Проблем поло с карбуратор и АГУ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот Peterman » Пон 07 сеп 2009 21:28


Първо да кажа че полото е '91 год., HZ, с КАРБУРАТОР.
Та проблема е следния:
Когато запаля сутрин на бензин, след като колата позагрее малко прехвърлям на средно положение и карам няколко метра докато изгори остастъчния бензин, след това прехвърлям на газ. До тук добре, но като спра на първия светофар, или спра или ускоря по рязко, колата започва да се дави и да глъхне! След 30 секунди пак наема и се оправя. Това го прави само първите 2-3 минути след прехвърлянето от бензин на газ. После всичко е наред.
Опасенията ми са, че в карбуратора все пак остават някакви капки бензин след прехвърлянето на газ и при тези спирания се смесват с газ и затова се дави. Защото след няколко минути вече е наред.




Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 350
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот ZEDYCUS » Пон 07 сеп 2009 22:09


Колега , аз съм със същото поло ,съшия двигател и карбуратор с газова.При мен е същото положение ,ако преди да изгори бензина в камерата включа на газ.Затова винаги изчаквам дълъг прав участък, където да имам възможност да изчакам (при междинно положение на ключа)да прихълца колата и тогава да превключа на газ.Или на място, но иска повече дебнене кога точно ще паднат оборотите ,преди да изгасне двигателя и превключваш на газ. :да:


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот slance » Вто 08 сеп 2009 7:50


Същото поло и същия мотор.Остава бензин в ускорителната помпа.Докато не го идгори се меша с газта при подаване на газ и оттам се дави.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19207
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот stefan4o » Вто 08 сеп 2009 18:30


При мен също го има. Но каквото и да правя, колкото и да "хълцам" колата на бензин се оправя само след... като на другия ден я запаля, работи неравномерно все едно на 3 цилиндъра и 15 секунди след сутрешното палене се оправя. Дължи се на останал бензин, който така или иначе се меси с газта. Как да се оправи нямам идея...


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот Peterman » Съб 12 сеп 2009 21:43


Явно проблема е доста срещан при начите модели. Ами аз това с изчакването на междинно положение го правя, даже изчаквам докато колата започне доста да забавя и чак накрая превключвам на газ. Но проблем си има!!! :beat_butt2


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот The_Machine » Нед 13 сеп 2009 14:35


А като започне доста да забавя забий й рязко педала на газта в пода два-три пъти и после би трябвало да нямаш проблеми :)


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот Peterman » Нед 13 сеп 2009 17:08


The_Machine написа:А като започне доста да забавя забий й рязко педала на газта в пода два-три пъти и после би трябвало да нямаш проблеми :)


Ама това докато е на средно положение или ако започне да глъхне след като съм обърнал?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот The_Machine » Нед 13 сеп 2009 21:55


На средно, с цел да изпразниш ускорителната помпа :)


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот Peterman » Пон 14 сеп 2009 20:26


Ще пробвам!


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот Peterman » Сря 16 сеп 2009 20:58


При мен разлика няма! Някоя друга идея някой да има?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот The_Machine » Сря 16 сеп 2009 21:08


На колко време ти е уредбата, я източи утайките от изпарителя...


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот Peterman » Чет 17 сеп 2009 21:28


The_Machine написа:На колко време ти е уредбата, я източи утайките от изпарителя...


преди време развих болчето отдолу на изпарителя, не излезе нищо особено, с пръст пипнах и беше черничко вътре. Трябва ли по друг начин да "източвам" ?


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот Peterman » Съб 19 сеп 2009 20:18


:roll:


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот Peterman » Пет 02 окт 2009 19:38


Дали ще се оправи проблема ако сменя карбуратора?


theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ

Мнениеот theultimate » Съб 03 окт 2009 15:03


Описаният от теб проблем не е само за този карбуратор. И на моя 2ее го има, но не в такава степен. На извънградско - проблеми с превключването няма. На градско трябва хубаво да изчакам да свърши бензина (което е доста - понякога близо 1км ако караш леко) , тогава превключвам и натискам газта до край за да спре да придърпва по-бързо. До тук добре, но ако превключа при по-лекичко каране и скоро след това ми се наложи да ускоря колата тръгва да забива леко няколко пъти - пак го оправям с газ до ламарината. Чак да прекъсва на празен ход ми се случва само ако много рано съм минал на газ без да изгори бензина.

С други думи - опитай да изчакваш максимално да свърши бензина преди да превключиш, прави го при по-висока скорост и обороти и след превключването давай газ до долу.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта