проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GSportVW
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена

Мнениеот GSportVW » Пет 02 ное 2007 0:36


Когато е студена при подаване на газ губи мощност и всякаш се дави карах я на диагностика с МЕТАХА му е програмата на майстора ама ми каза че е от един температурен датчик който го смених и не се оправи мислех че е от катализатора обаче и него го смених с резонансно гарне и пак същото моля за съвет или телефон на сервиз който ще помогне иначе мотора е в много добро състояние не губи нито масло нито вода а и разхода май е в рамките на нормалното 6,5-7л. на 100 градско




Потребителски аватар
toncheff
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот toncheff » Пет 02 ное 2007 8:59


Mоят мотор е АЕК и аз го имам същия проблем. Вече не му обръщам толкова внимание, но ако е температуения датчик, то той май не е скъп. Аз пробвах с подмяна на свещите и смених перфектни NGK с едни измислени двуполюсни BOSCH и като цяло малко сякаш поизчезна този проблем, но не изцяло. Та, идеята ми е, че може и да е от свещите.
Въпреки всичко си мисля да ги махам тези BOSCH, че малко сякаш заприлича на селскостопанска машина....по звука на мотора де. Може и да си въобразявам... :)
Кажи, къде е този температурен датчик, че си нямам идея и сам мога ли да го сменя..
Ако пък това ти е наистина разхода градско в София.... :shock си голям щастливец... :D
Поздрави !


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Мнениеот kiko26 » Пет 02 ное 2007 14:01


Карам пасат с този мотор АЕК.Смених кабели свещи капачка палец бобина горивен филтър този темперетурен датчик за които казвате и проблема си го има.Не съм ги смениал само заради този пробллем а за да мие мирна главата като карам на газ.Така че мисля да не му обръщате толкова внимание и това.Като гледам при почти всеки го има с този мотор.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10433
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 02 ное 2007 18:01


и при мен е така. :gruebel


george1988
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 14:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот george1988 » Пет 02 ное 2007 18:12


дам и аз имам проблем наподобяващ този.(двг АЕК)


Потребителски аватар
fre6kidice
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот fre6kidice » Пет 02 ное 2007 20:21


При мен е същата работа, явно това е характерно за АЕК/АFT мотора.Като загрее малко обаче няма проблеми. :)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 02 ное 2007 20:41


При мен като е студена дърпа като дива свиня :twisted:
след 20секунди се чува ЦЪК - някво реле цъка, нещо става
и почва да си върви нормално :roll:


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Пет 02 ное 2007 21:43


същата работа, само дето не е всеки ден...прави го веднъж на 2-3 дни и то само като е студено първите 200-300 метра. Миналата зима така, лятото ОК сега пак.... взех да не му обръщам внимание


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 02 ное 2007 21:47


Аве я всичкото собственик на АФТ/АЕК да си откачите едната клема на акумулатора за малко.
Знам много добре,че така грешки на Мотроник и Симос не се трият,но после има ефект,защото дроселовата клапа се обучава наново.

Моя которник върви супер,само дето иска нови гумички и водачи на клапаните,ама лятоска.


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Пет 02 ное 2007 22:28


:wink: за пробването , ще пробвам...но преди 6 месеца ми чистиха дросел в Юнитрейд...едва ли е това но си струва да се опита, все ще намеря 10 мин си настроя сд-то again.... при мен е по-скоро температурен датчик, но да видим кога ще му дойде времето....


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 03 ное 2007 13:44


Аз бях написал пост ама нещо го няма :?: Значи според мен е от ламбда сондата, нагревателя ти е изгорял...Като е студена колата първите 5 минути и нагревателя и не работи тя е студена и не отчита, колата като загрее ламбдата работи и всичко е наред...Така ти харчи малко повече като е студена.


Потребителски аватар
GSportVW
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GSportVW » Съб 03 ное 2007 19:17


Мерси насодотком ще го проверя и това звучи логично :lol:


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Re: проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена

Мнениеот T.Spark » Чет 20 авг 2009 18:13


Първо да се извиня, че разкопавам архива. :mrgreen: Не исках да пускам нова тема, защото въпросът ми съвпад с този на toncheff (второто мнение в темата)

Попадна ми един голф3 с АЕК мотор. Трябва да му се смени температурния датчик. Да обаче аз карам ABS и там няма такава чорба от датчици и кабели....

Та... чудя се къде е този датчик в АЕК мотора. Разбрах,че има един отляво на всмукателните колектори, който мери температурата на входящия въздух. На мен ми трябва този, който мери темп. на водата и дава данни на компютъра. Тройникът го намерих отстрани на главата зад делкото. Веднага го познах, щото шурти като лейка mhihi . Температурният датчик на тройника ли е сложен или някъде до него :?:


diavo
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 8:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена

Мнениеот diavo » Чет 20 авг 2009 20:09


Колеги и аз да изпозвам темата, имам GOLF GT AFT и да ви кажа и аз усещам на студено едно леко замисляне което в никакъв случай не може да се нарече загуба на мощност. То се изразява в това че като подам малко повечко газ в първата минута две мотора се замисля леко , но като натисна малко повечко колата се ускорява както трябва. Но на мен за сега не ми пречи защото все пак когато двигателя е студен не трбва да се форсира много. :wink:


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с АФТ 1,6 101к.с. когато е студена

Мнениеот jims » Чет 20 авг 2009 20:44


-

Последна промяна от jims на Вто 10 юни 2025 12:35, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: achodemo и 59 госта