Колега...късно ти видях темата.
Относнон това дето си го посочил....
Това е регулатора за налягане на инжекцията. Когато е студен мотора вътре има една биметална пластина, която се нагрява електрически (за това са кабелите),натиска клапана и подава повече гориво. Този регулатор го има само на КР мотора и старите ГТИ мотори които са без ЛАМБДА СОНДА а на PL е заменен с електронен и седи на главата наинжекцията.
Има няколко причини да не работи коректно регулатора.
1. Ако по някаква причина си го ударил челно (тази част на която се завиват двете тръбички влиза навътре в алуминиевия корпус и съответно биметалната пласина го натиска повече.)
--> Сменя се регулатора.
2. Ако датчика който следи дали мотора е загрял и подава ток на регулатора подава ток постояно.
-->Сменя се датчика
3. Реотана на биметалната пластина е скапан (не подлежи на ремонт).
--> Сменя се регулатора.
Това е .
Ако не се лъжа имам такъв регулатор и мога да ти го дам за проба. А ако се окаже от него....ще се разберем за цена
Важното е КР-а да върви.
РАСО