голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот theraven » Чет 03 сеп 2009 0:18


theultimate написа:1.8 8V


На Г4 1.8 двигателя е с 20 клапана :beer Ма няма значение. Повече от литър не вярвам да има разлика...




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот hooligan_sk » Чет 03 сеп 2009 11:48


theultimate написа:Почти съм сигурен че ако измерите разхода в София (освен ако не говорим за само в центъра, където се мери на моточасове :) ) на 1.4 16V и 1.8 8V карани еднакво почти няма да има разлика. До сега никой, който кара каквото и да е 16V не ми се е похвалил с някакъв особен разход. Да не говорим че до сега не съм видял Голф 4 да се влачи пенсионерската, освен ако не кара жена :beer


Хондата ми 16В харчеше абсолютно точно толкова колкото ТДИ-то ми сега и не пипваше масло от тук до стара загора и обратно на газ до долу(над 5000 оборота нонстоп) ;) А колкото до конкретния мотор на фв, колегата до мен в офиса кара такъв купен от тука нов 2004г(ибиза) толкова е зле и толкова харчи масло че почна да му сипва евтини боклуци... 80 000км 100% реални с оригиналните ремъци и ролки още ;)


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот mufin » Чет 03 сеп 2009 15:08


Burner_inc написа:

Ама колега, тук иде реч за 1.4 16В, а не за новият турбо мотор, при който турбината спомага за добра динамика и добър въртящ момент благодарение на турбото и все пак и при него кубатурата не стига и при големи натоварвания икономичността му отива на кино



Вярвам че си прочел
"Макар че сме далеч от темата, все пак става дума за новите малки двигатели"
И си видял че отговарям на колегата, дето се чуди защо изобщо правят малки неикономични и невървящи според него, "форсирани" двигатели.

А относно кой колко харчи тук ще се учудиш как 500000 километрови барутници дават литър под фабричните данни на градско. Затва няма смисъл и да питаш


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот mufin » Чет 03 сеп 2009 15:25


theultimate написа:Почти съм сигурен че ако измерите разхода в София (освен ако не говорим за само в центъра, където се мери на моточасове :) ) на 1.4 16V и 1.8 8V карани еднакво почти няма да има разлика. До сега никой, който кара каквото и да е 16V не ми се е похвалил с някакъв особен разход. Да не говорим че до сега не съм видял Голф 4 да се влачи пенсионерската, освен ако не кара жена :beer


Ами аз за разлика от теб съм карал и двата мотора (1.8 - RP 90 ks). Има хора от форума дето помнят далечната 2005-а. когато се возех на Пасат 1.8 моно :012:
Разхода, колега е значимо, значимо по-голям. Най-вече на градско...
Няма да пиша цифри, че има хора само дето чакат да си запълнят времето в самохвалства. Но повярвай ми има разлика.
Да не говорим че след 80000 км (купен уж на 123000) нормално каране и съвестна подръжка ина RP-то му се наложи смяна на сегменти.

После за 2 г. покарах 8 клапанов 2.0 мотор на Ауди . Там какъв го ядох не е истина. Първо харчеше повече от Пасата, после сигментите му бяха най-малкия проблем.
От 2 г карам "малолитражката", който ще да вярва - едни предни накладки и наскоро едни тампони на преден мост. Купих го на 69 000. Сега е на 114 000
Затова на всеки дето ще си купува за пръв път кола давам само един съвет - не от автоджамбази!
Или нова или от пръв собственик на малко км..
Във всеки друг случай риска да сменяш сигменти, кутии и т.н е осбенно голям.
Само ще ти дам пример - вчера говрих с един мъж, работещ в сервиз за автоелектроника.
Беше много впечатлен от наглостта на автоджамбазин (иначе редовен клиент за километражи) - иска превъртане на километража на Бора 2.0 115 кс 2002-а.
От 700 000 на 180 000 !!!!
Затова - ако ще е втора ръка - от собственик,какъв е двг. е по-малкия прблем . Вече е пълно с такива обяви и частни и bay back и с неплатени лизинги.


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот mania » Чет 03 сеп 2009 15:33


Ти, приьтелю, твоят голф от джамбазин ли го взе или от първа ръка? Щото в БГ е леко невъзможно да го вземеш от първа ръка. А ако човек има възможност за нов въобще няма да пише във форума, то е ясно, че новата е най-хубава. Аз ак омога да си взема нова даже и дачия бих си взел.
Ако колата ти е така запазена, понеже си я взел от познат поздравления! Обаче се съгласи, че след като джамбазите масово връщат както в сблучая, който си описал, е по-добре да се вземе по-голям мотор. Сметни 1.4 ако е на 700 000 как ще се дълржи.
Мисля тая тема е за закриване вече. Освен спорове друго не очаквам от нея вече.


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот danaildel4ev » Чет 03 сеп 2009 15:35


колеги този 1 4 16в на голф4 еднакъв ли е с на шкода фабия 1 4 16в нейните са 75кс и 101кс


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот mania » Чет 03 сеп 2009 15:37


Най-вероятно. На шкода слагат фв-двигатели. С очудване веднъж прочетох, че на първата супърб са слагали същият двигател като моя - 115.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот mufin » Чет 03 сеп 2009 15:38


mania написа:Ти, приьтелю, твоят голф от джамбазин ли го взе или от първа ръка? Щото в БГ е леко невъзможно да го вземеш от първа ръка. А ако човек има възможност за нов въобще няма да пише във форума, то е ясно, че новата е най-хубава. Аз ак омога да си взема нова даже и дачия бих си взел.
Ако колата ти е така запазена, понеже си я взел от познат поздравления! Обаче се съгласи, че след като джамбазите масово връщат както в сблучая, който си описал, е по-добре да се вземе по-голям мотор. Сметни 1.4 ако е на 700 000 как ще се дълржи.
Мисля тая тема е за закриване вече. Освен спорове друго не очаквам от нея вече.


Купих я от шефа си, който пък я купи нова от Аутотрейд във Варна

Да, темата е за закриване. :roll:


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот danaildel4ev » Чет 03 сеп 2009 15:42


mania написа:Най-вероятно. На шкода слагат фв-двигатели. С очудване веднъж прочетох, че на първата супърб са слагали същият двигател като моя - 115.

колега защтото при фабия този мотор се представия много по добре от колкото при голфа


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот mania » Чет 03 сеп 2009 15:44


В такъв случай, пирятелю, само мога да те поздравя за късмета, който си имал. Но, моля те, не се обиждай толкова на хората, които взимат такъв на над 500 000 км и казват, че яде повече масло от бензин. Честно казано като четях темата се чудех как всички са недоволни, а само един геройски го защитава. Мисля, че темата само доказва факта, че не е важен моторът а как е бил каран.
Със здраве :beer


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот niikoo_1 » Чет 03 сеп 2009 17:53


Има и нови бензинови коли който след 80 хил км. са били за смяна на сегменти, знам много случай за нови коли с преенани и надрани кол.валове и заминали биелни лагери, сменени гаранционно, случаи със скъсани ремъци, дефектирали турбокомпресори и т.н.

Не си мислете, че като си вземете нова кола няма никакви ядове :idea: защото сте много далече от истината и пак стигаме, че всичко опира до късмет.


Знам случай на няколко Ибизи 1.4 16клапана, купувани нови на по около 100хил.км с мотори за сегменти, едната дори беше на около 40хил.км, пак ще напиша, че късмета е важен дори и при новата, колата, защо нея като я чукнше леко трябва да седи 1месец в сервиз :idea: и да ходиш да я правиш само в един сервиз 3 или 5години (недай си боже) така, че всичко си има плюсове и минуси, човек трябва да си прецени много добре, кое е оптималния вариант за него.


Досега имал съм не малко автомобили и на никой не ми се е налагало да отварям мотора по каквато и да е била причина, трябва много добре да се гледа (и пак няма гаранция) :idea:


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот mufin » Пет 04 сеп 2009 17:09


niikoo_1 написа:Има и нови бензинови коли който след 80 хил км. са били за смяна на сегменти, знам много случай за нови коли с преенани и надрани кол.валове и заминали биелни лагери, сменени гаранционно, случаи със скъсани ремъци, дефектирали турбокомпресори и т.н.

Не си мислете, че като си вземете нова кола няма никакви ядове :idea: защото сте много далече от истината и пак стигаме, че всичко опира до късмет.


Знам случай на няколко Ибизи 1.4 16клапана, купувани нови на по около 100хил.км с мотори за сегменти, едната дори беше на около 40хил.км, пак ще напиша, че късмета е важен дори и при новата, колата, защо нея като я чукнше леко трябва да седи 1месец в сервиз :idea: и да ходиш да я правиш само в един сервиз 3 или 5години (недай си боже) така, че всичко си има плюсове и минуси, човек трябва да си прецени много добре, кое е оптималния вариант за него.


Досега имал съм не малко автомобили и на никой не ми се е налагало да отварям мотора по каквато и да е била причина, трябва много добре да се гледа (и пак няма гаранция) :idea:


Нищо лично ама може ли аз да карам нова, пък ти ако искаш си вземи запазена на 700 000 :twisted:
Имай впредвид че вече втората употреба коли са след 2000-а година
Тоест не от "старото матр'ял"


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот MK4 » Пет 04 сеп 2009 18:25


mufin написа:
Нищо лично ама може ли аз да карам нова, пък ти ако искаш си вземи запазена на 700 000 :twisted:
Имай впредвид че вече втората употреба коли са след 2000-а година
Тоест не от "старото матр'ял"


ок за 30 000 лв си вземи ново Пежо 308 да речем, пък аз ще се мъча с някое 2-3 годишно BMW E90 ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот niikoo_1 » Пет 04 сеп 2009 19:16


MK4 написа:

а най-интересното, е че чисто нова колица след 2-3год ще струва по-малко от твойта употребявана въпреки, че сте дали едни пари ти ще караш кола със стойност и съдържание.



Бих се измъчил с най-голямо удоволствие с едно дърто A4 B7 2.0TFSI 200к.с. quattro с е едно запазено RS2 за 15хил. евро сглобено далечната 1995-та (ще се радвам, ако ми се смеят тарикатите, че карам 80тка яйце комби mhihi ) и може и с някое Е46 330и в краен случаи, че Е90 е още много аристократично mhihi и минава за ново, пък които го влече да си купува нещо дето за 2 години се обезценява 50% :lol: :Mr Green Fun


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот theultimate » Пет 04 сеп 2009 21:45


Така е. Новата кола е на далавера само за служебна - там, където ремонтите са крайно нежелателни и 100% работоспособност на колата е по-важна от комфорта. Иначе си взимаш гола като пушка дачия или рено клио на цена, на която има по-стара кола с най-големия възможен мотор и пълния пакет екстри.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта