Какви са разликите...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 22 окт 2004 10:54


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:02, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
XaBaTa™
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот XaBaTa™ » Пет 22 окт 2004 10:56


Моя е ТД 75 коня и отзад пише GL :D :D :D
А въпросното GTD пак е 75 коня

Последна промяна от XaBaTa™ на Съб 23 окт 2004 23:35, променено общо 1 път.


гост

Мнениеот гост » Пет 22 окт 2004 22:56


[V6 TDI (= turbo-diesel injection) - Най-вероятно в текста имат предвид "injection" в смисъл "впръскване" на нафта с турбокомпресор!


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

тди

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 23 окт 2004 1:13


По принцип TDI означава turbo direck injection в смисал турбо дизел с директно впръскване на горивото,а не с предкамерно впръскване или с вихрова камера.Турбо дизел интеркулер мож да означава при някоя друга марка не при VW.Тва сакращение си е патентовано от VW-AUDI.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Съб 23 окт 2004 12:55


Това е вярното обяснение.


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Чет 04 ное 2004 7:40


Точно така Ахим.
А Ваското, как ще е по дифолт директно впръскването, след като старите дизеляци са предкамерни?
А че ТДИ е турбо директ инджекшън няма спор и наистина е патентовано, затва опел са имали проблем отначало и са го прекръстили тяхното на ДТИ директ турбо инджекшън. :lol:
Офф-топик:
Бащата кара такава вектра ДТИ и е нещо страшно... колкото и да не харесвам опели.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 04 ное 2004 19:19


Старите форд транзит 2.5 Дизел също са с директно впръскване (в смисъл нямат предкамера) - за това и са шумни.След това по4ти всички коли и т.н. дизели се правят с предкамера - така се постига по-тиха и "мека" работа на дизела.След това пак се правят с директно впръсквнае защото ве4е новите дюзи/разпръсквачи са достатъчно качествени за да направят достатъчно качествен факел за да се възпламени горивото, даже това става на два етапа - в на4алото се впръсква съвсем малко коли4ество, после останалото гориво.
За сведение обикновено при старите дизели - до появата на ТДи впръскването става с около 130-150 атмосфери.При първите ТДи - става с 500 ли беше 600 атмосфери - не съм сигурен.При най-новото поколение Common-rail беше към 1700 атмосфери!!!!!!!!!!!
Това е доколкото знам аз...........



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта