Golf 4 1.9 TDI 150hp

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот Luciano » Нед 09 авг 2009 21:24


Жалко, че тръгва от 2000 оборота, но все пак виж за какво става въпрос.

Голф 4, ARL, 150кс





Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот Brezel » Нед 09 авг 2009 21:38


добри , колата ти беше правена преди много време в малкко полеви условия. След това ти предложих да я нагласим да не пуши но така и не се стигна дотам.
По принцип не е добре дизел да пуши. при теб обаче нещата бяха така че колата трябваше да върви (то и затова вдигаше почти 250)

както и да е не спорете за глупости.

Що се отнася до обедняване на сместа и детонаций това важи САМО за бензина, а за дизела не е така. отклонихме с еобаче от темата.


150 коня мотора е по лагав от 131 коня зарад турбото. 1500 коня мотора задържа повече време висок въртящ момент иначе разликата във пиковия върт момент е малка (10 Нм)


а това за ситроена според мен е зарад прекалено много предверение. Дизел НЕ детонира защото сгъстява само въздух. няма как да направиш неправилно запалване.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот Dobromirski » Пон 10 авг 2009 7:03


За това казах че съвсем повърхностно ще обрисувам нещата. Разглеждайки сместа като цяло , дизела винаги работи със силно преобеднена смес , поради простата причина, че няма дрослена клапа. При common rial-a обаче нещата въобще не са точна така. Citroena е с пиезо инжектори 5-то поколение и горивото се впръсква на няколко порции. Именно от степента на насищане в горивната камера се определя момента на самозапалването. При ПД не е така, но както казват....страх лозе пази :)

ПП: Боги, намерих един познат с Galeto1260 както ми беше казал, но се сетих , че имам един приятел с Golf4 със сищият мотор , оказа се и с същото ECU, та му дръпнах неговият софт (софянци му взели 400 лв)и го качих на мойта. Почна да подпушва прилично вървеше горе долу същото , но турболага се увеличи чувствително, а знаеш мен именно това ме дразни, да влеза в завой, да хлъзна задницата и да няма кой да ме извади :evil:
После си поиграх и с впръскането, но се оказа, че няма ли пушек няма кой да върти турбината mhihi . Та в крайна сметка пак си върнах въглищарката. :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 авг 2009 7:40


Dobromirski написа:Е точно пък ти ли питаш :shock
:офф
Азотните окиси обаче,(така нареченото "нитро" ) са източник на нови детонационни огнища по фланга и силно повишаване на температурата в горивната камера. Резултата- силно преокисляване на горивото( сажди вече няма), повишение на мощността, детонационно горене (, повишена температура в горивната камера.
Резултата - буталата после и за пепелници не стават. :horror:
.

Тва не го разбрах - бедна смес - висока мощност - стопени бутала при дезел :?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот Brezel » Пон 10 авг 2009 12:25


Dobromirski написа:[s....
както и да е . Аз след няколко дена съм в БГ ако искаш може да се видиме да погледна колата пък ти ше каеш как го искаш :beer


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот bai_ILIA » Пон 17 авг 2009 8:20


не може да няма кебапчийница отзад :) мойта я редуцирах с панелен К и Н ама като го сваля за пране и с нормалния боядисвам прахово зад мен...малко е относително с пушенето според мен...не че разбирам много ама...някакви идеи как панелния филтър намали пушенето?!? в първия момент се бях притестнил, че нещо не е наред...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот morfei1 » Пон 17 авг 2009 21:57


повече въздух?


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот Vanich » Пон 17 авг 2009 22:46


bai_ILIA написа:не може да няма кебапчийница отзад :) мойта я редуцирах с панелен К и Н ама като го сваля за пране и с нормалния боядисвам прахово зад мен...малко е относително с пушенето според мен...не че разбирам много ама...някакви идеи как панелния филтър намали пушенето?!? в първия момент се бях притестнил, че нещо не е наред...


Най-накрая някои да каже, че има смисъл от тези спортни филтри! Би трябвало след като пуши по-малко и разхода да е малко надолу. Педполагам че става въпрос за чипното тди.
По темата моята е 110+brezel /без кат и затапен егр/ от 1500 идва бруталната мощност. Не знам защо но турбото ми се развърта от много ниски обороти, дори на празен ход си свирка...може би си заминава


Потребителски аватар
Student_pravo
Мнения: 245
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница, София

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот Student_pravo » Сря 19 авг 2009 18:54


Luciano написа:Жалко, че тръгва от 2000 оборота, но все пак виж за какво става въпрос.

Голф 4, ARL, 150кс



Доста респектиращо ускорение. 150 коня са, не е шега работа. Евала!


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот GTI_16VT » Сря 19 авг 2009 19:19


Не че искам да се заяждам с някого,но от каде разбрахте,че тази мошност е на колелата?Става въпрос за графиката от предната страница.Така като гледам колата е мерена в Проспиид,а там показанията са малко по различни.За пример ще дам Купрата на един приятел,който преди да си я чипоса я закачи да я замери точно там и резултата беше 160 к.с,както си е и заводска.Това ще рече че резултата,който дава това дино е много близък или равен на мощността на мотора,което рече,че за чипосан АРЛ е изкарал адски малко коне или по-точно около само 16к.с повечко на вала :shock Не знам що така и пак казвам че не искам да се заяждам с никои,можеби собственика е пожелал по рехав чеп mhihi


Потребителски аватар
VAG-fen
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот VAG-fen » Сря 19 авг 2009 21:42


Brezel написа:
Dobromirski написа:[s....
както и да е . Аз след няколко дена съм в БГ ако искаш може да се видиме да погледна колата пък ти ше каеш как го искаш :beer
Като дойдеш в БГ ще можеш ли да ми направиш чип за AJM или си само на почивка давай координати и да идвам :beer


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот bai_ILIA » Съб 22 авг 2009 16:43


Vanich написа:
bai_ILIA написа:не може да няма кебапчийница отзад :) мойта я редуцирах с панелен К и Н ама като го сваля за пране и с нормалния боядисвам прахово зад мен...малко е относително с пушенето според мен...не че разбирам много ама...някакви идеи как панелния филтър намали пушенето?!? в първия момент се бях притестнил, че нещо не е наред...


Най-накрая някои да каже, че има смисъл от тези спортни филтри! Би трябвало след като пуши по-малко и разхода да е малко надолу. Педполагам че става въпрос за чипното тди.
По темата моята е 110+brezel /без кат и затапен егр/ от 1500 идва бруталната мощност. Не знам защо но турбото ми се развърта от много ниски обороти, дори на празен ход си свирка...може би си заминава


Друга файда не виждам + икономията от по 20лв за филтър на 3-4 месеца...Може би по-добър тротъл респонс в ниските ама едва ли ще се усети много...в комбинация с липса на кат, В-Пауър Дизел, К и Н се получава някакъва пъргавина в ниските...говорим за чипната кола. Ааа да и кебапчийницата намалява, но това проблем на тези отзад...и екологията...не мой mhihi


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот dobrin » Съб 22 авг 2009 23:11


Т.нар. спортни филтри помагат и при макс. скорост, защото двигателят получава една идея повече въздух и при високи обороти.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот morfei1 » Нед 23 авг 2009 1:01


Ша зема си сложа и аз...... почти ме убедихте.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.9 TDI 150hp

Мнениеот mili 75 » Нед 23 авг 2009 7:41


Колеги колко струва такъв панелен спортен филтър и комплекта за почистване за пасат АФН мотор.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта