Проблема е, че духалките за краката изобщо не работят т.е. няма никакъв поток на въздух от там. Иначе горните и за прозореца си работят. Малко допълнителна инфо, ако ще е от полза: '94 година; 1.6 ABU; Внос от Италия; Със климатик (марката е "Diavia"), който мисля че е слаган допълнително, тъй като е със собствена гаранционна книжка.
Някакви идеи, къде и какъв може да е проблема?
Блягодаря предварително, колеги!
Проблем с духалките за краката на Голф 3
- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Проблем с духалките за краката на Голф 3
отвори ги отдолу в краката виж дали има достъп навътре и да не са запушени,друго което се сещам щом е с климатик има и клапи електрически а съшо да не би да имаш проблем със отварянято на самите клапи трябва да отвориш самите врътки на парното и да видиш дали като въртиш отварят всички клапи но виж ако духа поне леко сигурно е нещо от към клапите.
пък ако ти се прескача и до троян може да дойдеш ще ги направим
пък ако ти се прескача и до троян може да дойдеш ще ги направим

Re: Проблем с духалките за краката на Голф 3
освен това, което ти каза колегата провери това копче с което се завърта къде да ти духа да не са му разменени жилата отдолу защото съм имал точно същия проблем
- vaikata_milen
- Мнения: 263
- Регистриран на: Нед 19 окт 2008 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Проблем с духалките за краката на Голф 3
колега и при мен беше така проблемът беше в панел4ето отзад където влизат жилата държа4а на едното жило жило се беше сл4упил сваляш панел4ето на 4 видии се държи обръшташ го към теб и с една миша опашка си фиксираш жилотоза да може да отваря напълно клапата към краката поздрави 

- nkpenkov
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с духалките за краката на Голф 3
извинявам се чи пиша в темета на колегата.
аз имам същия проблем - духалките на краката не духат. отварял съм конзолата където са врътките за парното и доколкото видях няма откачени жила или нещо скъсано.
ако може някой колега да каже колко жила трябва да са закачени отзад на механизма на тази врътка на парното дето нагласяш къде да духа - да не би някое жило да се е откачило от механизма на копчето и да е паднало зад таблото и изобщо да не го виждам?
аз имам същия проблем - духалките на краката не духат. отварял съм конзолата където са врътките за парното и доколкото видях няма откачени жила или нещо скъсано.
ако може някой колега да каже колко жила трябва да са закачени отзад на механизма на тази врътка на парното дето нагласяш къде да духа - да не би някое жило да се е откачило от механизма на копчето и да е паднало зад таблото и изобщо да не го виждам?
Re: Проблем с духалките за краката на Голф 3
Добра вечер, Колеги!
При мен нещата не са свързани с отворите за краката, а точно в следващата/последна опция, т.е. да духа към стъклото. Не ще и не ще! Малко предистория : пътувайки вендъж ... в колата замирисва на изгорял Бакелит, бял дим и до там .. спрях, загасих поотмириса се, запалих и отидох директно в най-близкия сервиз. Според майсторите се налагало да се смъква таблото да се подменя някъв компонент - ако не се лъжа самия радиоатор, който отоплява. Смъкнаха всичко прайха квото прайха .. и сега :
- отоплението е под всякво ниво на понятието "топъл въздух", дори и на 4ри духа въздух еднакво топъл с тази, който духа на 1но.
- врътката стига до последната опция, т.е. да духа към стъклата, но имам чуството, че нищо не променя и остава да си духа долу в краката.
Мога ли нещо да направя ... или трябва наистина да се сменя врътката със жилата ?
Благодаря Ви предварително!
При мен нещата не са свързани с отворите за краката, а точно в следващата/последна опция, т.е. да духа към стъклото. Не ще и не ще! Малко предистория : пътувайки вендъж ... в колата замирисва на изгорял Бакелит, бял дим и до там .. спрях, загасих поотмириса се, запалих и отидох директно в най-близкия сервиз. Според майсторите се налагало да се смъква таблото да се подменя някъв компонент - ако не се лъжа самия радиоатор, който отоплява. Смъкнаха всичко прайха квото прайха .. и сега :
- отоплението е под всякво ниво на понятието "топъл въздух", дори и на 4ри духа въздух еднакво топъл с тази, който духа на 1но.
- врътката стига до последната опция, т.е. да духа към стъклата, но имам чуството, че нищо не променя и остава да си духа долу в краката.
Мога ли нещо да направя ... или трябва наистина да се сменя врътката със жилата ?

Благодаря Ви предварително!

- tonkicha
- Мнения: 54
- Регистриран на: Съб 11 авг 2007 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Проблем с духалките за краката на Голф 3
Благодаря за предложенията колеги.Не знам кога ще имам време да отворя и да проверя, защото имам много работа, но ще кажа резултати веднага щом мога
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с духалките за краката на Голф 3
Вероятно става дума не за климатик а за климатроник.Понеже при климатик-а няма къде да я има марката Diavia или друга...защото не се налага смяна на оригиналния панел на парното а само набиват вътре един изпарител (климатичен радиатор) и една клапа за циркулация на въздуха само в купето (даже често са и без нея) и това е.Дефакто жила,кожух на парно и т.н. всичко си е оригиналното на Голф-а.
Разликата между климатика и троника е точно в това,че троника няма жила и врътки а само бутончета.Като управлението на това,накъде да вее въздуха става с ел.моторчета или както е на оригиналните с вакуум клапи и частично с ел.моторчета.Както при оригиналните климатроници така и при неоригиналните може да се скапе управлението (контролера) или моторчето и според това в какво положение е изгоряло клапата си остава така и няма движение наникъде.При неоригиналните често се случва да се счупи да кажем захвата на моторчето към клапата и то да си върти ама да не мести нищо и ефекта е същия.
При климатиците пък както и при обикновенното парно без климатик движението на клапите става с жила.Там се чупи или захвата на жилото към панела с врътките отзад (доста чест проблем) или от другата страна - захвата на жилото към клапата.
Както предполагам ви е известно Голф и Пасат имат и друг проблем - изгаря им дунапрена по клапите и остава гола ламарина с кръгли дупки...тогава клапата нека си се мести колкто си иска...въздуха си минава през отворите и си вее където си иска и каквото си иска...причината за слабо веене в краката или на стъклото или за хладко вместо горещо парно.Ама за да се ремонтират трябва да се свали кожуха на парното респективно и таблото и така.
Успех!
Разликата между климатика и троника е точно в това,че троника няма жила и врътки а само бутончета.Като управлението на това,накъде да вее въздуха става с ел.моторчета или както е на оригиналните с вакуум клапи и частично с ел.моторчета.Както при оригиналните климатроници така и при неоригиналните може да се скапе управлението (контролера) или моторчето и според това в какво положение е изгоряло клапата си остава така и няма движение наникъде.При неоригиналните често се случва да се счупи да кажем захвата на моторчето към клапата и то да си върти ама да не мести нищо и ефекта е същия.
При климатиците пък както и при обикновенното парно без климатик движението на клапите става с жила.Там се чупи или захвата на жилото към панела с врътките отзад (доста чест проблем) или от другата страна - захвата на жилото към клапата.
Както предполагам ви е известно Голф и Пасат имат и друг проблем - изгаря им дунапрена по клапите и остава гола ламарина с кръгли дупки...тогава клапата нека си се мести колкто си иска...въздуха си минава през отворите и си вее където си иска и каквото си иска...причината за слабо веене в краката или на стъклото или за хладко вместо горещо парно.Ама за да се ремонтират трябва да се свали кожуха на парното респективно и таблото и така.
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта