Жалко, че тръгва от 2000 оборота, но все пак виж за какво става въпрос.
Голф 4, ARL, 150кс



Golf 4 1.9 TDI 150hp
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
добри , колата ти беше правена преди много време в малкко полеви условия. След това ти предложих да я нагласим да не пуши но така и не се стигна дотам.
По принцип не е добре дизел да пуши. при теб обаче нещата бяха така че колата трябваше да върви (то и затова вдигаше почти 250)
както и да е не спорете за глупости.
Що се отнася до обедняване на сместа и детонаций това важи САМО за бензина, а за дизела не е така. отклонихме с еобаче от темата.
150 коня мотора е по лагав от 131 коня зарад турбото. 1500 коня мотора задържа повече време висок въртящ момент иначе разликата във пиковия върт момент е малка (10 Нм)
а това за ситроена според мен е зарад прекалено много предверение. Дизел НЕ детонира защото сгъстява само въздух. няма как да направиш неправилно запалване.
По принцип не е добре дизел да пуши. при теб обаче нещата бяха така че колата трябваше да върви (то и затова вдигаше почти 250)
както и да е не спорете за глупости.
Що се отнася до обедняване на сместа и детонаций това важи САМО за бензина, а за дизела не е така. отклонихме с еобаче от темата.
150 коня мотора е по лагав от 131 коня зарад турбото. 1500 коня мотора задържа повече време висок въртящ момент иначе разликата във пиковия върт момент е малка (10 Нм)
а това за ситроена според мен е зарад прекалено много предверение. Дизел НЕ детонира защото сгъстява само въздух. няма как да направиш неправилно запалване.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
За това казах че съвсем повърхностно ще обрисувам нещата. Разглеждайки сместа като цяло , дизела винаги работи със силно преобеднена смес , поради простата причина, че няма дрослена клапа. При common rial-a обаче нещата въобще не са точна така. Citroena е с пиезо инжектори 5-то поколение и горивото се впръсква на няколко порции. Именно от степента на насищане в горивната камера се определя момента на самозапалването. При ПД не е така, но както казват....страх лозе пази
ПП: Боги, намерих един познат с Galeto1260 както ми беше казал, но се сетих , че имам един приятел с Golf4 със сищият мотор , оказа се и с същото ECU, та му дръпнах неговият софт (софянци му взели 400 лв)и го качих на мойта. Почна да подпушва прилично вървеше горе долу същото , но турболага се увеличи чувствително, а знаеш мен именно това ме дразни, да влеза в завой, да хлъзна задницата и да няма кой да ме извади
После си поиграх и с впръскането, но се оказа, че няма ли пушек няма кой да върти турбината
. Та в крайна сметка пак си върнах въглищарката.

ПП: Боги, намерих един познат с Galeto1260 както ми беше казал, но се сетих , че имам един приятел с Golf4 със сищият мотор , оказа се и с същото ECU, та му дръпнах неговият софт (софянци му взели 400 лв)и го качих на мойта. Почна да подпушва прилично вървеше горе долу същото , но турболага се увеличи чувствително, а знаеш мен именно това ме дразни, да влеза в завой, да хлъзна задницата и да няма кой да ме извади

После си поиграх и с впръскането, но се оказа, че няма ли пушек няма кой да върти турбината


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Dobromirski написа:Е точно пък ти ли питаш![]()
![]()
Азотните окиси обаче,(така нареченото "нитро" ) са източник на нови детонационни огнища по фланга и силно повишаване на температурата в горивната камера. Резултата- силно преокисляване на горивото( сажди вече няма), повишение на мощността, детонационно горене (, повишена температура в горивната камера.
Резултата - буталата после и за пепелници не стават.![]()
.
Тва не го разбрах - бедна смес - висока мощност - стопени бутала при дезел

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
както и да е . Аз след няколко дена съм в БГ ако искаш може да се видиме да погледна колата пък ти ше каеш как го искашDobromirski написа:[s....

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
не може да няма кебапчийница отзад
мойта я редуцирах с панелен К и Н ама като го сваля за пране и с нормалния боядисвам прахово зад мен...малко е относително с пушенето според мен...не че разбирам много ама...някакви идеи как панелния филтър намали пушенето?!? в първия момент се бях притестнил, че нещо не е наред...

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
bai_ILIA написа:не може да няма кебапчийница отзадмойта я редуцирах с панелен К и Н ама като го сваля за пране и с нормалния боядисвам прахово зад мен...малко е относително с пушенето според мен...не че разбирам много ама...някакви идеи как панелния филтър намали пушенето?!? в първия момент се бях притестнил, че нещо не е наред...
Най-накрая някои да каже, че има смисъл от тези спортни филтри! Би трябвало след като пуши по-малко и разхода да е малко надолу. Педполагам че става въпрос за чипното тди.
По темата моята е 110+brezel /без кат и затапен егр/ от 1500 идва бруталната мощност. Не знам защо но турбото ми се развърта от много ниски обороти, дори на празен ход си свирка...може би си заминава
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Luciano написа:Жалко, че тръгва от 2000 оборота, но все пак виж за какво става въпрос.
Голф 4, ARL, 150кс
Доста респектиращо ускорение. 150 коня са, не е шега работа. Евала!
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Не че искам да се заяждам с някого,но от каде разбрахте,че тази мошност е на колелата?Става въпрос за графиката от предната страница.Така като гледам колата е мерена в Проспиид,а там показанията са малко по различни.За пример ще дам Купрата на един приятел,който преди да си я чипоса я закачи да я замери точно там и резултата беше 160 к.с,както си е и заводска.Това ще рече че резултата,който дава това дино е много близък или равен на мощността на мотора,което рече,че за чипосан АРЛ е изкарал адски малко коне или по-точно около само 16к.с повечко на вала
Не знам що така и пак казвам че не искам да се заяждам с никои,можеби собственика е пожелал по рехав чеп 


- VAG-fen
- Мнения: 91
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Като дойдеш в БГ ще можеш ли да ми направиш чип за AJM или си само на почивка давай координати и да идвамBrezel написа:както и да е . Аз след няколко дена съм в БГ ако искаш може да се видиме да погледна колата пък ти ше каеш как го искашDobromirski написа:[s....

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Vanich написа:bai_ILIA написа:не може да няма кебапчийница отзадмойта я редуцирах с панелен К и Н ама като го сваля за пране и с нормалния боядисвам прахово зад мен...малко е относително с пушенето според мен...не че разбирам много ама...някакви идеи как панелния филтър намали пушенето?!? в първия момент се бях притестнил, че нещо не е наред...
Най-накрая някои да каже, че има смисъл от тези спортни филтри! Би трябвало след като пуши по-малко и разхода да е малко надолу. Педполагам че става въпрос за чипното тди.
По темата моята е 110+brezel /без кат и затапен егр/ от 1500 идва бруталната мощност. Не знам защо но турбото ми се развърта от много ниски обороти, дори на празен ход си свирка...може би си заминава
Друга файда не виждам + икономията от по 20лв за филтър на 3-4 месеца...Може би по-добър тротъл респонс в ниските ама едва ли ще се усети много...в комбинация с липса на кат, В-Пауър Дизел, К и Н се получава някакъва пъргавина в ниските...говорим за чипната кола. Ааа да и кебапчийницата намалява, но това проблем на тези отзад...и екологията...не мой

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Т.нар. спортни филтри помагат и при макс. скорост, защото двигателят получава една идея повече въздух и при високи обороти.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp
Колеги колко струва такъв панелен спортен филтър и комплекта за почистване за пасат АФН мотор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, nikidimow и 24 госта