Проблем с перката на радиатора, Г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот Barboukov » Пет 21 авг 2009 12:39


Колеги,

Днес забелязах, че перката на радиатора се включва когато и падне. Спира след 10 мин, след 5 пак се пуска и т.н. На какво може да се дължи това?
Г2 1989 бидзин
Благодаря




Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот koby » Пет 21 авг 2009 13:11


датчик или някаде ти замасява


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот Barboukov » Пет 21 авг 2009 13:12


Преди минути работеше и като пуснах капака силно и спря. Май на кебели мирише.


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот koby » Пет 21 авг 2009 13:13


с колко кабела ти е датчика


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот Barboukov » Пет 21 авг 2009 13:23


3


Потребителски аватар
strahil_toshkov
Мнения: 1396
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
Двигател: ABF 1997
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот strahil_toshkov » Пет 21 авг 2009 14:01


Barboukov написа:Колеги,

Днес забелязах, че перката на радиатора се включва когато и падне. Спира след 10 мин, след 5 пак се пуска и т.н. На какво може да се дължи това?
Г2 1989 бидзин
Благодаря




колега може да е от датчика на радиатора но има и още един датчик който управлява перката---той се намира на карбуратора (ако си с карб) той пуска перката при изгасен двигател от време на мреме и тя поне при мен работи по 10-15 мин.--нямам идея защо е така след като колите ни нямат моторче което да върти антифриза при изгасен но загрял двигател--това е просто лично наблюдение--евентуално провери и него


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот zdravko_jett » Чет 27 авг 2009 21:45


strahil_toshkov написа:
Barboukov написа:Колеги,

Днес забелязах, че перката на радиатора се включва когато и падне. Спира след 10 мин, след 5 пак се пуска и т.н. На какво може да се дължи това?
Г2 1989 бидзин
Благодаря




колега може да е от датчика на радиатора но има и още един датчик който управлява перката---той се намира на карбуратора (ако си с карб) той пуска перката при изгасен двигател от време на мреме и тя поне при мен работи по 10-15 мин.--нямам идея защо е така след като колите ни нямат моторче което да върти антифриза при изгасен но загрял двигател--това е просто лично наблюдение--евентуално провери и него
казват че температурата в главата е по висока и е така следователно загрява главата доста и може би да не се получи един вид прегряване в една друга тема бях чел че като загрееш колата до 90 изгаси я и след няколко секунди да ре4ем 10тина 20 знам ли колко даи на контакт и стрелката отчита повече и за това е направено може би има някакво движени е на водата на самотек знам ли но за да е направено така значи има смисъл


samara
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 13 авг 2009 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот samara » Чет 27 авг 2009 23:00


и аз имах същият проблем и излезна от датчика на радиатора, които не изключваше!като го чукнех и спираше вентилатора! но може и да е от сухия датчик които се намира или на карбуратора или на главата! ако си карб. е срещу радиатора, датчик с един кабел или отстрани на главата!!!


ywygolf
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот ywygolf » Пет 28 авг 2009 9:29


От термо датчика е и аз бях така смених го и сига е 6.
Успех. По добре го смени за да не останеш без аку.


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот PuShE_ » Пет 28 авг 2009 10:24


Не бъркайте човека бе,какви са тези термодатчици на главата дето управляват перката,след като загасиш двигателя перката продължава да варти защото датчика на радиятора отчита по-висока температура и спира едва когато температурата спадне!Този датчик отстрани на главата с 1 кабел е за маслото а тези на 3-ника двата(ако е със автоматичен смукач иначе е 1)единия е за уреда за температура на таблото а другия е за управление на смукача.Перката се управлява само от датчика на радиятора а на колегата е със 3 кабела защото перката му е със 2 скорости,виж си буксата или сменяй датчика

Последна промяна от PuShE_ на Пет 28 авг 2009 10:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот koby » Пет 28 авг 2009 10:30


PuShE_ написа:Не бъркайте човека бе,какви са тези термодатчици на главата дето управляват перката?този датчик отстрани на главата с 1 кабел е за маслото а тези на 3-ника двата(ако е със автоматичен смукач иначе е 1)единия е за уреда за температура на таблото а другия е за управление на смукача.Перката се управлява само от датчика на радиятора а на колегата е със 3 кабела защото перката му е със 2 скорости,виж си буксата или сменяй датчика

В зависимост от това с колко степени ти е перката използват понякога и датчика който е за тъблото и за перката


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот PuShE_ » Пет 28 авг 2009 10:50


не споря,но при мене на 3 голфа ми е хвърляло вода заради датчик и на нито един не се включи перката


samara
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 13 авг 2009 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: Проблем с перката на радиатора, Г2

Мнениеот samara » Пет 28 авг 2009 17:59


[quote="PuShE_"]не споря,но при мене на 3 голфа ми е хвърляло вода заради датчик и на нито един не се включи перката[/quot
аако двигателя е карбуратор има датчик на него, който включва вентилатора за около 10-15 мин. когато темп. се повиши при изгасен двигател, тъй като топлата вода бяга нагоре. ако е моно или пълна инжекция този датчик е на главата. Но проблема на колегата може да е и от датчика на радиатора. Затова като се включи вентилатора при изгасен двигател, трябва да се махне кабела на този датчик и ако спре перката е именно от тоза датчик, а ако не спре е от датчика на радиатора.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], humanic и 58 госта