Върви върви та гасне!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Върви върви та гасне!

Мнениеот Agonize » Сря 29 мар 2006 22:05


Здравейте, леко ми е побеляла косата, така че ако някой знае какво може да ми е на бричката да казва :) Днес запалих тръгнах и колата изгасна. Не знам дали е това, но мисля че ми свърши бензина. След това сложих 6-7 литра и с 300 зора запали. Хубаво ама след 2-3 км, през които си вървеше съвсем нормално пак загасна. Дръпнаха ме до нас, като спряхме врътнах и хоп запали. Поразкарах я бясно и пак загасна. Като пробвах дали кара гориво по маркучите всичко ок. Четох по форума за някви дросели бобини датчик на Хол и некви такива неща, а и един пич имаше един проблем че няква цедка задирала на бензиновата помпа. Ако някой може да ми помогне ше черпим :) Колата е голф3 1.6 моно инжекция.

п.с. имаше почти същата тема но беше заключена и не можех да пиша :)




black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Сря 29 мар 2006 22:30


Колега причините може да са много. На мене моята 2-ка гасна два пъти заради:
1-вия път буксата с кабелите отзад на ключалката на волана-стартера.
2-рия беше ми изгорял и се счупил кабела от бубината към дистрибутора.
:roll:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 30 мар 2006 0:59


И на мен ми се е случвало да ми свършва тунджата :oops: . Тогава ми трябваха около 10-на км за да разкарам всички боклуци които бяха засмукани. През това време трябваше да държа около 2000 оборота за да не загасне.


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Чет 30 мар 2006 12:02


Ами то проблемът е че не гасне като пусна газта, а просто си гасне... единия път карах с 90 и бум изгасна. Некви идеи ?


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Чет 30 мар 2006 15:34


Цък тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=8271
и тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E0&start=0
Между другото при мен все още проблема си стои - колата цяла зима седи в бокса и скоро ще почвам да е занимавам с нея по - сериозно, че ще ме чакат доста километри това лято. Дано тези две теми са ти от полза. УСПЕХ:)


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Чет 30 мар 2006 21:26


Здравейте, като поразучих въпроса ми се струва вероятно да ми се е запушила някоя цедка. Можете ли да ми кажете къде се намира примерно външната цедка на горивната помпа, да я поразгледам дали е запушена. Друго, кое чудо е делкото, че и това не знам :( А ако можете и да ми обясните къде е прочутия датчик на хол ... Като обяснявах какъв е проблемът, забравих да кажа че когато за пръв път ми изгасна двигателя, също ми изгасна и подсветката на оборотомера и скоростомера. Всички други светлини си бацат ама тия хич ги няма. Да не би да има няква връзка с другия проблем...

Ммммммм и още нещо, трябва ли да си про за да си извадиш бензиновата помпа ?

п.с. пробвах дали помпи гориво помпата, извадих маркуча дето влиза в инжекцията и за 4-5 давания на контакт ми източи около 300-350 милилитра гориво. Като дам контакт пуска за 1 сек. гориво после релето цъка и горивото спира, това нали трябва да е така?

И последно, щом точи бензин, май не може да е цедката а?


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Чет 30 мар 2006 22:02


При мен проблема е, че не задейства релето на бензиновата помпа. Включва, когато си поиска без никаква зависимост. Самото реле ми изглежда 6, ама съм се нахавил да го сменя и ако отново почне да не сработва вече да ходя на елкон. Така, както описваш май и ти имаш проблем с токовете по колата.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 30 мар 2006 22:04


Еми тва реле не можеш ли да го отвориш и да го почистиш хубаво между електродите. Става и с много финна шкурка ако има точки или нагар. :wink:


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Пет 31 мар 2006 8:47


Пичове къде се намира тоя датчик на Хол бе :( Кажете поне на английски как се води тая джаджа да го търся в аутодатата....Не мога да я закарам на майстор шото ше ми изгасне по пътя и там ше си остана...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 31 мар 2006 9:02


датчика е в делкото.
ходи при vaskoto1 да я преслуша.
виж и това:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=418&highlight=%F5%EE%EB


Потребителски аватар
s3
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 06 юни 2005 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s3 » Пет 31 мар 2006 9:07


Иди до Васко да го погледне, или поне говори с него как да го тестваш датчика за да разбереш дали се е скапал. Аз имах/имам същия проблем и при мен изглежда беше/е датчика на Хол. Та има няколко теста които могат да се направят, но аз малко трудно ще ти ги обясня понеже не съм много на ти с авто терминологията.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пет 31 мар 2006 10:33


ако е датчика на хол, не би ли трябвало колата изобщо да не може да запали?! както се получи при мен - изведнъж изгасна на баира на бул "левски" на кръстовището с "дондуков"... бая псувни отнесох, докато дойде брат ми за избутаме половера, макар че аз сам си го бутам, ама на равно.


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Пет 31 мар 2006 12:05


И аз имам същия проблем... Колата ми също е Голф 3 1,6 моно... И вчера ми гасна два пъти.. докато карах с голяма скорост което е адски опасно... Сякаш на колата не и достигаше бензин..Вчера беше първия път в, който ми се случи такова нещо.. И наистина най-добре отиди при Ваското1.., аз мисля да го направя...


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Пет 31 мар 2006 13:13


Реших да я карам на диагностика. Кво ще кажете за сервиза на Дунев, дето има картинг писта пак на Дунев? Ше моат ли да ми помогнат? Знам че Васко е човека, който ше ми помогне най-успешно, ама докато ида до него ще ми загасне поне 4 пъти => 4 часа пътуване ... не стаа


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 31 мар 2006 14:29


Spectre, с подобен на твоя проблем съм, само че при завой (пуснал съм тема). При колегата май по-различно стоят нещата. Ти сигурен ли си, че при тебе не са токовете? Аз още не мога да разбера от какво е при мене, още повече - цяла седмица не слизам от нея и неще да направи проблема пак. Ако с Ваското установите нещо интересно - драснете.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 87 госта