проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена
проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена
Когато е студена при подаване на газ губи мощност и всякаш се дави карах я на диагностика с МЕТАХА му е програмата на майстора ама ми каза че е от един температурен датчик който го смених и не се оправи мислех че е от катализатора обаче и него го смених с резонансно гарне и пак същото моля за съвет или телефон на сервиз който ще помогне иначе мотора е в много добро състояние не губи нито масло нито вода а и разхода май е в рамките на нормалното 6,5-7л. на 100 градско
- toncheff
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Mоят мотор е АЕК и аз го имам същия проблем. Вече не му обръщам толкова внимание, но ако е температуения датчик, то той май не е скъп. Аз пробвах с подмяна на свещите и смених перфектни NGK с едни измислени двуполюсни BOSCH и като цяло малко сякаш поизчезна този проблем, но не изцяло. Та, идеята ми е, че може и да е от свещите.
Въпреки всичко си мисля да ги махам тези BOSCH, че малко сякаш заприлича на селскостопанска машина....по звука на мотора де. Може и да си въобразявам...
Кажи, къде е този температурен датчик, че си нямам идея и сам мога ли да го сменя..
Ако пък това ти е наистина разхода градско в София....
си голям щастливец...
Поздрави !
Въпреки всичко си мисля да ги махам тези BOSCH, че малко сякаш заприлича на селскостопанска машина....по звука на мотора де. Може и да си въобразявам...

Кажи, къде е този температурен датчик, че си нямам идея и сам мога ли да го сменя..
Ако пък това ти е наистина разхода градско в София....


Поздрави !
- kiko26
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Карам пасат с този мотор АЕК.Смених кабели свещи капачка палец бобина горивен филтър този темперетурен датчик за които казвате и проблема си го има.Не съм ги смениал само заради този пробллем а за да мие мирна главата като карам на газ.Така че мисля да не му обръщате толкова внимание и това.Като гледам при почти всеки го има с този мотор.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 14:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- fre6kidice
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аве я всичкото собственик на АФТ/АЕК да си откачите едната клема на акумулатора за малко.
Знам много добре,че така грешки на Мотроник и Симос не се трият,но после има ефект,защото дроселовата клапа се обучава наново.
Моя которник върви супер,само дето иска нови гумички и водачи на клапаните,ама лятоска.
Знам много добре,че така грешки на Мотроник и Симос не се трият,но после има ефект,защото дроселовата клапа се обучава наново.
Моя которник върви супер,само дето иска нови гумички и водачи на клапаните,ама лятоска.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- T.Spark
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT
Re: проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена
Първо да се извиня, че разкопавам архива.
Не исках да пускам нова тема, защото въпросът ми съвпад с този на toncheff (второто мнение в темата)
Попадна ми един голф3 с АЕК мотор. Трябва да му се смени температурния датчик. Да обаче аз карам ABS и там няма такава чорба от датчици и кабели....
Та... чудя се къде е този датчик в АЕК мотора. Разбрах,че има един отляво на всмукателните колектори, който мери температурата на входящия въздух. На мен ми трябва този, който мери темп. на водата и дава данни на компютъра. Тройникът го намерих отстрани на главата зад делкото. Веднага го познах, щото шурти като лейка
. Температурният датчик на тройника ли е сложен или някъде до него 

Попадна ми един голф3 с АЕК мотор. Трябва да му се смени температурния датчик. Да обаче аз карам ABS и там няма такава чорба от датчици и кабели....
Та... чудя се къде е този датчик в АЕК мотора. Разбрах,че има един отляво на всмукателните колектори, който мери температурата на входящия въздух. На мен ми трябва този, който мери темп. на водата и дава данни на компютъра. Тройникът го намерих отстрани на главата зад делкото. Веднага го познах, щото шурти като лейка


Re: проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена
Колеги и аз да изпозвам темата, имам GOLF GT AFT и да ви кажа и аз усещам на студено едно леко замисляне което в никакъв случай не може да се нарече загуба на мощност. То се изразява в това че като подам малко повечко газ в първата минута две мотора се замисля леко , но като натисна малко повечко колата се ускорява както трябва. Но на мен за сега не ми пречи защото все пак когато двигателя е студен не трбва да се форсира много. 

Re: проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена
-
Последна промяна от jims на Вто 10 юни 2025 12:35, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: achodemo и 58 госта