dj_tuhla написа:Колега, лампичките през различните години са различни, така че е добре да уточниш тази дето ти е светнала за какво е.
Отностно проблема, ти сигурен ли си как ти е центровката ? А вакума на делкото (RP беше мотора, нали) ?
Друго само го подмятам, датчиците ти ги мериш на самия датчик, ама до ЕКУ-то стигат по кабел и не е ясно до куплунга му дали също достигат, където всъшност се получава сигнала. Погледни го и този куплунг (н а ЕКУ-то) дали е добре напъхан и в какво състояние са контактите му изобщо. Ако го разкачаш му спираш захранването така и така, т.е. акумулатора няма да е нужно да разкачаш.
Иначе рестарт на ЕКУто няма да навреди при всички случаи, особено ако тази лампа дето светнала е за грешка, btw ти газова имаше ли ?
Поздрави.
Благодаря за насочването колега,
Центровката е направена със стробоскоп и оборотомер. Маркучите за вакума на делкото са гледани. Не сам сигурен за един, които се включва в електро-магнитен клапан намиращ се отзадната страна (външно на моното). От двете страни има възможност за свръзване на вакуумни маркучета. В моемента едният край на този клапан е свързан с моното а другия край е запушен с маркуче което е слепено в края.
Мотора е RP 90 к.с. MI. Бензин е няма газова.
Лампата която споменах е жълта и след 10км изгасна сама без да правя изключване на акумолатора както и да трия грешки.
Със сигурност щом достигне температура 80-90 градуда и се появява това увеличаване на оборотите спадне ли темепературата изчезва.
Мисля че не може да е контакт на куплунг но ще прегледам.
Имам едно питане за малкия датчик които се намира в моно инжекциона с размери около 4-5 мм. Това термодатчик ли и може ли да се повреди при почистване със спрей?
Благодаря за помоща!