТ , Ферари Ф430 и Пагани Зонда от 27 ноември 2005 , Форда се оказа голям лакомник за гориво в сравнение с европейските конкуренти.Все пак да не забравяме, че е американски, но водещия си киснеше само бензиностанцийте :).

Иначе аз съм си пристрастен - хареса ми най-много Ферарито :)

И по повод изказването, че Карера ГТ е по добро на писта от Енцо - пак в епизод на ТопГиар Енцото даде по-добро време от Карерата на пистата на предаването.
Мазерати МЦ12 в последствие се оказва по-бързо и от Енцото.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 29 мар 2006 0:09


Не гледай асвалтовата площатка на Джереми, тя не може да бъде мерило за писта, писта е Северния склон на Ринга, Хокенхаийм и т.н.

Да Carrera GT, е по-добра на писта от другите, на писта дълга 1км/ч направи ластик на Енцо секунда и половина. Като бързина на права е най-слаба от трите автомобила. Автомобила е настроен да има по-голямо въздушно съпротивление от Енцо и СЛР и затова има и доста "ниска" макс скорост. Та именно на пистата Carrera GT е цар и няма как да не бъде просто издържа на много по-високо странично ускорение от Енцо, има по-висока скорост при слалом (доста по-висока) спира доста по-добре от Енцо няма значение 100-0км/ч, 200-0км/ч, студени или топли спирачки, настройките на аеродинамиката и по-големия натиск, който тя оказва също има заслуга за пистовите изяви на автомобила.
Ако не вярваш специално мога да поровя из моя хард и да постна графики и данни, да ти дам линкове да почетеш малко.

Не вярвай на всичко, което гледаш в Топ Гиар, там дават, че 360Модена Чалендж Страдале е по-бърза на право от 911 GT3 RS, a на писта са с едно и също време, обаче и това не е така, мога да ти доставя данните от три списания, които са тествали автомобили и 911GT3 RS е по-бързо навсякъде, мога да пусна и време на Ринга и там положението е същото, при всички показатели Ф360пада с изключение на мощността. 911 GT 3 e по-леко от F360CS, но водещия Джереми каза, че Ферари са олекотили тяхната кола с повече кг, следователно те печелят рунда, обаче забрави да каже, че GT3 RS е по-леко.
Имам дори и тест на мотортренд м/у обикновенно 911Gt3 не RS и дори и то е по-бързо на ускорение от F360CS.

Така, че времената на пистата на Топ Гиар, не са мерилка.
Преди време, времето на Ламбо Галардо там беше 1:28 и почти всички сериозни автомобили го минаваха, дори и обикновенния Лансер Ево 8, а после го пуснаха на ново и се оказа, че реалното му време е 1:23.7
Сега най-бързата кола е Пагани Зонда Ф.
Мерило за бързина на писта пак казвам е Ринга, а там Енцо няма време помисли, защо :wink:, а всички модели на ферари, които има времена там са доста по-слаби от тези на ПОршета, имам страшно дълаг списъг с времена, но ако го пусна ще направя мазало за това ето ти линк:
http://www.porschefansite.com/forum/viewtopic.php?t=15 може да се чувстваш поканен да се регистрираш.


Ето тук и една снимка с малко времена виж времената на 911 996 GT3 RS и тези на F360 Modena Challenge Stradale, имам и още доста източници и навсякъде е автомобила от Маранело е по-бавен, положението с Енцо и CGT е същото вервай ми
Изображение
Дори обикновенно 911 997 CarreraS e по-бързо от 575Маранело и Вайпър СРТ10. Просто автомобилите то Цуфенхаузен са направени да доминират на пистата, не случайно това е най-малкия независим автомобилен производител и фирмата с най-голяма норма на печалба, определено има защо.
Пагани Зонда С, е по-бързо от МцЛарен СЛР, пак мога да ти дам 1000примера, обаче на пистата на Топ Гиара е по-бавно и от с 3сек, което е смешно. Недостатък при Топ Гиар, е че пускат автомобилите при различни условия на тяхната писта, защото им ги дават за малко и те трябва да направят теста, а времето в Англия, знаеш какво, и едва ли сениор Пагани, ще има прати 5пъти Зонда С за да могат те да си направя читава обиколлка с нея.



Ако толкова не ми вярваш на писанията ще пусна поредица от линкове и данни, ама точно сега не ми се занимава.
Прочети малко повече за CarreraGT, как е създаден автомобила, какъв е произхода на мотора, това важи и за двигателя на ГТ3 и тогаве ще разбереш защо са толкова силни на писта тези коли.
CarreraGT е краля на ринга, по бързи са само няколко мотора на четири колела (говоря за автомобили от рода на Ариел Атом, Катерхам и т.н, но това не са коли) Абсолютния рекорд на ринга пак е на Порше, само, че на състезателния моде 956-962 (което е пътната си версия е най-бързия автомобил на Земята 407км/ч), които държи рекорда за спечели състезания и е най-успешния състезателен автомобил :wink:

А мазератите е по-бързо то Енцо точно поради същите причини заради, които и CarreraGT e по-бърза от Енцо, а те са: настроиките за писта, мазератито също има аеродинамика настроена за по-голямо съпротивление от тази на Енцо, то също има "ниска макс.скорост" като Поршето - 330км/ч могат да се нарекът малко на фона на 350км/ч на Енцото.

П.П
Мале колко написах, ама се ядосвам някой като не ми вярва. Бобчо съгласи се щото ще трябва да напиша още по-дълъг пост mhihi :D


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 29 мар 2006 7:54


Не искам повече да споря с теб niikoo_1, но просто провери характеристиките и на двете коли и виж, че:

Енцо:
0-60 мили - 3.3 сек.
¼миля 11.1 @ 133 мили.
макс скорост 217 мили
Lateral acceleration: 1.05 g

спиране от 60 - 0 мили :109ft.

Карера ГТ
0-60 мили - 3.6 сек.
¼ миля 11.3 @ 132мили
макс скорост 205 мили.
Lateral acceleration: 0.99 g

спиране от 60-0 мили :124ft.


Не отричам спортните успехи на Порше (то би било и глупаво след като ги има черно на бяло).
За предаванията от рода на топгиар съм съгласен,че не винаги се предоставя най-точната информация.

Поздрави!!!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 29 мар 2006 8:23


Спорът е напълно безмислен. Една кола не се ползва само за драг (400м) или от светофар до светофар, или за колко спира от 100км/ч. В случая подкрепям Нико, че трябва да се гледа на писта. Примери с коли много. Такива, който имат по-добро ускороние, но в реална ситуация (писта, все пак няма как да се прави този тест по пътищата) са по-бързи. Това вече дава оценка и за аеродинамика, стабилност (окачване), как сработват електронните системи за сигурност и много, много други фактори. Тук също е важно теста да е направен от един и същи пилот (шофьор). Така например Мини Купър S (бензин, компресор и 163 кс.), който има по-добри показатели (такива, които визира Бобчо) от Шкода Фабия RS (Дизел с турбо и 131 кс.), но на писта с един и същи шофьор, Фабията е по-бърза с 1.5 сек. на обиколка.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Сря 29 мар 2006 13:15


Аз по-добре да си зема една от тея двете или по добре двете заедно

Изображение


Изображение


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 29 мар 2006 13:21


Туй БуГАТи с тасове ли е ? mhihi mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 29 мар 2006 13:25


bobcho написа:Не искам повече да споря с теб niikoo_1, но просто провери характеристиките и на двете коли и виж, че:

Енцо:
0-60 мили - 3.3 сек.
¼миля 11.1 @ 133 мили.
макс скорост 217 мили
Lateral acceleration: 1.05 g

спиране от 60 - 0 мили :109ft.

Карера ГТ
0-60 мили - 3.6 сек.
¼ миля 11.3 @ 132мили
макс скорост 205 мили.
Lateral acceleration: 0.99 g

спиране от 60-0 мили :124ft.


Не отричам спортните успехи на Порше (то би било и глупаво след като ги има черно на бяло).
За предаванията от рода на топгиар съм съгласен,че не винаги се предоставя най-точната информация.

Поздрави!!!


Бобчо, край на спора, писъл съм, че CarreraGT e най-бавния от трите автомобила (СЛР, Енцо) като ускорение и макс.скорост, идеята ми е че на пистата е безспорен лидер, дава времена с по 20сек. по бързи от тези на преките му конкуренти - това е идеята на този автомобил не да е бърз на 1/4миля, 1км, 1миля и макс. скорост, за това си има други коли.
Създването на най-бърз автомобили никога не е било приоритет на фирмата Порше дори и на Ферари :wink: , въпроса е да направиш добър пакет и автомобила де е добре балансиран както каза Брабус. Има автомобили от рода на Коенигсег, Салийн турбо, които са по-бързи на 0-100, 0-200 от всички останали, но като технололгий и цялостен баланс са много по назад.
Добре турбиниран сивик с драг радиали прави 402,1/4миля за 10сек, но си е скрапер и това не го прави по бърз да речем от Пагани :wink:
Та така не гледай сухите цифри :wink: и да сложим край на спора, щото е безсмислен


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 29 мар 2006 16:26


Аз не съм и искал да спорим.Съгласен съм с казаното от теб.

Поздрави!!!


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Сря 29 мар 2006 20:00


СТИГА СТЕ СПОРИЛИ БЕ !! Се пак търся ГОЛФ в добро състояние да го разменя за мерцедеса .. :( ще доплатя ако трябва ! :screwy


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 29 мар 2006 20:11


Не знам аз мисля, че това е по-добър избор от МцЛарен Мерцедес СЛР, двигателя е 7.3 V12 АМГ пак от Мерцедес
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Изображение
Изображение
Изображение
:D





Тази кола найстина може да се нарече САМОУЕТ.
Имам връзки със собственика сениор Пагани, може да уредиме отстъпка или евентулано бартер с леко доплащане от твоя страна. :xaxaxa :xaxaxa :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Сря 29 мар 2006 20:18


Niko я дай малко инфо за тази .. много ми е позната!! Моля те ако имаш ми прати малко инфооо мн е яка !!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 29 мар 2006 20:27


7.3 литра 12цил.мотор произведен ръчно от придворния тунинг майстор на Мерцедес - АМГ. Малко над 550коня, тяло от карбонови нишки тежи тон и триста.
Прави се в Италия, собственика е бил бивш служител на Ламборгини и се познава лично с Хуан Мануел Фанджо, който е дал идеята да се използва този мотор на АМГ.

Карбоновата каросерия и нейната изработка се смятат за най-добрите в бранша, качеството е много високо.
Колата я има и във версийте Зонда С, Зонда Ф - като последната е малко над 600коня и струав над 400хил евро.
На мен лично Зонда С от снимките ми харесва повече като дизайн.
Колата е уникална, а още по фрапантно, е че тази кола идва буквално от нищото, това е първата кола на Пагани и въпреки това е на топ ниво и може да хвърли в замисъл всяко Ламборгини и Ферари. Има и открита версия тя е още по-красива и скъпа

Изображение

Комбинацията също е много добра италиански дизайн + немско сърце в лицето на V12 7.3литра АМГ мотора.
Ех мечтиии :(


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Сря 29 мар 2006 20:30


МЕРСИ!! Тва е доста добро самолетче .. амаааааа сме далече от него ми се струва :x



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта