Проблем не иска да работи на бензин
- Tsvetelin Borisov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Проблем не иска да работи на бензин
Здравейте колеги имам Ауди Б4 2,0 моноинжекция проблем:когато колата е на газ работи,пали върви перфекно щом мина на бензин край.Бензиновата помпата работи стига бензин до моноинжекцията но явно самата инжекция не подава гориво според мен е някакъв проблем с тока който пуска горивото.Защото когато махна кабела който е на релето за прехвърляне газ/бензин то на този за бензина въобще няма никакво напрежение.Тъ вапроса ми е кое подава ток на инжекциона от каде да тръгна да търся тока.Идва зима и ще ми трябва бензин БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО,НАДЯВАМ СЕ ДА МОЖЕТЕ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем не искя да работи на бензин
Прекъсва се единия кабел на дюзата, със реле. Вързва се на нормално затворен контакт, за да може при евентуални повреди да си работи нормално на бензин. Релето се командва с "+" от газовия клапан.
- Tsvetelin Borisov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем не искя да работи на бензин
Благодаря!Но когато махна кабелите от релето то нищо смисъл като ги замостя не иска пак да запали,точно на тези кабели няма ток.От къде да тръгна за да го открия тока,кое подава ток на този кабел,да не би да има някаде друго реле или бушон"Бушоните са наред всички те"
- mIRIx
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем не искя да работи на бензин
Колега по принцип се слага реле за фарове от лада с нормално отворен контакт ако не се лъжа и при подаване на напрежение релето затваря веригата и прекъсва тази на дюзата и съответно като няма напрежение от ключа газ-бензин към релето трябва да си работи на бензин, не се сещам 2 или 3 кабела са към бензиновата дюза но както ти е писал колегата се прекъсва единия кабел успех
- Tsvetelin Borisov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем не искя да работи на бензин
Именно за този кабел говоря,че на него няма напрежение да подаде ток на дюзата.От къде може да е проблема?
- Tsvetelin Borisov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем не искя да работи на бензин
Колеги ако подам ток на кабела който е за инжекциона,от том дето е прекъснат на релето дали ще се получи?Най вероятно има някаде прекъсване на веригата дето захранва инжекциона
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем не иска да работи на бензин
къде няма ток?
Ако е след релето, може релето да се е прецакало. Ако е преди него или има прекъснат кабел, или имаш някакъв проблем с ЕКУ-то. Не съм абсолютно сигурен, но мисля че до дюзата няма постоянно напрежение, а се подават кратки импулси. Не знам дали всеки измервателен уред може да ги засече.
Ако е след релето, може релето да се е прецакало. Ако е преди него или има прекъснат кабел, или имаш някакъв проблем с ЕКУ-то. Не съм абсолютно сигурен, но мисля че до дюзата няма постоянно напрежение, а се подават кратки импулси. Не знам дали всеки измервателен уред може да ги засече.
- Tsvetelin Borisov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем не иска да работи на бензин
Не става пак не работи,подадох ток след релето и пак не ще.Може би не трябва да е постоянен а инпулсен както ти каза не знам,ще ходим на сервиз надявам се те да могат да го оправят:Пък чувал съм че се запушва дюзата когато не работи дълго време на бензин,не знам може и това да е станало.Бензин до карбуратора достига но не ще да впръсква от дюзата.Благодаря за съдействието на всички,когато оправя проблема ще напиша какво е било и как се е оправило да се знае и от други колеги.
- mIRIx
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем не иска да работи на бензин
Колега виж кой ти е прекъснатия кабел на него трябва да имаш захранване ако не са ти прекъснали - минуса 

- Tsvetelin Borisov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем не иска да работи на бензин
Няма захранване,не ми се вярва да е прекъснат минуса нямя кяк да е той
Re: Проблем не иска да работи на бензин
Подобен проблем с Ауди В4 АВТ Моноинжекция.
Та да питам, на Брат ми колата е Ауди, та при него проблема е че след пълна ревизия на моноинжекцията и помпата в резервоара -Дюзата тази сутрин не искаше пак да хвърля бензин, а помпата се чува как нагнита през регулатора на налягане бензина и всичко е точно. Аз нарочно пробвах.
След което той тръгна за работа и колата си запалила на бензин отмах !
Този проблем е характерен само за бензин и то при външна температура около 10 градуса. При по ниски температури под 0-та и над тия 10 градуса -пали без проблем.
На газ пали винаги !!!
Та проблема след като тази сутрин си направих труда да погледна под капака на въздушният филтър е - дюзата -не хвърля грам гориво, а помпата нагнита здраво бензин през регулатора- които аз лично смених-мембранката !
Питането е -тая Дюза минава ли през някакво реле, или се захранва от компера директно ? Имам схема на релетат, но не всичко съвпада в нея.
Къде да търся проблема на тая Дюза и защо не иска да я отваря точно при тези градуси и при повишена влажност ?
И Дюзата вадих и я тествах-работи си и въздушният датчик го презапоявах че се беше прекъснал.
Само нямах време тази сутрин да махам филтърната кутия и да меря дали идват импулси до дюзата и дали Дюзата дава 2 ома до буксата.
Дайте акъл къде може да се прекъсва тази Дюза, и може ли компютъра да откача и да не ще да я отваря, заради газта, или е някакво реле.
Газаджийското реле също не е за пренебрегване- тия си оставят ръцете задължително.
Та да питам, на Брат ми колата е Ауди, та при него проблема е че след пълна ревизия на моноинжекцията и помпата в резервоара -Дюзата тази сутрин не искаше пак да хвърля бензин, а помпата се чува как нагнита през регулатора на налягане бензина и всичко е точно. Аз нарочно пробвах.
След което той тръгна за работа и колата си запалила на бензин отмах !
Този проблем е характерен само за бензин и то при външна температура около 10 градуса. При по ниски температури под 0-та и над тия 10 градуса -пали без проблем.
На газ пали винаги !!!
Та проблема след като тази сутрин си направих труда да погледна под капака на въздушният филтър е - дюзата -не хвърля грам гориво, а помпата нагнита здраво бензин през регулатора- които аз лично смених-мембранката !
Питането е -тая Дюза минава ли през някакво реле, или се захранва от компера директно ? Имам схема на релетат, но не всичко съвпада в нея.
Къде да търся проблема на тая Дюза и защо не иска да я отваря точно при тези градуси и при повишена влажност ?
И Дюзата вадих и я тествах-работи си и въздушният датчик го презапоявах че се беше прекъснал.
Само нямах време тази сутрин да махам филтърната кутия и да меря дали идват импулси до дюзата и дали Дюзата дава 2 ома до буксата.
Дайте акъл къде може да се прекъсва тази Дюза, и може ли компютъра да откача и да не ще да я отваря, заради газта, или е някакво реле.
Газаджийското реле също не е за пренебрегване- тия си оставят ръцете задължително.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта