Проблем не иска да работи на бензин

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Tsvetelin Borisov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Проблем не иска да работи на бензин

Мнениеот Tsvetelin Borisov » Пет 21 авг 2009 17:37


Здравейте колеги имам Ауди Б4 2,0 моноинжекция проблем:когато колата е на газ работи,пали върви перфекно щом мина на бензин край.Бензиновата помпата работи стига бензин до моноинжекцията но явно самата инжекция не подава гориво според мен е някакъв проблем с тока който пуска горивото.Защото когато махна кабела който е на релето за прехвърляне газ/бензин то на този за бензина въобще няма никакво напрежение.Тъ вапроса ми е кое подава ток на инжекциона от каде да тръгна да търся тока.Идва зима и ще ми трябва бензин БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО,НАДЯВАМ СЕ ДА МОЖЕТЕ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ!




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем не искя да работи на бензин

Мнениеот Winner25 » Пет 21 авг 2009 19:36


Прекъсва се единия кабел на дюзата, със реле. Вързва се на нормално затворен контакт, за да може при евентуални повреди да си работи нормално на бензин. Релето се командва с "+" от газовия клапан.


Потребителски аватар
Tsvetelin Borisov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблем не искя да работи на бензин

Мнениеот Tsvetelin Borisov » Пет 21 авг 2009 21:03


Благодаря!Но когато махна кабелите от релето то нищо смисъл като ги замостя не иска пак да запали,точно на тези кабели няма ток.От къде да тръгна за да го открия тока,кое подава ток на този кабел,да не би да има някаде друго реле или бушон"Бушоните са наред всички те"


Потребителски аватар
mIRIx
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем не искя да работи на бензин

Мнениеот mIRIx » Пон 24 авг 2009 21:59


Колега по принцип се слага реле за фарове от лада с нормално отворен контакт ако не се лъжа и при подаване на напрежение релето затваря веригата и прекъсва тази на дюзата и съответно като няма напрежение от ключа газ-бензин към релето трябва да си работи на бензин, не се сещам 2 или 3 кабела са към бензиновата дюза но както ти е писал колегата се прекъсва единия кабел успех


Потребителски аватар
Tsvetelin Borisov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблем не искя да работи на бензин

Мнениеот Tsvetelin Borisov » Сря 26 авг 2009 11:22


Именно за този кабел говоря,че на него няма напрежение да подаде ток на дюзата.От къде може да е проблема?


Потребителски аватар
Tsvetelin Borisov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблем не искя да работи на бензин

Мнениеот Tsvetelin Borisov » Пет 28 авг 2009 8:36


Колеги ако подам ток на кабела който е за инжекциона,от том дето е прекъснат на релето дали ще се получи?Най вероятно има някаде прекъсване на веригата дето захранва инжекциона


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем не иска да работи на бензин

Мнениеот Winner25 » Пет 28 авг 2009 14:03


къде няма ток?
Ако е след релето, може релето да се е прецакало. Ако е преди него или има прекъснат кабел, или имаш някакъв проблем с ЕКУ-то. Не съм абсолютно сигурен, но мисля че до дюзата няма постоянно напрежение, а се подават кратки импулси. Не знам дали всеки измервателен уред може да ги засече.


Потребителски аватар
Tsvetelin Borisov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблем не иска да работи на бензин

Мнениеот Tsvetelin Borisov » Пет 28 авг 2009 16:25


Не става пак не работи,подадох ток след релето и пак не ще.Може би не трябва да е постоянен а инпулсен както ти каза не знам,ще ходим на сервиз надявам се те да могат да го оправят:Пък чувал съм че се запушва дюзата когато не работи дълго време на бензин,не знам може и това да е станало.Бензин до карбуратора достига но не ще да впръсква от дюзата.Благодаря за съдействието на всички,когато оправя проблема ще напиша какво е било и как се е оправило да се знае и от други колеги.


Потребителски аватар
mIRIx
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем не иска да работи на бензин

Мнениеот mIRIx » Пет 04 сеп 2009 21:57


Колега виж кой ти е прекъснатия кабел на него трябва да имаш захранване ако не са ти прекъснали - минуса :)


Потребителски аватар
Tsvetelin Borisov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Проблем не иска да работи на бензин

Мнениеот Tsvetelin Borisov » Съб 05 сеп 2009 17:32


Няма захранване,не ми се вярва да е прекъснат минуса нямя кяк да е той


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем не иска да работи на бензин

Мнениеот kossis » Пет 27 дек 2013 13:59


Подобен проблем с Ауди В4 АВТ Моноинжекция.

Та да питам, на Брат ми колата е Ауди, та при него проблема е че след пълна ревизия на моноинжекцията и помпата в резервоара -Дюзата тази сутрин не искаше пак да хвърля бензин, а помпата се чува как нагнита през регулатора на налягане бензина и всичко е точно. Аз нарочно пробвах.
След което той тръгна за работа и колата си запалила на бензин отмах !
Този проблем е характерен само за бензин и то при външна температура около 10 градуса. При по ниски температури под 0-та и над тия 10 градуса -пали без проблем.

На газ пали винаги !!!

Та проблема след като тази сутрин си направих труда да погледна под капака на въздушният филтър е - дюзата -не хвърля грам гориво, а помпата нагнита здраво бензин през регулатора- които аз лично смених-мембранката !

Питането е -тая Дюза минава ли през някакво реле, или се захранва от компера директно ? Имам схема на релетат, но не всичко съвпада в нея.
Къде да търся проблема на тая Дюза и защо не иска да я отваря точно при тези градуси и при повишена влажност ?

И Дюзата вадих и я тествах-работи си и въздушният датчик го презапоявах че се беше прекъснал.
Само нямах време тази сутрин да махам филтърната кутия и да меря дали идват импулси до дюзата и дали Дюзата дава 2 ома до буксата.

Дайте акъл къде може да се прекъсва тази Дюза, и може ли компютъра да откача и да не ще да я отваря, заради газта, или е някакво реле.

Газаджийското реле също не е за пренебрегване- тия си оставят ръцете задължително.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта