По-голям Интеркулер на Пассат б3 г60 изведен отпред!!Готово!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??

Мнениеот doc_j » Пет 07 авг 2009 15:23


по-голяма контактна площ, спомагаща за по-добро охлаждане...




Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??

Мнениеот divaka » Пет 07 авг 2009 16:34


тва ясно,имах предвид от към вървене


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??

Мнениеот mmt-kj » Пет 07 авг 2009 17:28


в допълнение на doc_j при охлаждане всичко се свива в това число и въздуха,
следователно можем да "напълним" по-голямо количество е единица обем.
по-добро пълнене -> повече мощност. мисля, че по този въпрос две мнения няма?
имам един въпрос към дивака -> защо според теб има датчик за температурата на входящите газове, каква е връзка между температурата и плътността им?
air cooler.GIF

както се вижда от писаното по-горе температурата след чарджъра е 150 градуса при
охлаждане тя става около 55. Това е при стандартния кулер. При мен ефекта е, че като пипна маркуча преди дроселовата клапа си е направо хладен.
тук отварям една скоба (искам само да кажа за де-фекта причинен от високата температура на входящите газове, например при дефектен EGR клапан -> прегрял двигател, прегорели клапани и тн.т.)


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??

Мнениеот divaka » Пет 07 авг 2009 19:32


вече ми стана ясно, с по голям кулер се намалява температуранта на входящия въздух и по този начин се увеличава плътноста му и по този начин впръсканото гориво може да е повече ,от където идва и по голяма мощност :да:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??

Мнениеот doc_j » Пет 07 авг 2009 21:49


mmt-kj написа:тук отварям една скоба (искам само да кажа за де-фекта причинен от високата температура на входящите газове, например при дефектен EGR клапан -> прегрял двигател, прегорели клапани и тн.т.)


... и повишен риск от детонации при бензиновите двигатели. Повечето съвременни бензинови двигатели с принудително пълнене имат детонационен датчик, но той само засича детонации и казва на компа да ги отстрани, той не може да направи така, че въобще да не се появяват.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??

Мнениеот neon » Пон 17 авг 2009 16:43


doc_j написа:
mmt-kj написа:тук отварям една скоба (искам само да кажа за де-фекта причинен от високата температура на входящите газове, например при дефектен EGR клапан -> прегрял двигател, прегорели клапани и тн.т.)


... и повишен риск от детонации при бензиновите двигатели. Повечето съвременни бензинови двигатели с принудително пълнене имат детонационен датчик, но той само засича детонации и казва на компа да ги отстрани, той не може да направи така, че въобще да не се появяват.

Като ти върне аванса успява да направи така че повече да не се появяват, ма и колата е като умряла. Затова се кара с по скъпичък бензин-да няма толкова детонацийки! :012:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??

Мнениеот doc_j » Пон 17 авг 2009 16:49


Дам, така е, те нещата са навързани - не може да промениш само 1 нещо и колата ти да тръгне по-добре.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)

Мнениеот S.Raikov » Чет 10 сеп 2009 19:35


Ето Снимка, тука докато правихме още тръбите от къде ще минават и т.н!
http://img216.imageshack.us/i/copyofphoto0055.jpg/

А на тази снимка тука,сме намятали бронята набързо да видим горедолу как ще седи,този оригиналния нож сигурно ще замине много ми е грозен седи като лопата на трактор,ще слагам от Гти широк
http://img89.imageshack.us/i/photo0056v.jpg/

кулера е от Опел Фронтера 2.5tdi


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)

Мнениеот doc_j » Чет 10 сеп 2009 21:27


Според мен това си иска "къстъм-броня". Няма да е никак лошо да се запази донякъде оригиналния вид, но долната част определено иска друга форма на отвора според мен. Имай предвид, че ако повечето от площта на кулера не среща директно въздуха, мисля че смисъла от трансплантацията някак си се губи.

Ако може да измислите как да преформирате оригиналната броня ще е супер. На мен веднага ми идват идеи, но с думи не знам как да го изкажа, а в рисуването много-много не ме бива.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)

Мнениеот S.Raikov » Чет 10 сеп 2009 21:49


ее несъм казал всичко,има за доизпипване,най вероятно ще ирежа малко от бронята там където е номера зада се открие целия интеркулер!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)

Мнениеот Stenly » Пет 11 сеп 2009 0:04


Не я режи. Намери си още една броня и на нея режи и експериментирай , имай си една оригинална.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)

Мнениеот doc_j » Пет 11 сеп 2009 7:14


Stenly написа:Не я режи. Намери си още една броня и на нея режи и експериментирай , имай си една оригинална.


:да: Това е най-добрия вариант.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: По-голям Интеркулер на Пассат б3 г60 изведен отпред!!Готово!

Мнениеот S.Raikov » Чет 17 сеп 2009 21:30


Ето вече крайният вариянт ,кулера се открива целия и се охлажда супер,нищо не е рязано и т.н малко поправки имаше на планките :D

Изображение

Пассатчето е и с 68-9мм шайба,но ще му трябва и чипче,има един продава 3 чипа за г60

Това са те
4.Имам и 3 чипа за Digifant ECU (G60).
Stage1: 172к.с. и 12-18% между 2000-4000RPM 60лв

Stage3: 205к.с. с по малка шайба на компресора и спортен вал 60лв

Stage5: за инжектори 440 кубика и около 300к.с. 80лв

смятам Stage 3 понеже нали вече е с по малка шайба,някой който е на ясно да даде съвет кой да бъде STage 1 или Stage 3?И ако го взема знаетели дали направо го слагам или ще трябва да ходя за настройки и т.н,просто несъм наясно с това!Благодаря!


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: По-голям Интеркулер на Пассат б3 г60 изведен отпред!!Готово!

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 17 сеп 2009 22:56


чипа се пише според шайбата !


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: По-голям Интеркулер на Пассат б3 г60 изведен отпред!!Готово!

Мнениеот doc_j » Пет 18 сеп 2009 6:59


Доста добре е станало.

А за чипа - стейдж 1 като гледам тия 12 коня отгоре май е само ремап на сток-двигател. Стейдж 3 мисля, че ще пасне най-добре, ама аз предполагам, че е за 65мм шайба. Най-добре си намери широколентова ламбда да замериш смесите, че да ти е мирна главата.

А що не го питаш тоя дето продава чиповете стейдж3 за каква точно шайба е писан? Щото т'ва "по-малка" мноо несериозно ми звучи :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта