Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
orhanco
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 май 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот orhanco » Чет 13 авг 2009 10:45


Здравеите,
Нямаше да пиша до скоро заштото ще е просто гадаене след като даже в сервизите с закачен компютър не могат да ми кажат то4но от каде е провлема, ама се пак може някои да ми даде някои добар савет.
От както купих колата само проблеми си имам и изхар4их сумати пари.
На вси4кото от горе след като ми откраднаха тасовете(оригинални) предишната нощ са ми изкормили предната емблема :cry: сега отпред имам една голяма дупка и ме е страх 4е много лесно могат да отворят капака и да си правят каквото искат там. Някои да ме посаветва от каде да си намеря емблема или да си намеря решетка без емблема въобще(про4етох 4е са скъпи).

Та за проблема ми: зна4и го прави от време на време, не сам сигурен дали то4но след дъжд, заштото 2 дена валя и в4ера запали нормално, оба4е като запаля, усещам как мотора се ма4и, тресе повечко след като компа свали оборотите до 700, и като трагна ми светва лампата чек енджин, след това усештам как карам с по-малко мощност и двигателя тресе повече, та така до друг пат когато колата си варви нормално.
Зака4их ве4е 3 пати на комп, дадох общо близо 130 лв. и секи пат грешките показват как някои от цилиндрите не полу4ават достатъ4ен волтаж и съответно грешка на цилиндър.
Последният път имаше 4 грешки
1. Нисък волтай цилиндър 1.
2.проблеми със запалването на цилиндър 1
3.висок волтаж цилиндър 4
4. проблем със запалването на цилиндър 4.
Не сам сигурен дали написах то4но думите ама бесхе доло горе това до колкото видях в сервиса.
Из4истиха ми грешките, 3 дена нормална работа и 4 тия ден ка4вам се, паля и пак тресене, светване на лампата чек енджин и по-малка мощност.

Вече мисля да ходя някаде кадето се занимават сас токове само, защото другите сервиси не казват нищо а проблема о4евидно е със запалването на цилиндрите.

Та ще сам ви много благодарен ако си кажете мнението по въпроса.

Поло 2000, АУЦ мотор бензин 999 сс 50 коня. мулти инжекция.

Поздрави
Севдалин




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот lrlmodo » Чет 13 авг 2009 12:08


На първо гледане - бобина или комутатор


orhanco
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 май 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот orhanco » Чет 13 авг 2009 13:10


да и аз така мисля защото свещите и кабелите ги смених заради това ама не се оправи.
а също така забравих да пиша, преди няколко дена като си карам по околовръсното по4на да мига същата лампа, дадох му много газ до 4000 и нещо оборота и си изгасна. В някои форуми гледам говорят и за дюзи. Сложих вече те4ност за чистене на инжекцията ама няма ефект.
Може ли друго освен токовата 4аст да обърква/предизвиква аномалии волтажа на свещите?


orhanco
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 май 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот orhanco » Съб 15 авг 2009 11:10


вчера лампата светна в движение :(((


Daido
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот Daido » Съб 15 авг 2009 21:18


За мен това е дистрибутурна капачка. А относно майстори то много свястни хич.


orhanco
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 май 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот orhanco » Чет 20 авг 2009 9:54


вчера ходих при едни разбирачи майстори. мъчиха се с компютъра смениха бобина, тествахме и накрая като ми взеха парите ми казаха, смени си кабелите и търси за механи4на повреда, в токовата 4аст нямаш проблеми.(оказа се 4е имам само бобина управлявана от компа)

Та си останах пак сам сами4ак с проблемите си.
Ще се радвам много на съветите ви.

След изясненото по горе за токовата част, колата ми прави следния проблем. По4ти всеки път.
Като оборотите достигнат близо 4000/мин чек енджина премигва после си изгасва пак, на комп. показва грешки от рода misfire на 1,2 или 4 ти цилиндър, след пове4ко каране комп. а ми изключи явно 2 та цилиндъра и едвам се добрах до сервиза, колата просто не вървеше. Изчистиха грешките и се оправи мощноста.Чек енджина постоянно по4ва да свети явно след определен брои натрупани грешки, не веднага. Та за това въпреки 4е се прецака мощността нямаше постоянна светеща лампа за грешка, въпреки 4е на комп. а имаше мисфаер грешки.

Скоро ми смениха агренажа в Мотоексперт, едно младо мом4е, чудя се дали може агренажа да има общо с това??Да не го е реголирал както трябва, какво става около 4000 оборота че тогава почват яко проблемите със запалването на цилиндрите?Над 4000 пак изгасва или след 10 секунди премигване, ама определено нещо става около 4000 оборота.

Ако е от кабелите за вис. напр. защо точно кам 4000 се ебават най-много? Уш ги смених тея кабели ама в сервиза ми викат вземи си БОШ кабели за 160-200лв.

Казаха ми може сащо да е от катализатора, 4е имаше не достату4на температура в ламда сондата, оба4е това сащо можело да се предизвика и от грешките с мисфаер а.

Сумати пари дадох и сам до никаде.


Потребителски аватар
superemo
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот superemo » Чет 20 авг 2009 17:26


Колега отиди при Мишо и Ники в Герман или при Ваското1,
те са добри и ще ти кажат какво ти проблемчето.


Потребителски аватар
Lion_Heart
Мнения: 119
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот Lion_Heart » Нед 23 авг 2009 3:59


Нищо чудно да са ти зацепили анренажа както не трябва-най-вероятно това ти е проблема.Ама то първо от там се почва.....Ако не се оправи,виж дистрибуторна капачка.....


orhanco
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 май 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот orhanco » Вто 25 авг 2009 9:21


ами може ама никаде в нета не пише че проблема може да има общо с агренажа, Пише 4е може да е от запалителна система(кабели,свещи бобина) или доставката на гориво(бензинова помпа, тръби, дюзи) или с отделителната система(ламда,катализатор,клапани за изпускане на газ в цилиндрите, и други изпускания)

след опита ми на цариградско със друга бобина, цилиндар 2 даваше грешка на които имаше кабел които пропускаше изкри към мотора. Купих си кабели беру ште ги сложа утре. ако не ще сменя и свещите с платинови. ако не се оправи тогава мисля 4е вътре в самите цилиндри 1 и 4 има проблеми с дъузи или клапани, щото и на 3 те диагностики проблема беше 1 и 4 цилиндър само.

друго не се сещам за сега, ама много ми е странно за4то кам 4000 оборота прави мигането на чек енджин. явно прекалено много бензин влиза и остава суров и компа пази катализатора по този на4ин.

Между другото аз имам само бобина, нямам диструбутор или капа4ки. 2000 АУЦ поло то се управлявал от компа, даже не можаха да измерят с осцилоскоп заради това. така ми казаха де.


orhanco
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 май 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот orhanco » Чет 03 сеп 2009 9:53


Здравейте,

Намерих си обд 2 кабел и си проверявам сам грешките. След като смених кабелите и свещите отново с оригинални вече, смакнах проблема на следното.

Мисфаър на цилиндар 4 само на свободна. наблюдавах го доста време със закачен комп и само цилиндар 4 ми показваше натрупвания на грешки. трупа ги само когато мотора си работи на айдъл 680 оборота. като дам газ и даржа известно време на високи обороти, грешки не се от4итат.

какво може да е проблема които причинява мисфаер грешки само на айдъл само на цилиндър 4?

не сам мерил още компресия, мисля скоро ако не намеря друго, оба4е не мислите ли ако има проблеми с компресията то този цилиндар би трябва да мисфаърва не само на ниски обороти а и на високи?
може ли да е изцапана дюза която на айдъл не може да пръска както трябва а като дам газ не влияе и испява да запали в цилиндъра на време?

скоро нулирах компа с махане на аклуматора което нулира вси4ко, и сега компа още се обу4ава, това има влияние на тресенето когато е на свободна ама как може грешката да се полу4ава само на един цилиндар? би трябвало да е рандом мисфаер не е ли така?.

Ако ми кажете мнението си много ще се радвам.
Коментари от рода, отиди на сервиз те ще ти кажат проблема не са много от полза според мен.

Нали този форум е да си помагаме и да се опитваме да си решим проблема парво самостоятелно а после с помощ от другите.


Потребителски аватар
Lion_Heart
Мнения: 119
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот Lion_Heart » Чет 03 сеп 2009 14:20


Проблема ти при всички положения не може да бъде поради ниска компресия.Това с дюзата си е идея...


orhanco
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 май 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Светещ чек енджин, не работещи цилиндри, открадната емблема

Мнениеот orhanco » Сря 09 сеп 2009 19:18


батка не знам каде ми е проблема оба4е преди малко пак тествах и тази кола ще ме убие. на 4ти цилундър си вървят грешките по малко на свободна оба4е като дигна оборотите над 2500, 1ви цилиндар по4ва да трупа грешки като луд. за 10 секунди 200 например.
Преди си беше добре какво стана 4е така стана не разбирам.

Единственното разли4но е 4е му сложих препарат за по4истване на дюзи и в4ера бях хванат на як трафик ве4ерно време. Бензинат е още с препарата. Не успях да мина много километри от тогава с препарата.

и сега, на свободна 4ти трупа много бавно мисфаерс а над 2500 оборота 1 ви трупа като луд а на високи обороти из4езват от 4ти.

направо сам в :shock :horror:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта