Загрял - КР

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mackata
Мнения: 186
Регистриран на: Пон 09 май 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Mackata » Чет 30 мар 2006 10:44


nPaCe™ написа:Изображение
:офф Бате, дай да намериме едно такова табло бе д**ба :evil:


Ами бате.....освен да ти дам мойто
хехехеххеех
Ще се ослушвам ако има ще ти кажа




Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Чет 30 мар 2006 14:06


Mackata написа:Ами бате.....освен да ти дам мойто
хехехеххеех
Ще се ослушвам ако има ще ти кажа

Хехехе :wink: 10х
Дано да има! :roll:


Потребителски аватар
omp
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот omp » Чет 30 мар 2006 14:17


Angeljordan написа:Решението ти е само едно, поне аз стигнах до този извод Изображение
Купуваш такова втора ръка и се молиш да бачка. Цената му е около 20 лв. Аз купих три и още не съм улучил работещо, не че те отчайвам... Ама друго решение не видях.

колега моито дето ти дадох работи на 100 процента


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 30 мар 2006 14:20


Колега...късно ти видях темата.

Относнон това дето си го посочил....

Това е регулатора за налягане на инжекцията. Когато е студен мотора вътре има една биметална пластина, която се нагрява електрически (за това са кабелите),натиска клапана и подава повече гориво. Този регулатор го има само на КР мотора и старите ГТИ мотори които са без ЛАМБДА СОНДА а на PL е заменен с електронен и седи на главата наинжекцията.

Има няколко причини да не работи коректно регулатора.
1. Ако по някаква причина си го ударил челно (тази част на която се завиват двете тръбички влиза навътре в алуминиевия корпус и съответно биметалната пласина го натиска повече.)
--> Сменя се регулатора.
2. Ако датчика който следи дали мотора е загрял и подава ток на регулатора подава ток постояно.
-->Сменя се датчика
3. Реотана на биметалната пластина е скапан (не подлежи на ремонт).
--> Сменя се регулатора.

Това е .

Ако не се лъжа имам такъв регулатор и мога да ти го дам за проба. А ако се окаже от него....ще се разберем за цена :wink:

Важното е КР-а да върви.

РАСО


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Чет 30 мар 2006 14:27


Евала човече! :D
Най-накрая един фен :wink:
Евала брат!
Трябва да се разберем някой път когато на теб ти е удобно...
Да се видим! :roll:

ПП - Не съм си мерил налягането от помпата! Някакви идеи къде мога да го сторя? И каква ли е цената? :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 30 мар 2006 14:37


nPaCe™ написа:Не съм си мерил налягането от помпата! Някакви идеи къде мога да го сторя? И каква ли е цената? :roll:


Сам си го измери.

От магазина за хидравлична техника си купи манометър за течности (до към 7-8 бара може и 10) и го закачи на маркуча който идва от помпата. Монтажа става с тройник, четири хубави скоби и парченце маркуч от тройника до манометъра (задължитрлно бензино устойчив и на 10бара налягане).

След монтажа направо си го остави мануметара там да си седи.

Ще можеш да си го наглеждаш.

А иначе ако искаш ще те заведа при наш човек да го направи за 10мин. Незам колко при ше земе ама 10-15лв. ми се вичда реално.

РАСО


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Съб 01 апр 2006 2:40


The warm-up regulator only compensates for engine temperature and is therefore a rather coarse control of fuel mixture. (Some K-Jet warm-up regulators also have a vacuum port to help with the acceleration enrichment and deceleration enleanment function.) Typical control pressures on a K-Jet warm-up regulator are 55 psi with the engine at full operating temperature and 20 to 30 psi on a cold engine. (The colder the engine, the lower the pressure.)

Намерих матерял по темата :D
Значи на това му викат "warm-up regulator" и служи САМО за да регулира налягането при различните температури на двигателя!

От последната фраза, "Колкото по-студен двигател, толкова по-ниско налягане!" следва че помпата ми би трябвало да прави добро налягане, а самата клапа да е прецакана! :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 72 госта