


Неоткриваем проблем с мощността !
- DJIGATA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 12 авг 2009 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив-Троян
- Контакти:
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
хванат е от изходната тръба на кулера и отива в компа като му дава информация за налягането на турбината.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Само че при помпа дюза двигателите няма такъв маркуч. Има си датчик на колектора (или там някъде) за тая работа. Не го вкарвайте колегата в несъществуващи филми...DJIGATA написа:хванат е от изходната тръба на кулера и отива в компа като му дава информация за налягането на турбината.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Не всички модели компютри са с мркуче за вакум,към тях.
- DJIGATA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 12 авг 2009 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив-Троян
- Контакти:
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
може и така да е извинявам се,просто споделям разрешението на моя проблем, пък дано е от полза за някой,това ми е идеята.
ето и обещаните снимки от мен:

ето и обещаните снимки от мен:

Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Момчета, вече имам log файловете.Тези от 11-09-09 са по-добри, защото са направени при пълно отваряна на дроселовата клапа.Моля за компетентни коментарии и идеи!
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Ти си писал че си пробвал с друг дебитомер и не е имало разлика, ама логовете натам вървят...
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Пусни лог файловете във формат за VAG-COM (не за ексел) , че да могат да се видят графиките.
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Колега като ти гледам логовете много ти закъснява турбото моят мотор е същия само че на шаран и на 1400 принатиснат педал до долу имам налягане 2100-2200 мбара, иначе при това налягане на турбото дебитомера мисля че е добре.
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Съжалявам колега 'Dobromirski', но това ми дадоха, други нямам.Не съм се отказал от теста, който ми предложи, живот и здраве в събото ще го направя.
Поздрави!
Поздрави!
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Момчета, от логовете може ли да се прецени къде е проблемът. В някои от клапаните на турбото, дюзите ….?
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Бе колега, да не са те излъгали нещо с тоя дебитомер? Мери много ниски стойности до 2700 оборота, оттам и горивото е малко и съответно не може да се развърти турбината...
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
Знам ли бе колега? След диагностика при 'Ventoman', ми каза, че е 99,9% сигурен, че проблемът ми е в дебитмоера. На другия ден той намери нов и го тествахме с него, както съм писал резултат нямаше! Може и да пробвам пак!
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
За мен дебитомера е добре при налягане от 1700мбара и по ниско и моя е в показания,но мен проблема ми след това в разтоврването на турбото.По твоите логове защо ми се струва че турбото не се управлява адекватно.D,cycle MAP при натиснат педал до долу и налягане под 2 бара според мен трябва да по вече от 40%.Качвам един лог на моя мотор.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Неоткриваем проблем с мощността !
niks76 написа:на мен ми се струва 4е имаш загуба на вакуум-и турбината ти закъснява по този на4ин

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта