Проблем след подаване на ток от друга кола

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот L&R » Сря 26 авг 2009 19:57


kris11 написа:Да и добре са те оскубали ,Релето може да се намери от 8-20 лв зависи от кой магазин , а и за смяна са ти взели много. Норматива е за лек автомобил 25 лв на час за товарен бус тип Ивеко 35-40 лв.


Да кучета бол, НО за бош цените са 40+лв. за реле регулатори




Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот cosmo » Сря 26 авг 2009 21:08


kris11 написа:
cosmo написа:Оказа се само реле, диодите били ок, нямало пробити. И изражението в цифри: 85 лева реле и 40 лева монтаж демонтаж :beer

Да и добре са те оскубали ,Релето може да се намери от 8-20 лв зависи от кой магазин , а и за смяна са ти взели много. Норматива е за лек автомобил 25 лв на час за товарен бус тип Ивеко 35-40 лв.


Ами сигурно си прав за релето, защото доколкото разбрах са сложили unipoint, марка която не съм чувал. Колкото до смяната ми казаха че доста трудно са го свалили, защото алтернатора е между помпата за хидравликата и компресора на климатика и цял ден седя колата в сервиза. То ако беше на достъпно място аз сам щях да си го сваля и да го занеса на ремонт, ама като нямам канал и време не ми остана друг избор. Между другото този който ми ремонтира алтернатора ми предложи чисто нов за 215 лева.Каза бил Бош и ги правили в Елхово :lol: с книжка и една година гаранция. Ама не ми се чакаше още един ден и ми се стори доста подозрително.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот poni » Сря 26 авг 2009 21:23


не си прав!за колко мислиш че се сваля и се отваря генератора?за 10минути?имаш 4поне 40 минути сваляне+още толкова качване,и 1 час ремонт!А риска да скъсаш някой от от изводите на статора?мисля,че дори е минал доста тънко.тази процедура при нас си е 80 лева.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот kris11 » Сря 26 авг 2009 21:54


poni написа:не си прав!за колко мислиш че се сваля и се отваря генератора?за 10минути?имаш 4поне 40 минути сваляне+още толкова качване,и 1 час ремонт!А риска да скъсаш някой от от изводите на статора?мисля,че дори е минал доста тънко.тази процедура при нас си е 80 лева.


Koлега нещо не си в час. За смяна на реле регулатор не се разглобява алтернатор, камо ли да скъсаш извод на статора. релето е закрепено с 2 болта за алтернатора и има 1 предпазен кожух с 3 болт/или гайки.
Разбирам да са разглобявали алтернатор, да са вадили прека и ремъчна шайба, заден капак , преден капак ,да са вадили диоден блок - че чак да са бърникали изводи на статора , а и те са си дебели 1,3-1,4 мм тел и не се къса лесно


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот kris11 » Сря 26 авг 2009 21:58


L&R написа:
kris11 написа:Да и добре са те оскубали ,Релето може да се намери от 8-20 лв зависи от кой магазин , а и за смяна са ти взели много. Норматива е за лек автомобил 25 лв на час за товарен бус тип Ивеко 35-40 лв.


Да кучета бол, НО за бош цените са 40+лв. за реле регулатори

да бе а сигурно още Бош си прави и тези елементарни регулатори. Всичко е изнесено отдавна и се чудя защо още ги боядисват в черно корпусите а не в жълто :drunk :drunk
Щом ри гарван а са по 6-7 лв , а на места в града по 8-12 лв -даже и при "Франсизкуп" за какво говори произхода .


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот L&R » Сря 26 авг 2009 22:14


Крис бъркаш нещо регулаторите се правят в Испания, но дори и в Китай да е всичко е наред. Францизкуп ще сменяваш четки на 10 000 км не ми се спори повече, НО регулатор оригинален не струва 10 лв.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот Ronin » Сря 26 авг 2009 22:17


Еееее колко мъка има по тоя свят....................!
8-12 лв..... са релетата в зависимост от марката....за труд 20-25 лв....пък и всеки средностатистически идиот може да си го смени сам...!


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот poni » Чет 27 авг 2009 20:07


kris11 написа:
poni написа:не си прав!за колко мислиш че се сваля и се отваря генератора?за 10минути?имаш 4поне 40 минути сваляне+още толкова качване,и 1 час ремонт!А риска да скъсаш някой от от изводите на статора?мисля,че дори е минал доста тънко.тази процедура при нас си е 80 лева.


Koлега нещо не си в час. За смяна на реле регулатор не се разглобява алтернатор, камо ли да скъсаш извод на статора. релето е закрепено с 2 болта за алтернатора и има 1 предпазен кожух с 3 болт/или гайки.
Разбирам да са разглобявали алтернатор, да са вадили прека и ремъчна шайба, заден капак , преден капак ,да са вадили диоден блок - че чак да са бърникали изводи на статора , а и те са си дебели 1,3-1,4 мм тел и не се къса лесно

да,за смяна на релето не се разглобява,дори ако искаш може и да не го сваляш!ама това си като си правим нашите коли.а я погледни от страната на този,който го прави:как ще дадеш гаранция,че всичко е ок,ако дори не си го погледнал?нали утре клиента ще дойде и ще каже:ми пак същото-не зарежда.за цената на релето:май говориш за голф-2.за г-4 много голяма част от генераторите са валео.мого да кажа,че досега не е идвал такъв голф със генератор бош при нас.пасат е идвал,но голф не.релето наистина е скъпо.тези 6-10 лева ги оставете за коли от миналия век.в зависимост от модела и ампеража релето почва от около 28лева до 220 за пежо партнер.при валео всичко е сглобено без запояване-тоест за да изкараш релето трябва да отрежеш няколко шини които са захванати към диодния блок.няма начин да замериш диодния блок и статора без да ги разделиш един от друг.връзката статор-диоден блок също е със заварка.за да ги разделиш режеш изходите от блока.и не дай си боже се скъса от там откъдето не трябва.


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот cosmo » Чет 27 авг 2009 22:08


да, така е, разделят се за да се замерят и си е доста играчка.
@poni: ето това е задния капак на алтернатора,бош е, снимах го заради парт номера,да го намеря по лесно ако се повреди отново, и може да е в полза на някой колега със същия мотор.
Прикачени файлове
alternator2.jpg


Niki_D
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот Niki_D » Чет 27 авг 2009 23:47


Искам да отбележа,че Poni като че ли е най-прав от всички ( не искам да обиждам никого) но аз се занимавам с ел ремонти и да вземеш 40 лв за монтаж и демонтаж на алтернатор който е заврян в ....... ,след което замерване,ходене и доставка на частта,монтаж.... цялата операция е не по-малко от 3 часа,а какъв е труда? - не е като да си седиш в фиса под климатика.Но стига спам по темата,мога да кажа на момчето само че тези 40 лв труд са дори малко,но спокойно - сервиза си ги взима от частта.ако дори са ти показали фактура или касова бележка че струва толкова - не вярвай - сервиза като фирма ползва 30 процента отстъпка,което в твоя случай е около 30 лв.,така че ти си си платил електронния регулатор и сервиза си е взел реалната заработка,радвай се че някой не се е полакомил да си прибере и отстъпката като ти обяви 80 труд и 90 (закръглено) част.


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Чет 27 авг 2009 23:52


Niki_D написа:Искам да отбележа,че Poni като че ли е най-прав от всички ( не искам да обиждам никого) но аз се занимавам с ел ремонти и да вземеш 40 лв за монтаж и демонтаж на алтернатор който е заврян в ....... ,след което замерване,ходене и доставка на частта,монтаж.... цялата операция е не по-малко от 3 часа,а какъв е труда? - не е като да си седиш в фиса под климатика.Но стига спам по темата,мога да кажа на момчето само че тези 40 лв труд са дори малко,но спокойно - сервиза си ги взима от частта.ако дори са ти показали фактура или касова бележка че струва толкова - не вярвай - сервиза като фирма ползва 30 процента отстъпка,което в твоя случай е около 30 лв.,така че ти си си платил електронния регулатор и сервиза си е взел реалната заработка,радвай се че някой не се е полакомил да си прибере и отстъпката като ти обяви 80 труд и 90 (закръглено) част.


по твоята логика общака на строежа тр. да взима поне 150-200лв надник на ден.. откакто са спряли да преподават Маркс, всички са забравили реалната стойност на труда.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот poni » Пет 28 авг 2009 19:17


vw_golf_4_tdi написа:
Niki_D написа:Искам да отбележа,че Poni като че ли е най-прав от всички ( не искам да обиждам никого) но аз се занимавам с ел ремонти и да вземеш 40 лв за монтаж и демонтаж на алтернатор който е заврян в ....... ,след което замерване,ходене и доставка на частта,монтаж.... цялата операция е не по-малко от 3 часа,а какъв е труда? - не е като да си седиш в фиса под климатика.Но стига спам по темата,мога да кажа на момчето само че тези 40 лв труд са дори малко,но спокойно - сервиза си ги взима от частта.ако дори са ти показали фактура или касова бележка че струва толкова - не вярвай - сервиза като фирма ползва 30 процента отстъпка,което в твоя случай е около 30 лв.,така че ти си си платил електронния регулатор и сервиза си е взел реалната заработка,радвай се че някой не се е полакомил да си прибере и отстъпката като ти обяви 80 труд и 90 (закръглено) част.


по твоята логика общака на строежа тр. да взима поне 150-200лв надник на ден.. откакто са спряли да преподават Маркс, всички са забравили реалната стойност на труда.

общака н а строежа си е общак на строежа.той не мисли за калпавите части в магазина,за патенти,осигуровки,наем на помещението,иструмент,охрана на труда,пожарна безопасност и кой знае още какви други обирджии.днес ако дойдат две такива коли и им вземеш по 30-40 лева не можеш да си покриеш разходите.


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем след подаване на ток от друга кола

Мнениеот cosmo » Пет 28 авг 2009 23:00


така е, но всичко е много относително. Ако дойдат 2 коли като моята за един ден определено ще си на загуба. Обаче в сервиза имаха 2 канала и докато моята кола беше вътре, за 2 часа влезе и излезе едно Х5 и му взеха 520 лева да му сменят масло + филтри. После влезе някакъв да му трият някакви гешки и да му направят диагностика, после на форд сменяха накрайник и така. Така че от мен ако са изгубили нещо то това е повече време отколкото пари :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 59 госта