Луфт - турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Луфт - турбина

Мнениеот don hose » Съб 22 авг 2009 23:58


Няма работеща турбина дето да не си заслужава да се рециклира! :да:




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Луфт - турбина

Мнениеот bobitur » Нед 23 авг 2009 14:02


don hose написа:Няма работеща турбина дето да не си заслужава да се рециклира! :да:

Зависи от състоянието й. Ако има надрани охлюви или перки, оправянето е свързано с много пари и тогава е по-добре да се купи нова или втора употреба. Ама това е много голям луфт 5мм. и сигурно няма да се разминиш само с ремонтен комплект 350-500 лв. Най- добре е свали пък тогава каквото му дойде.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Луфт - турбина

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 24 авг 2009 12:43


bobitur написа:
don hose написа:Няма работеща турбина дето да не си заслужава да се рециклира! :да:

Зависи от състоянието й. Ако има надрани охлюви или перки, оправянето е свързано с много пари и тогава е по-добре да се купи нова или втора употреба.

Ако е такава със сигурност ще дрънчи на метал и вероятно няма да върви.


geraka
Мнения: 191
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Луфт - турбина

Мнениеот geraka » Сря 09 сеп 2009 9:50


Сдобих се с турбо на старо на скромната цена от 100лв :banana
Няма почти никакъв аксиален луфт - много трудно доловим и трябва да хванеш оста и от двете страни и мърда с не повече от 0,5мм, което според моя скромен опит е перфектно.
Другият радиалният луфт е както при всички останали, които съм виждал.
Като цена мисля, че е перфектно.
Замислил съм преди да го сложа да го поизмия, че по перките на топлата част има доста сажди. Интересно ми е в турбо сервизите как ги чистят?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Луфт - турбина

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 сеп 2009 12:52


Мисля с песъкоструика ,ама иска разглабяне на частите които ще чистиш.При тебе обаче псоле ще трябва баланс иначе опасноста да си замине бързо-бързо е голяма.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Луфт - турбина

Мнениеот nasko1978 » Сря 09 сеп 2009 13:02


Замислил съм преди да го сложа да го поизмия, че по перките на топлата част има доста сажди. Интересно ми е в турбо сервизите как ги чистят?
Без разглобяване с brake cleaner, oven cleaner и всичко което чисти нагар,ръжда и наслоявания.Аз лично не бих разглобявал нищо.Накисване яко ,забърсване и сглобяване.


geraka
Мнения: 191
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Луфт - турбина

Мнениеот geraka » Сря 09 сеп 2009 13:28


ОК...убедихте ме...няма да го пипам
Ще го измия външно колкото мога и ще го монтирам. Още повече, че не е с променлива геометрия и тоя нагар едва ли му е такъв проблем....а и перките на студената част са чисти.


geraka
Мнения: 191
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Луфт - турбина

Мнениеот geraka » Пет 11 сеп 2009 10:02


А някой знае ли дали трябва да има гарнитури на входа от колектора към турбото и на изхода - към изпускателната система?


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Луфт - турбина

Мнениеот martin4o_mom4e » Пет 11 сеп 2009 10:12


geraka написа:А някой знае ли дали трябва да има гарнитури на входа от колектора към турбото и на изхода - към изпускателната система?


Да и на 2 те !


Потребителски аватар
passat_1.6TdI
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Луфт - турбина

Мнениеот passat_1.6TdI » Пет 11 сеп 2009 15:18


А на мойта кола от три години и е омаслено турбото и така си я карам не гори кой знае колко масло няма да духа от щеката и от капачаката и да пръска сичко е точно и колата си върви нито съм гледал луфтове нито нищо сменявам маслото на 7500км и това пали винаги -17 градуса как я пипнеш така пали скоро време говорих с едни дизелджий и те ми казаха това е 18 годишна кола неможе да няма там масло карай и не се притеснявай и ми казаха,че ако има проблем в турбото няма да може да вида другите зад ен от пушек и аз си карам и това е.Мотора е 1.6ТД+И sb


geraka
Мнения: 191
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Луфт - турбина

Мнениеот geraka » Пет 11 сеп 2009 17:20


passat_1.6TdI написа:А на мойта кола от три години и е омаслено турбото и така си я карам не гори кой знае колко масло няма да духа от щеката и от капачаката и да пръска сичко е точно и колата си върви нито съм гледал луфтове нито нищо сменявам маслото на 7500км и това пали винаги -17 градуса как я пипнеш така пали скоро време говорих с едни дизелджий и те ми казаха това е 18 годишна кола неможе да няма там масло карай и не се притеснявай и ми казаха,че ако има проблем в турбото няма да може да вида другите зад ен от пушек и аз си карам и това е.Мотора е 1.6ТД+И sb


Колега и аз така я карах около 2години и 40000км, но както съм писал колата започна да да гори малко повече масло от началото, при високи обороти почна да пуши на масло, в турбо пътищата вече има осезаемо омасляване, а въпроса с виенето се засилва все повече и при по ниски обороти....Отделно, колата определено загуби мощност, особено, като позагрее маслото и почне да вие турбината.

Та всичките тези неща ме накараха да проверя нещата как стоят с турбото....На много места съм питал и на всякъде са ми казали, че с този луфт турбината ми е почти тоталка.
След това изкочи тази оферта за 100лв и то без грам луфтове и обшо взето нямше как да не го взема :-)
Сега остава въпроса с тия гарнитури преди да се заловя да го сменям - интересното е, че не излизат като резервни части ;-)


Потребителски аватар
passat_1.6TdI
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Луфт - турбина

Мнениеот passat_1.6TdI » Нед 13 сеп 2009 10:42


Въпроса е, че моята кола си има същата мощност както когато и я купих турбината не издава никакви звуци и от както съм купил колата даже и не свиреше и на един мой приятел ауди 80 със същия двигател пак не свири и други с такъв двигател съм слушал и не свирят даже бях чел някъде,че на този мотор 1.6тд+и ако започне да му свири турбината не е добре ама знам ли :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 30 госта