Какви са разликите...
- vw_golf_2_Memphis
 - Мнения: 3836
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
...
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:02, променено общо 1 път.
									
			
									- XaBaTa™
 - Мнения: 1464
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Моя е ТД 75 коня и отзад пише GL  
  
  
 
А въпросното GTD пак е 75 коня
			
													А въпросното GTD пак е 75 коня
				   							 				   
					Последна промяна от XaBaTa™ на Съб 23 окт 2004 23:35, променено общо 1 път.
									
			
										
						- 
				гост
 
- Жоро Делчев
 - BBS Collector
 - Мнения: 2964
 - Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
 - Автомобил: Golf GTI16V
 - Двигател: ABF 1994
 
тди
По принцип TDI означава turbo direck injection в смисал турбо дизел с директно впръскване на горивото,а не с предкамерно  впръскване или с вихрова камера.Турбо дизел интеркулер мож да означава при някоя друга марка не при VW.Тва сакращение си е патентовано от VW-AUDI.
			
									
										
						- StreetThug16V
 - Мнения: 434
 - Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Точно така Ахим.
А Ваското, как ще е по дифолт директно впръскването, след като старите дизеляци са предкамерни?
А че ТДИ е турбо директ инджекшън няма спор и наистина е патентовано, затва опел са имали проблем отначало и са го прекръстили тяхното на ДТИ директ турбо инджекшън.
 
Офф-топик:
Бащата кара такава вектра ДТИ и е нещо страшно... колкото и да не харесвам опели.
			
									
										
						А Ваското, как ще е по дифолт директно впръскването, след като старите дизеляци са предкамерни?
А че ТДИ е турбо директ инджекшън няма спор и наистина е патентовано, затва опел са имали проблем отначало и са го прекръстили тяхното на ДТИ директ турбо инджекшън.
Офф-топик:
Бащата кара такава вектра ДТИ и е нещо страшно... колкото и да не харесвам опели.
- 
				WasteLand_TD
 - Мнения: 740
 - Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
 - Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Старите форд транзит 2.5 Дизел също са с директно впръскване (в смисъл нямат предкамера) - за това и са шумни.След това по4ти всички коли и т.н. дизели се правят с предкамера - така се постига по-тиха и "мека" работа на дизела.След това пак се правят с директно впръсквнае защото ве4е новите дюзи/разпръсквачи са достатъчно качествени за да направят достатъчно качествен факел за да се възпламени горивото, даже това става на два етапа - в на4алото се впръсква съвсем малко коли4ество, после останалото гориво.
За сведение обикновено при старите дизели - до появата на ТДи впръскването става с около 130-150 атмосфери.При първите ТДи - става с 500 ли беше 600 атмосфери - не съм сигурен.При най-новото поколение Common-rail беше към 1700 атмосфери!!!!!!!!!!!
Това е доколкото знам аз...........
			
									
										
						За сведение обикновено при старите дизели - до появата на ТДи впръскването става с около 130-150 атмосфери.При първите ТДи - става с 500 ли беше 600 атмосфери - не съм сигурен.При най-новото поколение Common-rail беше към 1700 атмосфери!!!!!!!!!!!
Това е доколкото знам аз...........
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта