Колеги,
Днес забелязах, че перката на радиатора се включва когато и падне. Спира след 10 мин, след 5 пак се пуска и т.н. На какво може да се дължи това?
Г2 1989 бидзин
Благодаря
Проблем с перката на радиатора, Г2
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
датчик или някаде ти замасява
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
Преди минути работеше и като пуснах капака силно и спря. Май на кебели мирише.
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
с колко кабела ти е датчика
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
Barboukov написа:Колеги,
Днес забелязах, че перката на радиатора се включва когато и падне. Спира след 10 мин, след 5 пак се пуска и т.н. На какво може да се дължи това?
Г2 1989 бидзин
Благодаря
колега може да е от датчика на радиатора но има и още един датчик който управлява перката---той се намира на карбуратора (ако си с карб) той пуска перката при изгасен двигател от време на мреме и тя поне при мен работи по 10-15 мин.--нямам идея защо е така след като колите ни нямат моторче което да върти антифриза при изгасен но загрял двигател--това е просто лично наблюдение--евентуално провери и него
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
казват че температурата в главата е по висока и е така следователно загрява главата доста и може би да не се получи един вид прегряване в една друга тема бях чел че като загрееш колата до 90 изгаси я и след няколко секунди да ре4ем 10тина 20 знам ли колко даи на контакт и стрелката отчита повече и за това е направено може би има някакво движени е на водата на самотек знам ли но за да е направено така значи има смисълstrahil_toshkov написа:Barboukov написа:Колеги,
Днес забелязах, че перката на радиатора се включва когато и падне. Спира след 10 мин, след 5 пак се пуска и т.н. На какво може да се дължи това?
Г2 1989 бидзин
Благодаря
колега може да е от датчика на радиатора но има и още един датчик който управлява перката---той се намира на карбуратора (ако си с карб) той пуска перката при изгасен двигател от време на мреме и тя поне при мен работи по 10-15 мин.--нямам идея защо е така след като колите ни нямат моторче което да върти антифриза при изгасен но загрял двигател--това е просто лично наблюдение--евентуално провери и него
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
и аз имах същият проблем и излезна от датчика на радиатора, които не изключваше!като го чукнех и спираше вентилатора! но може и да е от сухия датчик които се намира или на карбуратора или на главата! ако си карб. е срещу радиатора, датчик с един кабел или отстрани на главата!!!
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
От термо датчика е и аз бях така смених го и сига е 6.
Успех. По добре го смени за да не останеш без аку.
Успех. По добре го смени за да не останеш без аку.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
Не бъркайте човека бе,какви са тези термодатчици на главата дето управляват перката,след като загасиш двигателя перката продължава да варти защото датчика на радиятора отчита по-висока температура и спира едва когато температурата спадне!Този датчик отстрани на главата с 1 кабел е за маслото а тези на 3-ника двата(ако е със автоматичен смукач иначе е 1)единия е за уреда за температура на таблото а другия е за управление на смукача.Перката се управлява само от датчика на радиятора а на колегата е със 3 кабела защото перката му е със 2 скорости,виж си буксата или сменяй датчика
Последна промяна от PuShE_ на Пет 28 авг 2009 10:32, променено общо 1 път.
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
PuShE_ написа:Не бъркайте човека бе,какви са тези термодатчици на главата дето управляват перката?този датчик отстрани на главата с 1 кабел е за маслото а тези на 3-ника двата(ако е със автоматичен смукач иначе е 1)единия е за уреда за температура на таблото а другия е за управление на смукача.Перката се управлява само от датчика на радиятора а на колегата е със 3 кабела защото перката му е със 2 скорости,виж си буксата или сменяй датчика
В зависимост от това с колко степени ти е перката използват понякога и датчика който е за тъблото и за перката
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
не споря,но при мене на 3 голфа ми е хвърляло вода заради датчик и на нито един не се включи перката
Re: Проблем с перката на радиатора, Г2
[quote="PuShE_"]не споря,но при мене на 3 голфа ми е хвърляло вода заради датчик и на нито един не се включи перката[/quot
аако двигателя е карбуратор има датчик на него, който включва вентилатора за около 10-15 мин. когато темп. се повиши при изгасен двигател, тъй като топлата вода бяга нагоре. ако е моно или пълна инжекция този датчик е на главата. Но проблема на колегата може да е и от датчика на радиатора. Затова като се включи вентилатора при изгасен двигател, трябва да се махне кабела на този датчик и ако спре перката е именно от тоза датчик, а ако не спре е от датчика на радиатора.
аако двигателя е карбуратор има датчик на него, който включва вентилатора за около 10-15 мин. когато темп. се повиши при изгасен двигател, тъй като топлата вода бяга нагоре. ако е моно или пълна инжекция този датчик е на главата. Но проблема на колегата може да е и от датчика на радиатора. Затова като се включи вентилатора при изгасен двигател, трябва да се махне кабела на този датчик и ако спре перката е именно от тоза датчик, а ако не спре е от датчика на радиатора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 59 госта