По-голям Интеркулер на Пассат б3 г60 изведен отпред!!Готово!
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??
по-голяма контактна площ, спомагаща за по-добро охлаждане...
- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??
тва ясно,имах предвид от към вървене
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??
в допълнение на doc_j при охлаждане всичко се свива в това число и въздуха,
следователно можем да "напълним" по-голямо количество е единица обем.
по-добро пълнене -> повече мощност. мисля, че по този въпрос две мнения няма?
имам един въпрос към дивака -> защо според теб има датчик за температурата на входящите газове, каква е връзка между температурата и плътността им?
както се вижда от писаното по-горе температурата след чарджъра е 150 градуса при
охлаждане тя става около 55. Това е при стандартния кулер. При мен ефекта е, че като пипна маркуча преди дроселовата клапа си е направо хладен.
тук отварям една скоба (искам само да кажа за де-фекта причинен от високата температура на входящите газове, например при дефектен EGR клапан -> прегрял двигател, прегорели клапани и тн.т.)
следователно можем да "напълним" по-голямо количество е единица обем.
по-добро пълнене -> повече мощност. мисля, че по този въпрос две мнения няма?
имам един въпрос към дивака -> защо според теб има датчик за температурата на входящите газове, каква е връзка между температурата и плътността им?
както се вижда от писаното по-горе температурата след чарджъра е 150 градуса при
охлаждане тя става около 55. Това е при стандартния кулер. При мен ефекта е, че като пипна маркуча преди дроселовата клапа си е направо хладен.
тук отварям една скоба (искам само да кажа за де-фекта причинен от високата температура на входящите газове, например при дефектен EGR клапан -> прегрял двигател, прегорели клапани и тн.т.)
- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??
вече ми стана ясно, с по голям кулер се намалява температуранта на входящия въздух и по този начин се увеличава плътноста му и по този начин впръсканото гориво може да е повече ,от където идва и по голяма мощност 

- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??
mmt-kj написа:тук отварям една скоба (искам само да кажа за де-фекта причинен от високата температура на входящите газове, например при дефектен EGR клапан -> прегрял двигател, прегорели клапани и тн.т.)
... и повишен риск от детонации при бензиновите двигатели. Повечето съвременни бензинови двигатели с принудително пълнене имат детонационен датчик, но той само засича детонации и казва на компа да ги отстрани, той не може да направи така, че въобще да не се появяват.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??
doc_j написа:mmt-kj написа:тук отварям една скоба (искам само да кажа за де-фекта причинен от високата температура на входящите газове, например при дефектен EGR клапан -> прегрял двигател, прегорели клапани и тн.т.)
... и повишен риск от детонации при бензиновите двигатели. Повечето съвременни бензинови двигатели с принудително пълнене имат детонационен датчик, но той само засича детонации и казва на компа да ги отстрани, той не може да направи така, че въобще да не се появяват.
Като ти върне аванса успява да направи така че повече да не се появяват, ма и колата е като умряла. Затова се кара с по скъпичък бензин-да няма толкова детонацийки!

- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60??
Дам, така е, те нещата са навързани - не може да промениш само 1 нещо и колата ти да тръгне по-добре.
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)
Ето Снимка, тука докато правихме още тръбите от къде ще минават и т.н!
http://img216.imageshack.us/i/copyofphoto0055.jpg/
А на тази снимка тука,сме намятали бронята набързо да видим горедолу как ще седи,този оригиналния нож сигурно ще замине много ми е грозен седи като лопата на трактор,ще слагам от Гти широк
http://img89.imageshack.us/i/photo0056v.jpg/
кулера е от Опел Фронтера 2.5tdi
http://img216.imageshack.us/i/copyofphoto0055.jpg/
А на тази снимка тука,сме намятали бронята набързо да видим горедолу как ще седи,този оригиналния нож сигурно ще замине много ми е грозен седи като лопата на трактор,ще слагам от Гти широк
http://img89.imageshack.us/i/photo0056v.jpg/
кулера е от Опел Фронтера 2.5tdi
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)
Според мен това си иска "къстъм-броня". Няма да е никак лошо да се запази донякъде оригиналния вид, но долната част определено иска друга форма на отвора според мен. Имай предвид, че ако повечето от площта на кулера не среща директно въздуха, мисля че смисъла от трансплантацията някак си се губи.
Ако може да измислите как да преформирате оригиналната броня ще е супер. На мен веднага ми идват идеи, но с думи не знам как да го изкажа, а в рисуването много-много не ме бива.
Ако може да измислите как да преформирате оригиналната броня ще е супер. На мен веднага ми идват идеи, но с думи не знам как да го изкажа, а в рисуването много-много не ме бива.
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)
ее несъм казал всичко,има за доизпипване,най вероятно ще ирежа малко от бронята там където е номера зада се открие целия интеркулер!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)
Не я режи. Намери си още една броня и на нея режи и експериментирай , имай си една оригинална.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: По-голям Интеркулер изведен отпред на г60?(Вече реализиран)
Stenly написа:Не я режи. Намери си още една броня и на нея режи и експериментирай , имай си една оригинална.

Re: По-голям Интеркулер на Пассат б3 г60 изведен отпред!!Готово!
Ето вече крайният вариянт ,кулера се открива целия и се охлажда супер,нищо не е рязано и т.н малко поправки имаше на планките

Пассатчето е и с 68-9мм шайба,но ще му трябва и чипче,има един продава 3 чипа за г60
Това са те
4.Имам и 3 чипа за Digifant ECU (G60).
Stage1: 172к.с. и 12-18% между 2000-4000RPM 60лв
Stage3: 205к.с. с по малка шайба на компресора и спортен вал 60лв
Stage5: за инжектори 440 кубика и около 300к.с. 80лв
смятам Stage 3 понеже нали вече е с по малка шайба,някой който е на ясно да даде съвет кой да бъде STage 1 или Stage 3?И ако го взема знаетели дали направо го слагам или ще трябва да ходя за настройки и т.н,просто несъм наясно с това!Благодаря!


Пассатчето е и с 68-9мм шайба,но ще му трябва и чипче,има един продава 3 чипа за г60
Това са те
4.Имам и 3 чипа за Digifant ECU (G60).
Stage1: 172к.с. и 12-18% между 2000-4000RPM 60лв
Stage3: 205к.с. с по малка шайба на компресора и спортен вал 60лв
Stage5: за инжектори 440 кубика и около 300к.с. 80лв
смятам Stage 3 понеже нали вече е с по малка шайба,някой който е на ясно да даде съвет кой да бъде STage 1 или Stage 3?И ако го взема знаетели дали направо го слагам или ще трябва да ходя за настройки и т.н,просто несъм наясно с това!Благодаря!
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: По-голям Интеркулер на Пассат б3 г60 изведен отпред!!Готово!
чипа се пише според шайбата !
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: По-голям Интеркулер на Пассат б3 г60 изведен отпред!!Готово!
Доста добре е станало.
А за чипа - стейдж 1 като гледам тия 12 коня отгоре май е само ремап на сток-двигател. Стейдж 3 мисля, че ще пасне най-добре, ама аз предполагам, че е за 65мм шайба. Най-добре си намери широколентова ламбда да замериш смесите, че да ти е мирна главата.
А що не го питаш тоя дето продава чиповете стейдж3 за каква точно шайба е писан? Щото т'ва "по-малка" мноо несериозно ми звучи
А за чипа - стейдж 1 като гледам тия 12 коня отгоре май е само ремап на сток-двигател. Стейдж 3 мисля, че ще пасне най-добре, ама аз предполагам, че е за 65мм шайба. Най-добре си намери широколентова ламбда да замериш смесите, че да ти е мирна главата.
А що не го питаш тоя дето продава чиповете стейдж3 за каква точно шайба е писан? Щото т'ва "по-малка" мноо несериозно ми звучи

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта