И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
- pitona34
- Мнения: 71
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
Не бих дал и 20,000 лв. за нов автомобил,докато живея в България. Каква ми е файдата да карам нов автомобил по коларските ни пътища,крадците на дребно и неграмотните водачи който винаги могат да се срещнат по наще убави (пътеки).Някой казаха по горе,че някой хора заради имиджа ги карали тея коли-да,ама само политиците ни могат да си го позволят,тъй като им идват без пари:болиги тех че колата може да се счупи,данъкоплатците ще купят нова.А останалите ги съжалявам-с файтон по коларски път. Преди няколко дни срещнах тема в която ставаше на въпрос че:Голф 3 возел като каруца и бил само за селяни...ами ще вози като каруца по нашите селски-коларски пътища,по които само каруците се движат спокойно-те циганите да не са глупави,карат си каручките и си питат дедовия... Иначе ако живеех в Германия на пример,що да не дам и 200.000 лв.
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
Абсолютно сте прави и ви подкрепям колеги, че в България с честен труд (дори да си само на политическа заплата), трудно може да си позволиш да караш и поддържаш кола над 100 000лв. Фактът обаче е,че не са малко хората с тъкмо такива автомобили. Мисля, че е ясно защо и как 

- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
Повече от 15к лв за VW не давам 

- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
ако имам възможността да го купя и да го поддържам после ще ги дам прарите без да се замислям 

- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
cenitel и Student_pravo, все съм виждал ограничени и прости хора,ама двамата сте ми фаворити в момента.Тва да ми кажете, че с честен труд не може да си купи човек кола за 60-70 бона, тва е прекалено. И изобщо как ви раждат главичките такива малоумни постове ? По вашата логика всички със скъпи коли давай в панделата да ги вкарваме. Само да ви светна, че хората с нормален и честен доход далеч не са толкова малко, колкото си мислите. На студента по право само ще му кажа една дума за нормална професия носеща много пари - НОТАРИУС. Да не говоря за различните мениджъри в банковата система и т.н.
- cenitel
- Мнения: 193
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
1 НЕ МЕ ПОЗНАВАШ ЗА ДА МЕ ПРЕЦЕНЯШ
2 НЕ СЪМ КАЗАЛ ВСИЧКИ-КАЗАХ ЕДНА ГОЛЯМА ЧАСТ-АЙДЕ КАЖИ ПРИ УСЛОВИЕ,КАТО МАХНЕМ СПОРТИСТИТЕ И ТАМ ЗВЕЗДИ ОТ ТВ КОЙ МОЖЕ ДА СИ КУПИ КОЛА ЗА 100 БОНА САМО ОТ НОРМАЛНА ЗАПЛАТА.ДО КОЛКОТО ПОМНЯ НАЙ-ВИСОКАТА ЗАПЛАТА ОФИЦИАЛНО ОБЯВЕНА СЕГА В БГ Е 7000 ЛВ И Я ПОЛУЧАВАТ САМО 3 ЧОВЕКА.ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ С ЧЕСТЕН ТРУД МОЖЕ,АКО СЪБИРАШ 20 ГОДИНКИ И ИМАШ 2-3 ФИНАНСОВИ ПРОДУКТА.ЗАПОМНИ,НЕ СЪМ КАЗАЛ ВСИЧКИ,КОИТО КАРАТ ТАКИВА.В МОМЕНТА РАБОТЯ В КОМПАНИЯ С 3400 РАБОТНИКА И ПОВЕЧЕТО ЗАПЛАТИ СА МЕЖДУ 700-1500,А ГОВОРИМ ЗА ФИРМА ОТ СОРТА НА ОМВ,НО НЯМА ДА СПОРЯ.
ЛЕКА ВЕЧЕР НА ВСИЧКИ.
2 НЕ СЪМ КАЗАЛ ВСИЧКИ-КАЗАХ ЕДНА ГОЛЯМА ЧАСТ-АЙДЕ КАЖИ ПРИ УСЛОВИЕ,КАТО МАХНЕМ СПОРТИСТИТЕ И ТАМ ЗВЕЗДИ ОТ ТВ КОЙ МОЖЕ ДА СИ КУПИ КОЛА ЗА 100 БОНА САМО ОТ НОРМАЛНА ЗАПЛАТА.ДО КОЛКОТО ПОМНЯ НАЙ-ВИСОКАТА ЗАПЛАТА ОФИЦИАЛНО ОБЯВЕНА СЕГА В БГ Е 7000 ЛВ И Я ПОЛУЧАВАТ САМО 3 ЧОВЕКА.ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ С ЧЕСТЕН ТРУД МОЖЕ,АКО СЪБИРАШ 20 ГОДИНКИ И ИМАШ 2-3 ФИНАНСОВИ ПРОДУКТА.ЗАПОМНИ,НЕ СЪМ КАЗАЛ ВСИЧКИ,КОИТО КАРАТ ТАКИВА.В МОМЕНТА РАБОТЯ В КОМПАНИЯ С 3400 РАБОТНИКА И ПОВЕЧЕТО ЗАПЛАТИ СА МЕЖДУ 700-1500,А ГОВОРИМ ЗА ФИРМА ОТ СОРТА НА ОМВ,НО НЯМА ДА СПОРЯ.
ЛЕКА ВЕЧЕР НА ВСИЧКИ.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
Нещото, което ме амбицира да дам мнението си в тази тема са няколко фактора.
Ако човек в момента се бръкне около и малко над 100 000 лв. за кола не взима върха на сладоледа. Да, парите не са никак малко, но реално те не стигат за нещо което да е над средното ниво. Какво разбирам под средно ниво? Ами давам веднага пример - C 320 CDI 4Matic, AUDI A4 Allroud. Тези коли са върхови модели или почти върхови в своя клас, но реално, а тук смятам че всички са съгласни с мен, не са топ моделите на фирмите. Просто такива са нещата в момента. Хубава семейна кола, кола, която не само да те предвижи от т.А до т.Б, а такава, която да те кара да се усмихваш уж без причина докато шофираш е поне 120 000~ 130 000 лв. Пример? Веднага - AUDI A6 3.0 TSI 290 кс. Базова цена в Порше 58 000, но евро. С екстри от рода на хубава навигация, хубави светлини, един спортен пакет, без дори да си помислям за поръчков кожен салон отива над 70 000 евро. Това е реалността. Изобщо не искам да намесвам модели като Пагани, Ламбо, Ферари, Порше и т.н.
Сигурно стана доста объркано, но идеята ми си мисля е ясна - 100 бона (лв.) за средно статистическия българин е недостижима, камо ли да ги даде за кола, но за средната класа в Европа, онази истинската Европа, не е кой знае колко много пари. Да вмъкна какво означава средна класа. Ами това са хора, завършили висше образование, работещи във фирми като наемници (не собственици) и след около 10 тина години работа (т.е. те са на около 33~34 години) са се доказали като професионалисти. За един такъв човек не е никакъв проблем да даде 50 000 евро за кола. Не в брой разбира се, а на лизинг.
Що се отнася до лъскавите коли и нечистите пари в Бг.
Не съм съгласен с колегите. Наистина много трудно в нашата родина човек може да си позволи такива неща, но в никакъв случай не може да кажете, че всеки, който кара кола за 100 000 лв е престъпник.
Лично аз бачкам като наемник. До сега вече близо 14 години. От 1996 г., когато завърших, та до ден днешен работя само по трудови договори и няма лев, на който да не съм си платил всички дължими данъци и осигуровки. Някой ще каже имал си късмет и си попаднал на читави работодатели. Да, ама не. От 1996 г. в продължение на близо 6 г. бачках в Кремиковци, верно в администрацията, но в Кремиковци. Само този, които е работил там може да има представа за каква работна среда говоря. Работил съм за мизерни пари. Повярвайте! Но работих за име. След това друг работодател. Пак 5 години. За повече пари и пак градиш име. И така, за да може после не работодателя да те избира, а ти да избираш работодател.
Купих си кола наскоро за 20 бона на старо. Можех да си купя и чисто нова на лизинг и за около 50 000 лв. Но съм реалист. Не искам да работя за вноските за колата и каското й, а да имам кола, която да карам и да не се притеснявам от къде да извадя пари като в един ден дойде парно 260 лв и ток 150 лв, а седмица след това ме чака вноска за каско 350 лв.
Може с честен труд да постигнеш и тук, в Бг, нещо. Просто трябва да се бачка, а не да се мрънка. Трябва и доста голяма доза търпение.
Б**си лекцията стана.
Хайде наздраве на всички
П.П. До колегата с размера на заплатите, понеже с това се занимавам Човешки ресурси, 7000 лв е добра заплата, но в никакъв случай не е голяма заплата за мениджър в голяма фирма. Толкова, но в евро, реално получават в момента мениджъри в големи компании.
Ако човек в момента се бръкне около и малко над 100 000 лв. за кола не взима върха на сладоледа. Да, парите не са никак малко, но реално те не стигат за нещо което да е над средното ниво. Какво разбирам под средно ниво? Ами давам веднага пример - C 320 CDI 4Matic, AUDI A4 Allroud. Тези коли са върхови модели или почти върхови в своя клас, но реално, а тук смятам че всички са съгласни с мен, не са топ моделите на фирмите. Просто такива са нещата в момента. Хубава семейна кола, кола, която не само да те предвижи от т.А до т.Б, а такава, която да те кара да се усмихваш уж без причина докато шофираш е поне 120 000~ 130 000 лв. Пример? Веднага - AUDI A6 3.0 TSI 290 кс. Базова цена в Порше 58 000, но евро. С екстри от рода на хубава навигация, хубави светлини, един спортен пакет, без дори да си помислям за поръчков кожен салон отива над 70 000 евро. Това е реалността. Изобщо не искам да намесвам модели като Пагани, Ламбо, Ферари, Порше и т.н.
Сигурно стана доста объркано, но идеята ми си мисля е ясна - 100 бона (лв.) за средно статистическия българин е недостижима, камо ли да ги даде за кола, но за средната класа в Европа, онази истинската Европа, не е кой знае колко много пари. Да вмъкна какво означава средна класа. Ами това са хора, завършили висше образование, работещи във фирми като наемници (не собственици) и след около 10 тина години работа (т.е. те са на около 33~34 години) са се доказали като професионалисти. За един такъв човек не е никакъв проблем да даде 50 000 евро за кола. Не в брой разбира се, а на лизинг.
Що се отнася до лъскавите коли и нечистите пари в Бг.
Не съм съгласен с колегите. Наистина много трудно в нашата родина човек може да си позволи такива неща, но в никакъв случай не може да кажете, че всеки, който кара кола за 100 000 лв е престъпник.
Лично аз бачкам като наемник. До сега вече близо 14 години. От 1996 г., когато завърших, та до ден днешен работя само по трудови договори и няма лев, на който да не съм си платил всички дължими данъци и осигуровки. Някой ще каже имал си късмет и си попаднал на читави работодатели. Да, ама не. От 1996 г. в продължение на близо 6 г. бачках в Кремиковци, верно в администрацията, но в Кремиковци. Само този, които е работил там може да има представа за каква работна среда говоря. Работил съм за мизерни пари. Повярвайте! Но работих за име. След това друг работодател. Пак 5 години. За повече пари и пак градиш име. И така, за да може после не работодателя да те избира, а ти да избираш работодател.
Купих си кола наскоро за 20 бона на старо. Можех да си купя и чисто нова на лизинг и за около 50 000 лв. Но съм реалист. Не искам да работя за вноските за колата и каското й, а да имам кола, която да карам и да не се притеснявам от къде да извадя пари като в един ден дойде парно 260 лв и ток 150 лв, а седмица след това ме чака вноска за каско 350 лв.
Може с честен труд да постигнеш и тук, в Бг, нещо. Просто трябва да се бачка, а не да се мрънка. Трябва и доста голяма доза търпение.
Б**си лекцията стана.
Хайде наздраве на всички

П.П. До колегата с размера на заплатите, понеже с това се занимавам Човешки ресурси, 7000 лв е добра заплата, но в никакъв случай не е голяма заплата за мениджър в голяма фирма. Толкова, но в евро, реално получават в момента мениджъри в големи компании.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
Student_pravo написа:... Например представете си, че лицето Х иска кола 700-800 коня..поправете ме ако бъркам но Фолксваген, доколкото аз знам, не предлагат такъв стоков модел...
Student_pravo написа:brabus написа:...
Би ли ми посочил серийна кола, която е 700~800 кс...
Защо трябва да посоча точно серийна кола? ...
Пич, кефиш! МНОГО!

Но и "ценителя" не остава по-назад:
cenitel написа:1 НЕ МЕ ПОЗНАВАШ ЗА ДА МЕ ПРЕЦЕНЯШ
2 НЕ СЪМ КАЗАЛ ВСИЧКИ-КАЗАХ ЕДНА ГОЛЯМА ЧАСТ-АЙДЕ КАЖИ ПРИ УСЛОВИЕ,КАТО МАХНЕМ СПОРТИСТИТЕ И ТАМ ЗВЕЗДИ ОТ ТВ КОЙ МОЖЕ ДА СИ КУПИ КОЛА ЗА 100 БОНА САМО ОТ НОРМАЛНА ЗАПЛАТА.ДО КОЛКОТО ПОМНЯ НАЙ-ВИСОКАТА ЗАПЛАТА ОФИЦИАЛНО ОБЯВЕНА СЕГА В БГ Е 7000 ЛВ И Я ПОЛУЧАВАТ САМО 3 ЧОВЕКА.ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ С ЧЕСТЕН ТРУД МОЖЕ,АКО СЪБИРАШ 20 ГОДИНКИ И ИМАШ 2-3 ФИНАНСОВИ ПРОДУКТА.ЗАПОМНИ,НЕ СЪМ КАЗАЛ ВСИЧКИ,КОИТО КАРАТ ТАКИВА.В МОМЕНТА РАБОТЯ В КОМПАНИЯ С 3400 РАБОТНИКА И ПОВЕЧЕТО ЗАПЛАТИ СА МЕЖДУ 700-1500,А ГОВОРИМ ЗА ФИРМА ОТ СОРТА НА ОМВ,НО НЯМА ДА СПОРЯ.
ЛЕКА ВЕЧЕР НА ВСИЧКИ.
Наистина е добре да не спориш.

- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
arrougance написа:cenitel и Student_pravo, все съм виждал ограничени и прости хора,ама двамата сте ми фаворити в момента.Тва да ми кажете, че с честен труд не може да си купи човек кола за 60-70 бона, тва е прекалено. И изобщо как ви раждат главичките такива малоумни постове ? По вашата логика всички със скъпи коли давай в панделата да ги вкарваме. Само да ви светна, че хората с нормален и честен доход далеч не са толкова малко, колкото си мислите. На студента по право само ще му кажа една дума за нормална професия носеща много пари - НОТАРИУС. Да не говоря за различните мениджъри в банковата система и т.н.
Ярко изразената ограниченост на сивото ти вещество говори вместо теб, приятелю. Първо, въпреки че допускам че имаш сериозни зрителни проблеми, прочети пак поста ми и обърни внимание, че съм споменал НАД 100 000 ЛВ, а не "60-70 бона". Тук, при наличие на умствен багаж, който за огромно съжаление нямаш, може да си направиш проста сметка, че за да караш и поддържаш кола НАД 100 000 лв (150,200-300-400-500 000), това значи че имаш и също толкова скъп апартамент и като цяло стандарт на живот и огромни постоянни доходи. Защото не вярвам някой да кара кола от 200 бона и да живее в бардак или пък да носи тениски от 15 лв на работа.
За нотариуси и юристи не ми давай примери, защото половина ми роднини и обкръжение са такива, а ти явно хабер понятие си нямаш и от това. Да, познавам няколко изключително печеливши нотариуси, но за твое сведение карат коли от по 20-30 000 лв. В България може да има и много заможни хора, постигнали това с честен труд, но къде забравяш многото пари от наркотиците,проституцията,далаверите? Едва ли хоратаа, постигнали техните доходи с честен труд, могат да се сравняват по брой, численост с тези от тъмния свят. Образно казано ако имаме 5 човека, изкарали парите с честен труд, ще имаме срещу тях 25, изкарали ги с нечестен. И ако не беше така милата ни родина нямаше да е на едно от първите места по корупция, нямаше да има безобразията с източването на еврофондовете и т.н и т.н. Ако гледате новини, ще се досетите за двама господа, които декларират месечни доходи от 2000 лв, а гаражът им е пълен с коли от 50 000 нагоре - забележете КОЛИ в множествено число.
Уважаеми прокурори, от утре не обвинявайте никой трудолюбив, честен български гражданин, който пере пари и се занимава с далавери,корупция. Как Ви дава сърце, та той по цял ден бъхти с пот на челото и си е изкарал парите с абсолютно честен труд.
Имам едно конкретно питане: Искам да си купя кола 600 конски сили. Моля, насочете ме към конкретен модел на Фолксваген, който така да си излиза от завода и да не пипам нищо по него - изкарвам го и под капака имам 600 коня?
- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
Мен ме издразни тая глупост, че с честен труд не може да се кара хубава кола, нима нормалните хора, не могат да си го позволят ли ?
Директно ти отговарям на въпроса са 600 коньовата кола. Марката VOLKSWAGEN далеч няма за цел да произвежда автомобили с такава мощност. Първо, защото, дори и VOLKSWAGEN да предложат такъв автомобил, търсенето от страна на клиентите няма да отговаря на предлагането, следователно няма да е рентабилно. И второ-клиентите на VOLKSWAGEN са средна класа хора, които един вид търсят народното, а VOLKSWAGEN им предлага именно това. Марката VOLKSWAGEN не би ти предложила автомобил с 600 коня, поради двете причини, които ти обясних по-горе, но компанията VOLKSWAGEN AG ти предлага не само един такъв автомобил, а ти предлага няколко МАРКИ, от които ти да си избереш-BENTLEY, BUGATTI, PORSCHE, AUDI, LAMBORGHINI Кажи ми честно не е ли VOLKSWAGEN върхът на сладоледа, а ?
Директно ти отговарям на въпроса са 600 коньовата кола. Марката VOLKSWAGEN далеч няма за цел да произвежда автомобили с такава мощност. Първо, защото, дори и VOLKSWAGEN да предложат такъв автомобил, търсенето от страна на клиентите няма да отговаря на предлагането, следователно няма да е рентабилно. И второ-клиентите на VOLKSWAGEN са средна класа хора, които един вид търсят народното, а VOLKSWAGEN им предлага именно това. Марката VOLKSWAGEN не би ти предложила автомобил с 600 коня, поради двете причини, които ти обясних по-горе, но компанията VOLKSWAGEN AG ти предлага не само един такъв автомобил, а ти предлага няколко МАРКИ, от които ти да си избереш-BENTLEY, BUGATTI, PORSCHE, AUDI, LAMBORGHINI Кажи ми честно не е ли VOLKSWAGEN върхът на сладоледа, а ?
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
Аз лично много се кефя на пасат СС. С удоволствие бих го предпочел пред другите коли от този клас.
Но за малко по висок клас мисля че АУДИ цепят мрака.
Но за малко по висок клас мисля че АУДИ цепят мрака.
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
arrougance написа:Мен ме издразни тая глупост, че с честен труд не може да се кара хубава кола, нима нормалните хора, не могат да си го позволят ли ?
Директно ти отговарям на въпроса са 600 коньовата кола. Марката VOLKSWAGEN далеч няма за цел да произвежда автомобили с такава мощност. Първо, защото, дори и VOLKSWAGEN да предложат такъв автомобил, търсенето от страна на клиентите няма да отговаря на предлагането, следователно няма да е рентабилно. И второ-клиентите на VOLKSWAGEN са средна класа хора, които един вид търсят народното, а VOLKSWAGEN им предлага именно това. Марката VOLKSWAGEN не би ти предложила автомобил с 600 коня, поради двете причини, които ти обясних по-горе, но компанията VOLKSWAGEN AG ти предлага не само един такъв автомобил, а ти предлага няколко МАРКИ, от които ти да си избереш-BENTLEY, BUGATTI, PORSCHE, AUDI, LAMBORGHINI Кажи ми честно не е ли VOLKSWAGEN върхът на сладоледа, а ?
В настоящата тема аз имам впредвид конкретно Фолксваген, а не BENTLEY, BUGATTI, PORSCHE, AUDI, LAMBORGHINI, въпреки че същите са "VW AG". Ако си забелязал, аз също съм зад становището, че ФВ е народна кола, а търсещите тази класа - предимно от средното равнище (не казвам само, а предимно). И ето ти възможно най-кратко обяснение - имам много пари и искам кола 600 коня или над 600 - Фолксваген не може да ми я предложи и си купувам BUGATTI. Е, какво ще карам в крайна сметка - ФВ или BUGATTI? Да, BUGATTI ще е VOLKSWAGEN AG, но доколкото си спомням темата беше ": И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW". Моите становища са конкретно и единствено за VW, а личното ми мнение е,че ако един ден имам толкова пари бих избрал например PORSCHE

Поздрави.
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
ТИ май бъркаш понятията
Какво общо има кола за определени пари с кола определени конски сили?
Има различни по предназначение автомобили на тоя свят




Какво общо има кола за определени пари с кола определени конски сили?
Има различни по предназначение автомобили на тоя свят
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
По-горе споменах защо намесвам конските сили. Колкото и любима да е марката и на мен и на вас, не може да казваме на черното бяло, а именно че може да предложи всичко за всеки вкус. А и по принцип колите над 500 коня не са по 2000 лв, та затова намесих и финансовия аспект.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3982
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
темата май безвъзвратно се е запътила в една точно определена посока...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта