Пасат TDI v.s. Бензин с ГИ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
batececo
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот batececo » Вто 11 авг 2009 20:10


dancing_niki написа:И за да не се побъркват хората които са полудяли по своето: аз няма да се откажа да си карам печката, но определено в случая препоръчвам на колегата да си купи бензин.

Ето това е истинско обективно мнение, казано напълно безпристрастно. :beer
Поздравления! :beer




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 11 авг 2009 20:11


batececo написа:Имам колега с Октавия 1,9 мисля че беше 110 коня (не знам точно колко се води - по-евтиния и по-слаб дизел на VW) - VW двигател - даде над 1000 лева за смяна на ангренажен ремък и т.н... имам колегa с пасат 1,9 - 130 коня по-мощния (или колкото са там по паспорт) - той под 200-300 лева само за смяна на масло не пада, оделно какви цифри е обикновената смяна на ремъци доста над 1к... не знам как ги измисли тези 300-400 лева... Отделно турбината се сменяла на 150 хиляди километра. Всичко се обсъжда кой колко и за какво е дал и като гледам какви пари се трошат за поддръжка за новите ТДИ-та... мнооого скъпо ми идва на мен, а темата на колегата е за по-евтина поддръжка, в никакъв случай не казвам, че са лиши ТДИ-тата,но МНОГО СКЪПО... АДСКИ СКЪПО...

Тва че са си зели нови коли и ходат у оторизирания севиз си е техна работа/закараи и ти твоита да видиш колко ще те друснат/.Имал съм такова ТДИ 90 коня - в Карлово го обслужиха за по-малко от 300 дори.Също така им кажи като минат 150 000 км и си мсенят турбините да ми ги подарят да си имам по един боклук вкъщи :lol: - тва ако беше верно до ся на 4 коли да съм сменял турбо :lol: Направи една анкета в дизел раздела и виж колко хора дали над 300 лева за ремонт на турбо - ще разбереш че от цял форум са двама трима :lol: Искам да те попитам и на бензин колко стува дебитомера,дроселовата клапа,стъпковото моторче,любимте ми ланда сонди,свещите...... и колко често ходиш да ти регулират колата за гаснен при тръгване ,играене в оборотите.На старото ми ТДИ за 50 000 км наи -много пари отидоха за спукан радиатор ,чип и ксенон :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 11 авг 2009 20:17


jordanpar написа:И едва ли някой си позволява в българските условия да сменя масло,маслен филтър,горивен и въздушен филтър на дизелов автомобил чак на 10К километра.Разумно е да се прави най-късно на 8К километра да е мирна главата.
.

AЗ АЗ АЗ и мноого други.Даже ся сменям на 15 000 щото карам с 5В40.Много интересно акк българските условия влияят само на сманата на маслото при дизели :lol: Никои не ми отговори в цени на 100 км за обслужването на 2.0 за Г4


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 11 авг 2009 20:21


dancing_niki написа:.

Човече нещата са несравними - ти /както и аз/ караш мотора известен като "душегуб"-води се наи-продънения дизел на ФВ.Въпреки всичко обслужването барабар с автоматика реално е към 1200 лева.Умна дюза /тряя да я сменям ма няма време се/ оригинална в Ауто плюс е 560 лева ,а при вносителя "Киров-бош" вероятно още по малко.В която и да е морга работеща е 200-250 лева ,а в Ауди форума е 100 лева...............................-та мислата ми беше че нещата с ремонта са разтегливо понятие.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот rosen79 » Вто 11 авг 2009 20:32


Не е нужно да прави анкета.Достатъчно е да види колко са темите в дизел раздела,и колко са в другите раздели,различни от дизела.То и с Г2 1,6 да отидеш в сакар ауто и за него обслужването ще е маса пари.Трябва да си много кух,че да идеш в гаранционния сервиз,след изтичането на гаранцията.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот enigma79 » Вто 11 авг 2009 21:01


така и аз малко по темата,карам на моменти митцибуши тд,за него колкото и бенза и той толкова се чупи,рядко,но цените на дизела малееее,сравнение с моята поло при положение че полото е 86г а японката мисля че е 96г,по въпроса определено за мен дизела не е за мен,ускорение от старт,ами мъка,просто дизела е за спокойни хора,а аз не съм от тях :oops: икономия не съм го засичал точно но полото го бие,а полото е на газ,до пловдив полото е към 18лв газ а дизела към 25-30лв,като сложим че е миниван а купето на полото е 900кг,иначе като набере японката държи но неми харесва заради,цените и изтеглянето,такаче няма да хваля никоя от тях за мен,засега бензин,дизел може но само нов,но няма да е в този живот :banghead:


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот vw16v » Сря 12 авг 2009 9:44


Rabbit_TDI написа:
vw16v написа:с атмосферни бензинки от балканската война

Ми то въпросния 2.0 е точно такъв - да спомена още веднъж за 1.8Т/щото ако споемна дизел веднага ще ме нападнат бензиновите андъхници като ФВ 16 В/ - по пъргав и по-икономичен! Също така при покупка смятаи цената на газовия инжекцион 1200-1500 лева!
P.S.В Ауди форума по доста теми се споменава че въпросния мотор тече като леика /колко е вярно незнам/
P.S.2 Големите бензинови мотори също хората си ги копуват да ги спукват от каране - казвам го като човек препатил да търси "убава запазена бензинова бегачка на малко километр с много екстри за малко пари и после да и слжи ГИ с което и разхода да му е по малак" - ДА ама НЕ - големите бензинови мотори са същите спшуакни от каране изтърбушаци като дизелите.
P.S.3 Темата пък за обслужването на бензин и дизел също не я почваите щото е смешна.

Айде ако обичаш да не ми даваш определения като бензинов надъхник както предполагам си искал да пишеш ,все пак аз никой не съм обидил ,дори не съм и споменал какво предпочитам или карам .Тва за мотора от балканската война ако не го вадиш от контекста ще разбереш,че идеята е не че е лош мотор,а просто само на негов гръб изкарвате ТУРБОди самолет.Кво ще кажеш за мотори не от балканската война 2.0TFSI vs 2.0 TDI.Та идеята ми беше просто да не обръщаме темата на дизел срещу бензин.Хубаво е ,че четеш ауди форума и оттам гледам си прихванал така един по-освободен изказ,ама ако беше попрочел малко повече щеше да видиш,че тоя дето тече като лейка е 2.0-20 V ALT-130 к.с.,а не тоя за който съм писал аз 2.0-8V 115 к.с.Та тоя последния с газов инжекцион е с обслужване за около 250 лв. ,а на ПД 115 к.с. само частите/ролки,ремъци,филтри и масло/ са към 500 лв. и то цени с отстъпка,като сложиш и труда и отива работата на близо 700 лв.,ако нямаш отстъпка отива на 900-1000 лв.На 2.0 115 к.с. няма как да му се развали турбина,Н75,ЕГР,турбо пътища и т.н. просто щото ги няма.Нито пък както често се случва при дизеларките,веднъж ще забие на 140,а после ще се оправи и никой на земята да не може да каже защо така. Дебитомера на бензиновите е 230 лв./от представителство на ФВ/ за разлика от на ТДИ AHU/старо поколение ТДИ/ да речем ,на който е 400 лв./откъдето и да го купиш/,а на ПД със сигурност не му е по-евтин,като там само цената на една дюза е колкото на всекидневно развалящия се според теб дросел,който обаче е само един,а дюзите 4 бр.,да не говорим,че бензинката дори с играещи обороти и преебан дебитомер ,че дори и с компресия 3 си върви все пак и не те оставя на пътя.Това са глупости де ,споменавам ги просто защото ти отвори въпрос за цени,а инече кой кога и как ще се развали и при двата типа мотори ,е въпрос на късмет,а не общо правило и даденост,но и в двата случая не е приятно и става въпрос за изваждане къде повече къде по-малко. Ако приемем,че и на двата всичко им е наред и не се чупят карането на газ излиза по-евтино от карането на нафта, освен ако нямаме под ръка служебен бус с безплатна нафта mhihi .
П.С.Койно иска да ги бистри кое е по-добре по принцип ,да отваря една отделна тема "дизел срещи бензин " в офф-топик раздела и там да си чешем клавиатурите,за да не се спамят теми като тази,в която човека просто искаше да разбере,кой е по-евтиния вариант,а не кой да речем е най -добрия мотор за пасат 3BG или пък кой е най-добрия ВАГ мотор.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот rosen79 » Сря 12 авг 2009 10:20


vw16v написа:...

http://www.tdibg.com/e-shop/?p=products ... 81-002-461
За какви 400лв за дебитомер ми говориш колега?Ако си го взимаш от Сакар ауто може и 1000 да е.То и въздушния филтър там не е евтин. :screwy


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 авг 2009 10:44


vw16v от теб научавам че на Г4 му монтират 2.0TFSI и 2.0 TDI :lol: /все пак за Г4 беше темата/.Някои път като имаш ПД за обслужване ми даи 1000 лева и колата пък аз щи я върна обслужена даже и с нафта в резервоара :lol: Като ти забие на 140 /ако ти забие/ ходиш да ти изчистат турбото или сменят Н75 - демек 100-150 лева/да не говорим че се оправя като си поръчкаш колата/.
P.S.Иначе по темата бензин срещу дизел аз галсувам за 1.8Т+газ ,ама тая антика 2.0 115 магарета не бих я препоръчал на никои спрямо което и да е ТДИ.
P.S.Дори на АHU и 1З е 240 лева/копувал съм си и псоле се оакза напразно/,а на новите както е показал rosen е 120 лева.
P.S.Все още никои не ми пише разбивката в обслужването на масла и ремаци на 2.0.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот vw16v » Сря 12 авг 2009 10:57


rosen79 написа:
vw16v написа:...

http://www.tdibg.com/e-shop/?p=products ... 81-002-461
За какви 400лв за дебитомер ми говориш колега?Ако си го взимаш от Сакар ауто може и 1000 да е.То и въздушния филтър там не е евтин. :screwy

http://cgi.ebay.co.uk/Mass-Air-Flow-Met ... 286.c0.m14 Писал съм за кой мотор e тази цена -AHU /тва е мотора след твоя космически 1z дето вървял по впечатляващо от ABF mhihi /това е цена в официалния представител при нас в Бургас е Вест ауто със смяна на филтър и с 2 г.гаранция ,цената на същия дебитомер е незначително по-ниска в останалите магазини за дебитомер Бош .Аз лично предпочитам да си купувам свестни части ,а не петнадесета злоупотреба или някви правени в на бай Пенчо гаража.За доста от частите цената в официалното представителство не е умопомрачително по-висока,просто иска питане.За качеството на оригиналните части,които съм купувал от там нямам никакви оплаквания.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот vw16v » Сря 12 авг 2009 11:07


Rabbit_TDI написа:vw16v от теб научавам че на Г4 му монтират 2.0TFSI и 2.0 TDI :lol: /все пак за Г4 беше темата/.Някои път като имаш ПД за обслужване ми даи 1000 лева и колата пък аз щи я върна обслужена даже и с нафта в резервоара :lol: Като ти забие на 140 /ако ти забие/ ходиш да ти изчистат турбото или сменят Н75 - демек 100-150 лева/да не говорим че се оправя като си поръчкаш колата/.
P.S.Иначе по темата бензин срещу дизел аз галсувам за 1.8Т+газ ,ама тая антика 2.0 115 магарета не бих я препоръчал на никои спрямо което и да е ТДИ.
P.S.Дори на АHU и 1З е 240 лева/копувал съм си и псоле се оакза напразно/,а на новите както е показал rosen е 120 лева.
P.S.Все още никои не ми пише разбивката в обслужването на масла и ремаци на 2.0.

Тя темата е за пасат ако става въпрос както и за ИКОНОМИЯ,ама явно тва ти е убягнало та плещиш за 1.8 Т,2.5 ТДИ ,големи атмосферки и т.н..Не виждам и къде съм писал за Г4 въобще,ама давай пиши си не ми пречиш,явно си случил на хубав душегуб щом ти остава време да пишеш и във форума mhihi Писал съм ти колко долу горе излиза на 2.0 обслужването от до,а за обслужване на ПД,ако някой ден си взема за себе си не ме мисли,ползвам достатъчно добри цени за качествени части и нямам оплаквания засега .


ptodorov
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот ptodorov » Сря 12 авг 2009 11:09


Благодаря Ви колеги, мисля че за себе си реших, утре заминавам и ще си взема 2.0/115к.с./2004г. и това е :D . Общо взето в началото си мислех дали да не си взема Пасат6 buybacк, имаше не лоши в Порше Изток, но в крайна сметка не мисля, че автомобила ми е преоритет (жилище, семейство....) и поради тази причина исках втора употреба. А относно това дали дизел или бензин наистина бях и все още съм раубеден, но въпреки това ще пробвам с още един бенз., пък по-нататък може да го сменя с нов дизел.
Благодаря на всички отзовали се!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 авг 2009 11:11


vw16v написа:
rosen79 написа:
vw16v написа:...

http://www.tdibg.com/e-shop/?p=products ... 81-002-461
За какви 400лв за дебитомер ми говориш колега?Ако си го взимаш от Сакар ауто може и 1000 да е.То и въздушния филтър там не е евтин. :screwy

http://cgi.ebay.co.uk/Mass-Air-Flow-Met ... 286.c0.m14 Писал съм за кой мотор e тази цена -AHU /тва е мотора след твоя космически 1z дето вървял по впечатляващо от ABF mhihi /това е цена в официалния представител при нас в Бургас е Вест ауто със смяна на филтър и с 2 г.гаранция ,цената на същия дебитомер е незначително по-ниска в останалите магазини за дебитомер Бош .Аз лично предпочитам да си купувам свестни части ,а не петнадесета злоупотреба или някви правени в на бай Пенчо гаража.За доста от частите цената в официалното представителство не е умопомрачително по-висока,просто иска питане.За качеството на оригиналните части,които съм купувал от там нямам никакви оплаквания.

http://cgi.ebay.de/LUFTMASSENMESSER-VW-GOLF-1-9-TDI-AGR-AHF-1Z-AEY-NEU_W0QQitemZ170365680217QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item27aa95fa59&_trksid=p3286.c0.m14 :Mr Green Fun


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот rosen79 » Сря 12 авг 2009 11:15


vw16v:Някъде да съм казал,че моя космически 1З върви повече от АБФ?Казах само,че повече ме впечатли.Аз не си взимам кола,за да ходя да си меря пи..ката с някой друг коя кола върви повече.Не знам в Бургаз как е,и от къде ги взимате тея цени 1000лв за обслужване на кола била тя и дизел. :screwy Имам много познати с нови модели дизели,и един не е казал, че обслужването е скъпо.Шефа ми има ML и GL,преди това караше Х5 всичките дизели.Говорили сме си как ги подържа и по неговите думи обслужването им е по-евтино от смотания хюндай дето го карам като служебен автомобил.Като взех космическия си голф го обслужих за 250лв при положение,че два пъти взимах ролки,защото бяха объркани,а нямаше как да ги сменя на момента.Аз също не взимам части от където ми падне,но и не ги взимам от първия дистрибутор,където изкарва луди пари на наш гръб.Ако искаш можем да сравним един добре подържан и каран дизелов двигател на 300000км и един такъв бензинов.Бензиновия отдавна ще е издухал.Не знам защо някой хора си мислят,че бензиновите коли не се карат много.И като си взимат такива километража е верен и тая кола и езлизала само в неделя бабта да си ходи до пазара.Колкото много се карат едните,толкова и другите.Разликата в живота на двата етделни агрегата.В случая дизеловия надживява бензиновия в пъти.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: TDI v.s. Бензин с ГИ

Мнениеот vw16v » Сря 12 авг 2009 11:20


Явно имаш проблем с четенето,този ,който ти показвам аз е Бош и е за AHU ,а ти ми показваш Пиербург,който е за AGR AHF 1Z AEY и двата са различни,разгледай и снимките :wink: .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта