Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот rosen79 » Сря 12 авг 2009 19:41


Момчета,от известно време имах съмнения в турбината,и днес реших да я проверя.Закачих я на ВАГ-КОМ,и ето показанията.Само да отбележа,че това са показания при работа на място.В движение в третата графа,където е реалното показание е отчело 2 или 2,1 бара,или там както се води.В движение колата я карах на трета скорост и съм стигал до 3400об.Моля някой,който е насно какви трябва да са показанията там при изправна турбина или Н75 моля да сподели.
Прикачени файлове
DSC013731.JPG
DSC013751.JPG
1.JPG




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот morfei1 » Сря 12 авг 2009 21:56




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот rosen79 » Сря 12 авг 2009 22:01


Казаха ми вече.Колегата Ифидик ми каза.Тези дни пак ще я гледам и този път ще направя лог.По думите му това е надув все едно съм с чип.Само дето нямам такъв,поне аз не съм слагал.Което според мен пренадува и то много.Нормалното било 0,9.Тоз клапан Н75 много ме съмнява дали работи както трябва.Ту цъка ту не,колко хора питах за тоз скапан клапан никой не казва това нормално ли е.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 авг 2009 7:32


rosen79 написа:Казаха ми вече.Колегата Ифидик ми каза.Тези дни пак ще я гледам и този път ще направя лог.По думите му това е надув все едно съм с чип.Само дето нямам такъв,поне аз не съм слагал.Което според мен пренадува и то много.Нормалното било 0,9.Тоз клапан Н75 много ме съмнява дали работи както трябва.Ту цъка ту не,колко хора питах за тоз скапан клапан никой не казва това нормално ли е.

Тва му е работата ту да цъка ту не.Като пуснеш графиката ан ВАГ-Ком-а наи важното е да гледаш да няма колебания.Иначе наистина при заводски колата трябва да ти кове на 1850-1900 ,ама ти може просто да си видял някои пик.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот rosen79 » Чет 13 авг 2009 7:42


Четох в дизел форума една лекция на Бразел,че компютъра следял налягането на турбината постоянно.Но при по високо налягане от исканото влизал в авариен режим след 6 секунди.Да ама аз съм настъпвал колата с по 3000-3500оборота за доста повече от 6 секунди.Което ме навежда на мисълта,че явно не надува толкова много.Тези дни пак ще я гледам и ще направя лог,за да може по-запознатите да си кажат мнението.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот bdemona » Чет 13 авг 2009 23:30


Направи и лог на 1-ви канал (наи горния който е на снимките) за да видим дали си с чип. То даже като си дал пълна газ след 2000 оборота и Specified MAP ти е различно от 1950 значи е сменян софтуера 100%. От 1ви канал ще ти кажа колко коня си :) - лога го прави до червено 4500 и не ги пускай по 3 канала наведнъж ми 1 по 1.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот rosen79 » Пет 14 авг 2009 7:49


Не знам по какво разбра,че е сменяван софтуера,но всички настройки на количество гориво,и други такива са си заводските.Сравнявал съм ги с друг такъв голф.Но все пак ще направя и на 1-ви канал лог.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот bdemona » Пет 14 авг 2009 12:25


Ок това не е и въпроса в темата ти. Та по темата - 11 канал на 3-та примерно от 1500 до 4500 направи лог на пълна газ да гледаме как си регулира налягането спрямо изканото.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот rosen79 » Пет 14 авг 2009 14:05


Само не разбрах едно.На 11-ти канал има възможност да се пуска и графика.Трябва ли като правя лога да е пусната и тя,или автоматично става?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот ifidik » Пет 14 авг 2009 14:19


графиката ти дава информацията визуално на момента , а логовете ще ги четем като ги постнеш.
1-ви канал нито ще ти каже дали имаш чип нито колко коня си ако има проблем по колата.1-ви канал ще ти каже какво е максималното количество гориво което достига помпата, а тази стойност е зависима от натиснатоста на педала и дебитомера.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот bdemona » Съб 15 авг 2009 0:49


ifidik написа:графиката ти дава информацията визуално на момента , а логовете ще ги четем като ги постнеш.
1-ви канал нито ще ти каже дали имаш чип нито колко коня си ако има проблем по колата.1-ви канал ще ти каже какво е максималното количество гориво което достига помпата, а тази стойност е зависима от натиснатоста на педала и дебитомера.


Точно от количество гориво ще се забележи какво е положението в момента с вървежа(коне). По твойта логика да неможе да се разбере 1ви канал то и от 11-ти канал нищо няма да разбереш ако е променен софта не по бууст мап а по линерализацията на мапсензора. И като заключение на офтопика никви коне няма да гледаме а само ще видим дали и с колко пренадува турбото.

Всъщност какъв е двигателя :)? 90 110? И каква кола?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот morfei1 » Съб 15 авг 2009 1:12


От първи канал ще разбереш с колко пренадува турбото.....?

Както казаха и по-горе, от първи канал нищо неможеш да разбереш, без да се види колко е натиснат педала на газта и какви са стойностите на дебитомера. Ако педала не е на 100%, количеството гориво ще е по-малко, ако дебитомера е с понижени стойности, количеството гориво пак ще е по-малко.

Доколкото съм в течение мотора е 1Z - 90к.с на G3.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот rosen79 » Съб 15 авг 2009 8:26


Колата както каза морфей е Г3 1Z.Няма чип 90% съм сигурен.НАстройки на гориво и други такива са заводски.Сравнявано е.В понеделник ще я гледам пак,и ще направя лог,и да видим какво ще си покаже.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот bdemona » Съб 15 авг 2009 19:17


morfei1 написа:От първи канал ще разбереш с колко пренадува турбото.....?

Както казаха и по-горе, от първи канал нищо неможеш да разбереш, без да се види колко е натиснат педала на газта и какви са стойностите на дебитомера. Ако педала не е на 100%, количеството гориво ще е по-малко, ако дебитомера е с понижени стойности, количеството гориво пак ще е по-малко.

Доколкото съм в течение мотора е 1Z - 90к.с на G3.


Мисля че се повтарям 10 пати вече - 1ви канал е офф топик. Ако иска колегата да го запише ако не здраве да е. И все пак нали тия логове ще са на пълна газ - ако не са на пълна нали и 11ти канал за турбото няма да покаже нищо(да не споменавам че Specified BOOST на 11 канал зависи точно от горивото показано на 1ви и т.н.). И защо измисляте проблеми които не са и споменати? Човека каза че можеби пренадува - а не че невърви.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос относно показания на ВАГ-КОМ.

Мнениеот morfei1 » Нед 16 авг 2009 1:23


Защото няма да е първият, който си мисли, че кара на пълна газ, а реално не е.

Аз си мисля, че 11-ти канал не се влияе от 1-ви канал. В смисъл, натискаш педала на 100% - Spec, intake press (исканото - зададеното налягане от EКУ-то) е 2448mbar., а Actual intake press (реалното налягане подавано от турбото) e 2400 ~ 2500mbar, което ще рече, че турбото си надува нормално, друг е въпроса на какви обороти се развърта.

В същото време имаш дебитомер, който от исканите 850 единици, успява да направи 650 единици, което е свързано с подаването на по-малко количество гориво, което се вижда на 1-ви канал. Тоест имаш една кола, която не върви нормално, но и не пуши. По-малко въздух, с по-малко гориво.

Така мисля аз, а съм и виждал такава кола. Може и да греша, нека по-знаещите кажат :) .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 57 госта