Конденз в маслото

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Конденз в маслото

Мнениеот MK2 » Пет 22 окт 2004 15:06


Много се притеснявам защото върху пръчката за маслото има някаква бяла течност,като кремче!!!Казаха ми че маслото правило конденз заради студеното време и карането на колата на къси разстояния!!!Само че има и нещо друго а именно това че колата харчи вода незнайно от каде!!!Смених радиаторчето на парното защото течеше,по маркучите няма никакви течове,а харчи около 200-300милилитра на 100 км.Данеби да ми е издухала гарнитурата на главата?Вие какво бихте направили ако попаднете в тази ситуация?




Потребителски аватар
mucho
Палячо
Мнения: 1367
Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mucho » Пет 22 окт 2004 15:26


и аз неска пуснах подобна тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=1739 но при теб май положението е по-тежко щом имаш и по пръчката "майонеза" а казваш че и вода/антифриз ти гори - май е твърде вероятно наистина да бега у маслото (а самото масло на пипане как е?! - разредено?!) на твое място ич нема се помайвам ами директно у некой сервиз - за по сигурно та да видат и те


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 22 окт 2004 15:35


нивото на маслото как е?в антифриза има ли масло?
провери си капачката на разширителния съд.тя играе ролята на клапан може от там да изтича водата.
кондеза е нормално да се получава върху капачката ,не и върху пръчката.
вероятно е гарнитура.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 22 окт 2004 15:43


а какво ще кажете за водна риза :roll:


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 22 окт 2004 15:57


Капачката на маслото е напълно чиста!!!В сервиз ми казаха че прави конденз и ако гарнитурата е издухала то пропускала съвсем мъничко!!!Момчето от сервиза каза че било нормално да направи конденз!!!Абе казва ли ти някой!!!


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 22 окт 2004 15:58


Забравих да напиша че маслото е бистро и не изглежда рядко!!!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 22 окт 2004 17:11


MK2 слагал ли си някъква добавка в маслото. Да не би да си долял друго масло и да се е пресекло или нещо от този род.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 22 окт 2004 20:38


Не съм слагал добавки,но един приятел каза че щом имало "майонеза"в маслото почти сигурно е издухала гарнитурата!!!А и миналата зима маслото не ми правеше конденз,а пак карах колата само на къси разстояния!!!А има ли накакъв по специфичен начин да разбера дали е издухала гарнитурата?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

kondenz

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 22 окт 2004 20:52


Имаш вода в маслото.Като сменях гарнитурата на главата не източих маслото и малко вода беше влезнала,по капачката на маслото имаше бял конденз,клапаните взеха да чукат на топъл двигател.Смених маслото и се оправи.

Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 14 дек 2008 22:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Съб 23 окт 2004 18:45


Днес пак бях в сервиз да ми поглднат колата и казаха че ако е издухала гарнитурата то било съвсем малко.Отвориха капачката на разширителния съд докато колата беше загряла в работна температура и имаше високо налягане(започна да съска).След това запалиха,подадоха малко газ и отново отвориха капачката на разширителния съд и отново започна да съска.Казаха че това не било нормално и сигурно гарнитурата на главата е в начален стадий на издухване!!!Също така ми казаха да карам доката маслото не станело на вода!!!А аз си мисля дали не може с уред за измерване на компресията да се разбере дали е издухала гарнитурата???


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

гарнитура

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 24 окт 2004 0:40


Аз два пъти сменям гарнитура- ако е издухала започва да бърка масло и охладителна течност, тя става черна,второ започва да,,надува,,-при загряла кола като стиснеш маркучите на радятора те са много ,,твърди,,заради по-голямото налягане в системата.Почти задължително се шлайфа главата.

Последна промяна от Жоро Делчев на Пет 24 мар 2023 12:35, променено общо 1 път.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Сря 27 окт 2004 17:23


Къде го прави това последното ? Щото и аз миналата година сменях без да шлайфам и сега резервоарчето за антифриза ми е черно. Но пък маркучите са меки като загрее. Еба ли му майката кво става :?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Шлаиф

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 27 окт 2004 21:46


В Хасково ходих да я шлаифам,незнам колко км си минал с тоя антифриз,ама преди да си сменя гарнитурата слагам нов антифриз и след 15мин го източвам супер черен,но твоя може да е черен ако не си промил системата.


valio7704
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 19 яну 2013 7:14
Автомобил: WV golf4
Двигател: 1.9 ATD 2002
Местоположение: гр.Дряново

Re: КОНДЕНЗ В МАСЛОТО!!!

Мнениеот valio7704 » Пон 04 фев 2013 15:12


здравейте и от мен миналия месец и аз се сдобих с голф4 1,9 ТДИ покарах го 500км с маслото което беше след това го обслужих смених ремъци ролки филтри и водна помпа но след обслужването започна да прави конденз под капачката за маслото вярно е че карах колата само на къси разстояния не добре загряла но със старото масло нямаше конденз като не знам какво е било старото сега сложих 5w40 и с него се получава доста конденз.Та питането ми е каква може да е причината за това и трябва ли да ме притеснява това?


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: КОНДЕНЗ В МАСЛОТО!!!

Мнениеот luboveliki » Пон 04 фев 2013 18:09


има много писано за тоя конденз, преди на опела имаше и сега на голфа си има,карам на къси разтояния и има...когато карам на дълги няма,нито маслото ми мърда нито антифриза......както казва по горе колегата .....му майката...кво стааа..тия коли са направени само за дълги разстояния и топъл климат :mrgreenfun :mhihi :mhihi :mrgreenfun нещо нееее измислено както трябва от тия инженери :banghead :banghead



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта