


Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Момчета,от известно време имах съмнения в турбината,и днес реших да я проверя.Закачих я на ВАГ-КОМ,и ето показанията.Само да отбележа,че това са показания при работа на място.В движение в третата графа,където е реалното показание е отчело 2 или 2,1 бара,или там както се води.В движение колата я карах на трета скорост и съм стигал до 3400об.Моля някой,който е насно какви трябва да са показанията там при изправна турбина или Н75 моля да сподели.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Казаха ми вече.Колегата Ифидик ми каза.Тези дни пак ще я гледам и този път ще направя лог.По думите му това е надув все едно съм с чип.Само дето нямам такъв,поне аз не съм слагал.Което според мен пренадува и то много.Нормалното било 0,9.Тоз клапан Н75 много ме съмнява дали работи както трябва.Ту цъка ту не,колко хора питах за тоз скапан клапан никой не казва това нормално ли е.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
rosen79 написа:Казаха ми вече.Колегата Ифидик ми каза.Тези дни пак ще я гледам и този път ще направя лог.По думите му това е надув все едно съм с чип.Само дето нямам такъв,поне аз не съм слагал.Което според мен пренадува и то много.Нормалното било 0,9.Тоз клапан Н75 много ме съмнява дали работи както трябва.Ту цъка ту не,колко хора питах за тоз скапан клапан никой не казва това нормално ли е.
Тва му е работата ту да цъка ту не.Като пуснеш графиката ан ВАГ-Ком-а наи важното е да гледаш да няма колебания.Иначе наистина при заводски колата трябва да ти кове на 1850-1900 ,ама ти може просто да си видял някои пик.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Четох в дизел форума една лекция на Бразел,че компютъра следял налягането на турбината постоянно.Но при по високо налягане от исканото влизал в авариен режим след 6 секунди.Да ама аз съм настъпвал колата с по 3000-3500оборота за доста повече от 6 секунди.Което ме навежда на мисълта,че явно не надува толкова много.Тези дни пак ще я гледам и ще направя лог,за да може по-запознатите да си кажат мнението.
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Направи и лог на 1-ви канал (наи горния който е на снимките) за да видим дали си с чип. То даже като си дал пълна газ след 2000 оборота и Specified MAP ти е различно от 1950 значи е сменян софтуера 100%. От 1ви канал ще ти кажа колко коня си
- лога го прави до червено 4500 и не ги пускай по 3 канала наведнъж ми 1 по 1.

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Не знам по какво разбра,че е сменяван софтуера,но всички настройки на количество гориво,и други такива са си заводските.Сравнявал съм ги с друг такъв голф.Но все пак ще направя и на 1-ви канал лог.
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Ок това не е и въпроса в темата ти. Та по темата - 11 канал на 3-та примерно от 1500 до 4500 направи лог на пълна газ да гледаме как си регулира налягането спрямо изканото.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Само не разбрах едно.На 11-ти канал има възможност да се пуска и графика.Трябва ли като правя лога да е пусната и тя,или автоматично става?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
графиката ти дава информацията визуално на момента , а логовете ще ги четем като ги постнеш.
1-ви канал нито ще ти каже дали имаш чип нито колко коня си ако има проблем по колата.1-ви канал ще ти каже какво е максималното количество гориво което достига помпата, а тази стойност е зависима от натиснатоста на педала и дебитомера.
1-ви канал нито ще ти каже дали имаш чип нито колко коня си ако има проблем по колата.1-ви канал ще ти каже какво е максималното количество гориво което достига помпата, а тази стойност е зависима от натиснатоста на педала и дебитомера.
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
ifidik написа:графиката ти дава информацията визуално на момента , а логовете ще ги четем като ги постнеш.
1-ви канал нито ще ти каже дали имаш чип нито колко коня си ако има проблем по колата.1-ви канал ще ти каже какво е максималното количество гориво което достига помпата, а тази стойност е зависима от натиснатоста на педала и дебитомера.
Точно от количество гориво ще се забележи какво е положението в момента с вървежа(коне). По твойта логика да неможе да се разбере 1ви канал то и от 11-ти канал нищо няма да разбереш ако е променен софта не по бууст мап а по линерализацията на мапсензора. И като заключение на офтопика никви коне няма да гледаме а само ще видим дали и с колко пренадува турбото.
Всъщност какъв е двигателя

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
От първи канал ще разбереш с колко пренадува турбото.....?
Както казаха и по-горе, от първи канал нищо неможеш да разбереш, без да се види колко е натиснат педала на газта и какви са стойностите на дебитомера. Ако педала не е на 100%, количеството гориво ще е по-малко, ако дебитомера е с понижени стойности, количеството гориво пак ще е по-малко.
Доколкото съм в течение мотора е 1Z - 90к.с на G3.
Както казаха и по-горе, от първи канал нищо неможеш да разбереш, без да се види колко е натиснат педала на газта и какви са стойностите на дебитомера. Ако педала не е на 100%, количеството гориво ще е по-малко, ако дебитомера е с понижени стойности, количеството гориво пак ще е по-малко.
Доколкото съм в течение мотора е 1Z - 90к.с на G3.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Колата както каза морфей е Г3 1Z.Няма чип 90% съм сигурен.НАстройки на гориво и други такива са заводски.Сравнявано е.В понеделник ще я гледам пак,и ще направя лог,и да видим какво ще си покаже.
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
morfei1 написа:От първи канал ще разбереш с колко пренадува турбото.....?
Както казаха и по-горе, от първи канал нищо неможеш да разбереш, без да се види колко е натиснат педала на газта и какви са стойностите на дебитомера. Ако педала не е на 100%, количеството гориво ще е по-малко, ако дебитомера е с понижени стойности, количеството гориво пак ще е по-малко.
Доколкото съм в течение мотора е 1Z - 90к.с на G3.
Мисля че се повтарям 10 пати вече - 1ви канал е офф топик. Ако иска колегата да го запише ако не здраве да е. И все пак нали тия логове ще са на пълна газ - ако не са на пълна нали и 11ти канал за турбото няма да покаже нищо(да не споменавам че Specified BOOST на 11 канал зависи точно от горивото показано на 1ви и т.н.). И защо измисляте проблеми които не са и споменати? Човека каза че можеби пренадува - а не че невърви.
Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.
Защото няма да е първият, който си мисли, че кара на пълна газ, а реално не е.
Аз си мисля, че 11-ти канал не се влияе от 1-ви канал. В смисъл, натискаш педала на 100% - Spec, intake press (исканото - зададеното налягане от EКУ-то) е 2448mbar., а Actual intake press (реалното налягане подавано от турбото) e 2400 ~ 2500mbar, което ще рече, че турбото си надува нормално, друг е въпроса на какви обороти се развърта.
В същото време имаш дебитомер, който от исканите 850 единици, успява да направи 650 единици, което е свързано с подаването на по-малко количество гориво, което се вижда на 1-ви канал. Тоест имаш една кола, която не върви нормално, но и не пуши. По-малко въздух, с по-малко гориво.
Така мисля аз, а съм и виждал такава кола. Може и да греша, нека по-знаещите кажат
.
Аз си мисля, че 11-ти канал не се влияе от 1-ви канал. В смисъл, натискаш педала на 100% - Spec, intake press (исканото - зададеното налягане от EКУ-то) е 2448mbar., а Actual intake press (реалното налягане подавано от турбото) e 2400 ~ 2500mbar, което ще рече, че турбото си надува нормално, друг е въпроса на какви обороти се развърта.
В същото време имаш дебитомер, който от исканите 850 единици, успява да направи 650 единици, което е свързано с подаването на по-малко количество гориво, което се вижда на 1-ви канал. Тоест имаш една кола, която не върви нормално, но и не пуши. По-малко въздух, с по-малко гориво.
Така мисля аз, а съм и виждал такава кола. Може и да греша, нека по-знаещите кажат
