niksana22 написа:Благодаря на всички за отговорите,но най качи ли ме блазни 130 коня(6 скорости) и 1 чип става самолет според мен
Отличен избор, направо удря в гърба като сменяш скоростите

niksana22 написа:Благодаря на всички за отговорите,но най качи ли ме блазни 130 коня(6 скорости) и 1 чип става самолет според мен
murkata написа:аз лично бих си взел 90 коня ALH който е сас сащото турбо като на 110-те коня и сас подмяна на дюзите с по големи и сас едно чипче имаш 140 кончета че и нагоре за данак от 26 лева и супер евтина подражка.
това е лично мое мнение.ако нещо греша колегите да ме поправят
goderzi написа:Добре де,
да ползвам темата за следния въпрос:
Има ли тук някой ,който да е съборил двигател,
или нещо си по двигателя след чипосване???
Или да знае такъв случай...?
Питам,защото доста често набивам педала
до ламарината,колкото и да си налагам да не е така![]()
Доста често чувам или чета,че чипа събаря двигател,
а реално не знам за такъв случай...
Имам поглед върху няколко сервиза.
hooligan_sk написа:goderzi написа:Добре де,
да ползвам темата за следния въпрос:
Има ли тук някой ,който да е съборил двигател,
или нещо си по двигателя след чипосване???
Или да знае такъв случай...?
Питам,защото доста често набивам педала
до ламарината,колкото и да си налагам да не е така![]()
Доста често чувам или чета,че чипа събаря двигател,
а реално не знам за такъв случай...
Имам поглед върху няколко сервиза.
Еми няма да каже праааас изведнъж ако тва питашПросто си издухваш различни части по-бързо - турбина ше почне по-скоро да хлопа, съединителя също
goderzi написа:hooligan_sk написа:goderzi написа:Добре де,
да ползвам темата за следния въпрос:
Има ли тук някой ,който да е съборил двигател,
или нещо си по двигателя след чипосване???
Или да знае такъв случай...?
Питам,защото доста често набивам педала
до ламарината,колкото и да си налагам да не е така![]()
Доста често чувам или чета,че чипа събаря двигател,
а реално не знам за такъв случай...
Имам поглед върху няколко сервиза.
Еми няма да каже праааас изведнъж ако тва питашПросто си издухваш различни части по-бързо - турбина ше почне по-скоро да хлопа, съединителя също
съединителя защо? Аз не въртя гуми...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта