Какви са разликите...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:02, променено общо 1 път.
- XaBaTa™
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Моя е ТД 75 коня и отзад пише GL
А въпросното GTD пак е 75 коня



А въпросното GTD пак е 75 коня
Последна промяна от XaBaTa™ на Съб 23 окт 2004 23:35, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
тди
По принцип TDI означава turbo direck injection в смисал турбо дизел с директно впръскване на горивото,а не с предкамерно впръскване или с вихрова камера.Турбо дизел интеркулер мож да означава при някоя друга марка не при VW.Тва сакращение си е патентовано от VW-AUDI.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Точно така Ахим.
А Ваското, как ще е по дифолт директно впръскването, след като старите дизеляци са предкамерни?
А че ТДИ е турбо директ инджекшън няма спор и наистина е патентовано, затва опел са имали проблем отначало и са го прекръстили тяхното на ДТИ директ турбо инджекшън.
Офф-топик:
Бащата кара такава вектра ДТИ и е нещо страшно... колкото и да не харесвам опели.
А Ваското, как ще е по дифолт директно впръскването, след като старите дизеляци са предкамерни?
А че ТДИ е турбо директ инджекшън няма спор и наистина е патентовано, затва опел са имали проблем отначало и са го прекръстили тяхното на ДТИ директ турбо инджекшън.

Офф-топик:
Бащата кара такава вектра ДТИ и е нещо страшно... колкото и да не харесвам опели.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Старите форд транзит 2.5 Дизел също са с директно впръскване (в смисъл нямат предкамера) - за това и са шумни.След това по4ти всички коли и т.н. дизели се правят с предкамера - така се постига по-тиха и "мека" работа на дизела.След това пак се правят с директно впръсквнае защото ве4е новите дюзи/разпръсквачи са достатъчно качествени за да направят достатъчно качествен факел за да се възпламени горивото, даже това става на два етапа - в на4алото се впръсква съвсем малко коли4ество, после останалото гориво.
За сведение обикновено при старите дизели - до появата на ТДи впръскването става с около 130-150 атмосфери.При първите ТДи - става с 500 ли беше 600 атмосфери - не съм сигурен.При най-новото поколение Common-rail беше към 1700 атмосфери!!!!!!!!!!!
Това е доколкото знам аз...........
За сведение обикновено при старите дизели - до появата на ТДи впръскването става с около 130-150 атмосфери.При първите ТДи - става с 500 ли беше 600 атмосфери - не съм сигурен.При най-новото поколение Common-rail беше към 1700 атмосфери!!!!!!!!!!!
Това е доколкото знам аз...........
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта