Поло 1.4 TDI и Поло 1.9 SDI

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
thunder4o
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Поло 1.4 TDI и Поло 1.9 SDI

Мнениеот thunder4o » Вто 04 мар 2008 10:06


Каква е разликата между 1.4 tdi и 1.9 sdi.Кое е по-добро? + и - :)




Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 1.4 TDI и Поло 1.9 SDI

Мнениеот CTaH4o » Вто 04 мар 2008 11:53


thunder4o написа:Каква е разликата между 1.4 tdi и 1.9 sdi.Кое е по-добро? + и - :)

1.4 TDI e с турбо дизел - 80 коня май беше и е май с повечко механика
1.9 SDI - simple diesel (4 години ми се чудя кво му е симпъла) електроника яко, демек повече неща дето да те е*ават
но като цяло лично аз ти препоръчвам 1.9ТДИ това е мотора


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Вто 04 мар 2008 12:46


Разликата е много голяма. И двата мотора са с директно впръскване, но само това е общото.
1,4 TDI е трицилиндров мотор, от новото поколение помпа-дюза, с турбокомпресор и мощност между 70 и 80 к.с., в зависимост от годината и модела.
1,9 SDI е четерицилиндров мотор, с роторна помпа, като старото поколение TDI (мотори 1Z, AGR, ALH и много други), без турбокомпресор и мощност 64-68 к.с. Има по-ниска динамика, или по-скоро никаква, но за сметка на издръжливостта. Той е от т.нар. вечни дизелчета.


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Вто 04 мар 2008 13:36


ikonoma написа:1,4 TDI е трицилиндров мотор, от новото поколение помпа-дюза,

не знаех че е 3 цилиндров, явно са поорязали едно цилиндърче от 1.9ТДи :)
ikonoma написа:1,9 SDI Има по-ниска динамика, или по-скоро никаква,

тук малко може да поспорим, защото на полото си е супер тоя двигател и си има динамика, но мога да кажа че при него има само 1 проблем- Нафтовата помпа е Лукас


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Вто 04 мар 2008 15:03


какво като е Lukas :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 04 мар 2008 15:21


pinsi написа:какво като е Lukas :roll:

Фирмата която произвежда горивонагнетателната помпа, друг пример BOSCH


thunder4o
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот thunder4o » Вто 04 мар 2008 15:28


Мерси много с един приятел спорехме на тая тема и ре6их да се допитам и до вас :) Става въпрос за 6n2 , а при тях няма 1.9 тди :)) мерси много


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Вто 04 мар 2008 15:31


Да знам.1.9D са с Lukas пък SDI-то с Bosch.Едната механична другата електронна(тъй си мисля).В случея май стана въпрос кое е по добре.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Вто 04 мар 2008 17:44


CTaH4o написа:...


Между другото твоя двигател с какъв код е? Ако е AEF посмъртно не е SDI.


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Сря 05 мар 2008 1:05


ikonoma написа:
CTaH4o написа:...


Между другото твоя двигател с какъв код е? Ако е AEF посмъртно не е SDI.

аз не съм го написал него
кода май е AEY но трябва да погледна
Да знам.1.9D са с Lukas пък SDI-то с Bosch.Едната механична другата електронна(тъй си мисля).В случея май стана въпрос кое е по добре.

де да го знам мойто е SDI a e Lucas а тя (рабира се с моя късмет) е по- електронната
и в Юнитрейд като ходих да я видят казаха
"Ей... тая помпа Лукас.... леле 3000 лв.... лелеее"


gospodinsg
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: РАДНЕВО

Re: Поло 1.4 TDI и Поло 1.9 SDI

Мнениеот gospodinsg » Нед 16 авг 2009 17:49


:( aef мотора е с помпа лукас и на мен също не ми харесва че го имам същия поставен на шкода велиция и ми създама доста проблеми тази помпа а на голфа 2 си работеше безпроблемно по всяко време и не съм привърженик много на електрониката :cry:


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Поло 1.4 TDI и Поло 1.9 SDI

Мнениеот Dizel_fen » Нед 16 авг 2009 20:59


На AEF мотора помпата ЛУКАС е изцяло механична-какви електроники :screwy .И аз съм с такава-много добре си работи.Сравних моето 1.9Д с 1.9SDI вървежа е еднакъв! Само дето като запали SDI-то и спряхме да се чуваме-абе егати трактора,страшно шумен! Куци двигатели са и двата ,ама са кучета-могат да ни надживеят :012:


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 1.4 TDI и Поло 1.9 SDI

Мнениеот John3V » Пон 17 авг 2009 8:46


CTaH4o написа:..
1.9 SDI - simple diesel (4 години ми се чудя кво му е симпъла)...

Туй е помпа-дюза бре, какъв симпъл, какви чудеса?


Потребителски аватар
mitko66
Мнения: 429
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
Автомобил: MK8 eTSI DSG
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 1.4 TDI и Поло 1.9 SDI

Мнениеот mitko66 » Пон 17 авг 2009 20:15


помпа дюза е ама друг път :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Suction_Di ... plications

хора, като карате някаква кола научете поне основни неща за нея...то не бяха симпъл дизели и т.н

поздрави!


gospodinsg
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: РАДНЕВО

Re: Поло 1.4 TDI и Поло 1.9 SDI

Мнениеот gospodinsg » Чет 20 авг 2009 10:27


ще имаш да вземаш че на лукаса помпата е изцяло механична :D а за какво е тогава реостата на рейката ? за красота ли или пък електронния авансатор :cry: :lol:
така че си погледни по добре мотора и точно този електронен авансатор прави много проблеми и струва като нов само 210лв и дано не ти се наложи да го сменяш защото почти не подлежи на ремонт
:P а на помпа бош има само клапан за гасене а тук и той прави много проблеми кога е лошо горивото
на голфа съм карал с различни горива и боклуци и нямах проблеми а тук колкото си искаш
:012:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта