Здравейте!
От доста време имам един гаден проблем с оборотите. Първоначално не знаех, че самите обороти играят, но в последствие разбрах. Та колата прави следното: паля , пускам климатроника (АУТО) , потеглям на 1-ва няма ядове правя 2000 оборота включвам втора и се появява нещо гадно - буквално след като превключа колата глъхне за 1-2 секунди и продължава да ускорява. Това ми беше чудно, но понеже знам, че климатроника скопява колата много и мислех, че си е в реда на нещата. Но един ден в задръстването както си седях на свободна и си припомпвах газта и бях на климатик забялязах, че като дам газ на свободна просто да качи стрелката няма значение до каде и пусна газта оборотите падат до 920 както винаги и веднага след това за около секундичка падат под 900 някъде м/у 850 и 900 и след това пак залепя 920. Та осъзнах, че това падане на оборотите аз го усещам като глъхнене в движение и по-точно все едно ме спира нещо, а аз съм си настъпил газта. За протокола само да кажа, че очаквам предположения за да се настройвам психически с какво животно си имам работа. Благодаря Ви!
П.С. Това го прави САМО на климатик и то на режим АУТО. Във всички други случаи си работи като швейцарски часовник. Климатика като му дам ЕКОН + РЕЦИРК. не показва грешки. ВАГ-КОМ-а не показва никакви грешки освен една дето си се натрупва с времето - имобилайзер.



Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
- intatto
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
имах го абсолютно същият проблем.при мен се оправи след като си смених съединителя с маховика.сложих си обикновен.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
Каква е разликата в поведението на автомобила след смяната с обикновения. И има ли диагностика, с която се гарантира вината евентуално на съединителя. Питам понеже от климатика до съединителя има разлика и не мога да си обясня как втория влияе на първия.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 23:11
- Автомобил: passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: DOBRI4
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
Колега няма ништо страшно,моя Пасатор го прави само като настъпя по рязко ,когато съм на AUTO,но не винаги го усештам.Това става около 1600 оборота,след това всичко е наред.Дано съм ти бил полезен. 

- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
При мен няма чат пат прави го всеки път по един и същ начин на една и съща предавка - 2ра. На другите предавки не го прави - само на 2-ра след потегляне от 1-ва. Добре че захлади та да си пускам само ЕКОН-а докато се навия да я карам на "специалист".
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
bangobango написа:При мен няма чат пат прави го всеки път по един и същ начин на една и съща предавка - 2ра. На другите предавки не го прави - само на 2-ра след потегляне от 1-ва. Добре че захлади та да си пускам само ЕКОН-а докато се навия да я карам на "специалист".
И при мен го прави същото нещо. Дано някой знае нещо по въпроса. Нормално ли е или има проблем някаде?
Може някоя ролка да е за смяна, но нека си дадат мнението специалисти.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
Проблема е там, че сега нямам никакво време да я водя на известен лекар. Един авер ще си взема кабел за ВАГ-КОМ и мисля с него да направим някои лог-файлове, ако изобщо може да се прави диагностика на климатик през ВАГ-КОМ. Но мисля, че все ще покаже нещо компа ако карам на климатик. Проблема е, че го прави само на 2-ра и то в нейното начало и не съм много запознат с програмата и нейните възможности. Може спецовете тук да пишат кои канали и по какъв начин да запиша за да се засече проблема.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
- Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
- Двигател: CFGB + BKD
- Местоположение: София
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
Темата е на 2 години, но ще пиша тук, тъй като и аз имам същия проблем.
Не знам до колко е нормално, но когато не е на ECON, климатроника спъва двигателя. Усеща се, когато си на дадена предавка и искаш да ускориш, за да преминеш на следваща. Натиснал си педала на газта, климатика решава точно в този момент да му цъкне релето и ускорението отива на вятъра... С една дума - нещо като застой се получава. На баирите пък се усеща доста. При останалите колеги как стои въпросът? Мен това малко или много ме притеснява, защото осезаемо се отразява върху вървенето на Пасата, а май не трябва чак толкова да го спъва. Интересно ми е да прочета мненията...
Не знам до колко е нормално, но когато не е на ECON, климатроника спъва двигателя. Усеща се, когато си на дадена предавка и искаш да ускориш, за да преминеш на следваща. Натиснал си педала на газта, климатика решава точно в този момент да му цъкне релето и ускорението отива на вятъра... С една дума - нещо като застой се получава. На баирите пък се усеща доста. При останалите колеги как стои въпросът? Мен това малко или много ме притеснява, защото осезаемо се отразява върху вървенето на Пасата, а май не трябва чак толкова да го спъва. Интересно ми е да прочета мненията...
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 23:11
- Автомобил: passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: DOBRI4
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
Колега така е само на втора се усеща около 1700 1800 оборота.Моя пасат афн по същия начи се усеща.По-осезаемо е когато рязко настъпвам от ниски обороти,няма нищо общо със съединител. 

- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Климатроник - проблем с обороти Б5 ТДИ
Колеги проблема НЕ съм го отстранявал по ред причини, но не означава, че е спрял да ме дразни. Питал съм хора занимаващи се с автоклиматици и като им обяснявам какво точно прави ме гледат странно. Точно някакво реленце цъка и в същия момент се получава дупка в ускорението сякаш спира притока на гориво на такова го оприличавам. Забелязал съм, че ако ускорявам на 1-ва и не мина 2000 оборота и включа 2-ра не го прави, но мине ли 2000 оборота на 1-ва задължително се появява този момент.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта