



Луфт - турбина
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Луфт - турбина
Няма работеща турбина дето да не си заслужава да се рециклира! 

- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Луфт - турбина
don hose написа:Няма работеща турбина дето да не си заслужава да се рециклира!
Зависи от състоянието й. Ако има надрани охлюви или перки, оправянето е свързано с много пари и тогава е по-добре да се купи нова или втора употреба. Ама това е много голям луфт 5мм. и сигурно няма да се разминиш само с ремонтен комплект 350-500 лв. Най- добре е свали пък тогава каквото му дойде.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Луфт - турбина
bobitur написа:don hose написа:Няма работеща турбина дето да не си заслужава да се рециклира!
Зависи от състоянието й. Ако има надрани охлюви или перки, оправянето е свързано с много пари и тогава е по-добре да се купи нова или втора употреба.
Ако е такава със сигурност ще дрънчи на метал и вероятно няма да върви.
Re: Луфт - турбина
Сдобих се с турбо на старо на скромната цена от 100лв
Няма почти никакъв аксиален луфт - много трудно доловим и трябва да хванеш оста и от двете страни и мърда с не повече от 0,5мм, което според моя скромен опит е перфектно.
Другият радиалният луфт е както при всички останали, които съм виждал.
Като цена мисля, че е перфектно.
Замислил съм преди да го сложа да го поизмия, че по перките на топлата част има доста сажди. Интересно ми е в турбо сервизите как ги чистят?

Няма почти никакъв аксиален луфт - много трудно доловим и трябва да хванеш оста и от двете страни и мърда с не повече от 0,5мм, което според моя скромен опит е перфектно.
Другият радиалният луфт е както при всички останали, които съм виждал.
Като цена мисля, че е перфектно.
Замислил съм преди да го сложа да го поизмия, че по перките на топлата част има доста сажди. Интересно ми е в турбо сервизите как ги чистят?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Луфт - турбина
Мисля с песъкоструика ,ама иска разглабяне на частите които ще чистиш.При тебе обаче псоле ще трябва баланс иначе опасноста да си замине бързо-бързо е голяма.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Луфт - турбина
Замислил съм преди да го сложа да го поизмия, че по перките на топлата част има доста сажди. Интересно ми е в турбо сервизите как ги чистят?
Без разглобяване с brake cleaner, oven cleaner и всичко което чисти нагар,ръжда и наслоявания.Аз лично не бих разглобявал нищо.Накисване яко ,забърсване и сглобяване.
Без разглобяване с brake cleaner, oven cleaner и всичко което чисти нагар,ръжда и наслоявания.Аз лично не бих разглобявал нищо.Накисване яко ,забърсване и сглобяване.
Re: Луфт - турбина
ОК...убедихте ме...няма да го пипам
Ще го измия външно колкото мога и ще го монтирам. Още повече, че не е с променлива геометрия и тоя нагар едва ли му е такъв проблем....а и перките на студената част са чисти.
Ще го измия външно колкото мога и ще го монтирам. Още повече, че не е с променлива геометрия и тоя нагар едва ли му е такъв проблем....а и перките на студената част са чисти.
Re: Луфт - турбина
А някой знае ли дали трябва да има гарнитури на входа от колектора към турбото и на изхода - към изпускателната система?
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Луфт - турбина
geraka написа:А някой знае ли дали трябва да има гарнитури на входа от колектора към турбото и на изхода - към изпускателната система?
Да и на 2 те !
- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Луфт - турбина
А на мойта кола от три години и е омаслено турбото и така си я карам не гори кой знае колко масло няма да духа от щеката и от капачаката и да пръска сичко е точно и колата си върви нито съм гледал луфтове нито нищо сменявам маслото на 7500км и това пали винаги -17 градуса как я пипнеш така пали скоро време говорих с едни дизелджий и те ми казаха това е 18 годишна кола неможе да няма там масло карай и не се притеснявай и ми казаха,че ако има проблем в турбото няма да може да вида другите зад ен от пушек и аз си карам и това е.Мотора е 1.6ТД+И sb
Re: Луфт - турбина
passat_1.6TdI написа:А на мойта кола от три години и е омаслено турбото и така си я карам не гори кой знае колко масло няма да духа от щеката и от капачаката и да пръска сичко е точно и колата си върви нито съм гледал луфтове нито нищо сменявам маслото на 7500км и това пали винаги -17 градуса как я пипнеш така пали скоро време говорих с едни дизелджий и те ми казаха това е 18 годишна кола неможе да няма там масло карай и не се притеснявай и ми казаха,че ако има проблем в турбото няма да може да вида другите зад ен от пушек и аз си карам и това е.Мотора е 1.6ТД+И sb
Колега и аз така я карах около 2години и 40000км, но както съм писал колата започна да да гори малко повече масло от началото, при високи обороти почна да пуши на масло, в турбо пътищата вече има осезаемо омасляване, а въпроса с виенето се засилва все повече и при по ниски обороти....Отделно, колата определено загуби мощност, особено, като позагрее маслото и почне да вие турбината.
Та всичките тези неща ме накараха да проверя нещата как стоят с турбото....На много места съм питал и на всякъде са ми казали, че с този луфт турбината ми е почти тоталка.
След това изкочи тази оферта за 100лв и то без грам луфтове и обшо взето нямше как да не го взема

Сега остава въпроса с тия гарнитури преди да се заловя да го сменям - интересното е, че не излизат като резервни части

- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Луфт - турбина
Въпроса е, че моята кола си има същата мощност както когато и я купих турбината не издава никакви звуци и от както съм купил колата даже и не свиреше и на един мой приятел ауди 80 със същия двигател пак не свири и други с такъв двигател съм слушал и не свирят даже бях чел някъде,че на този мотор 1.6тд+и ако започне да му свири турбината не е добре ама знам ли 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 31 госта