Нямаше да пиша до скоро заштото ще е просто гадаене след като даже в сервизите с закачен компютър не могат да ми кажат то4но от каде е провлема, ама се пак може някои да ми даде някои добар савет.
От както купих колата само проблеми си имам и изхар4их сумати пари.
На вси4кото от горе след като ми откраднаха тасовете(оригинални) предишната нощ са ми изкормили предната емблема
Та за проблема ми: зна4и го прави от време на време, не сам сигурен дали то4но след дъжд, заштото 2 дена валя и в4ера запали нормално, оба4е като запаля, усещам как мотора се ма4и, тресе повечко след като компа свали оборотите до 700, и като трагна ми светва лампата чек енджин, след това усештам как карам с по-малко мощност и двигателя тресе повече, та така до друг пат когато колата си варви нормално.
Зака4их ве4е 3 пати на комп, дадох общо близо 130 лв. и секи пат грешките показват как някои от цилиндрите не полу4ават достатъ4ен волтаж и съответно грешка на цилиндър.
Последният път имаше 4 грешки
1. Нисък волтай цилиндър 1.
2.проблеми със запалването на цилиндър 1
3.висок волтаж цилиндър 4
4. проблем със запалването на цилиндър 4.
Не сам сигурен дали написах то4но думите ама бесхе доло горе това до колкото видях в сервиса.
Из4истиха ми грешките, 3 дена нормална работа и 4 тия ден ка4вам се, паля и пак тресене, светване на лампата чек енджин и по-малка мощност.
Вече мисля да ходя някаде кадето се занимават сас токове само, защото другите сервиси не казват нищо а проблема о4евидно е със запалването на цилиндрите.
Та ще сам ви много благодарен ако си кажете мнението по въпроса.
Поло 2000, АУЦ мотор бензин 999 сс 50 коня. мулти инжекция.
Поздрави
Севдалин
