Първо да кажа че полото е '91 год., HZ, с КАРБУРАТОР.
Та проблема е следния:
Когато запаля сутрин на бензин, след като колата позагрее малко прехвърлям на средно положение и карам няколко метра докато изгори остастъчния бензин, след това прехвърлям на газ. До тук добре, но като спра на първия светофар, или спра или ускоря по рязко, колата започва да се дави и да глъхне! След 30 секунди пак наема и се оправя. Това го прави само първите 2-3 минути след прехвърлянето от бензин на газ. После всичко е наред.
Опасенията ми са, че в карбуратора все пак остават някакви капки бензин след прехвърлянето на газ и при тези спирания се смесват с газ и затова се дави. Защото след няколко минути вече е наред.
Проблем поло с карбуратор и АГУ
- ZEDYCUS
- Мнения: 350
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
Колега , аз съм със същото поло ,съшия двигател и карбуратор с газова.При мен е същото положение ,ако преди да изгори бензина в камерата включа на газ.Затова винаги изчаквам дълъг прав участък, където да имам възможност да изчакам (при междинно положение на ключа)да прихълца колата и тогава да превключа на газ.Или на място, но иска повече дебнене кога точно ще паднат оборотите ,преди да изгасне двигателя и превключваш на газ.
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
Същото поло и същия мотор.Остава бензин в ускорителната помпа.Докато не го идгори се меша с газта при подаване на газ и оттам се дави.
- stefan4o
- Мнения: 19207
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
При мен също го има. Но каквото и да правя, колкото и да "хълцам" колата на бензин се оправя само след... като на другия ден я запаля, работи неравномерно все едно на 3 цилиндъра и 15 секунди след сутрешното палене се оправя. Дължи се на останал бензин, който така или иначе се меси с газта. Как да се оправи нямам идея...
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
Явно проблема е доста срещан при начите модели. Ами аз това с изчакването на междинно положение го правя, даже изчаквам докато колата започне доста да забавя и чак накрая превключвам на газ. Но проблем си има!!!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
А като започне доста да забавя забий й рязко педала на газта в пода два-три пъти и после би трябвало да нямаш проблеми
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
The_Machine написа:А като започне доста да забавя забий й рязко педала на газта в пода два-три пъти и после би трябвало да нямаш проблеми
Ама това докато е на средно положение или ако започне да глъхне след като съм обърнал?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
На средно, с цел да изпразниш ускорителната помпа
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
Ще пробвам!
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
При мен разлика няма! Някоя друга идея някой да има?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
На колко време ти е уредбата, я източи утайките от изпарителя...
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
The_Machine написа:На колко време ти е уредбата, я източи утайките от изпарителя...
преди време развих болчето отдолу на изпарителя, не излезе нищо особено, с пръст пипнах и беше черничко вътре. Трябва ли по друг начин да "източвам" ?
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
Дали ще се оправи проблема ако сменя карбуратора?
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем поло с карбуратор и АГУ
Описаният от теб проблем не е само за този карбуратор. И на моя 2ее го има, но не в такава степен. На извънградско - проблеми с превключването няма. На градско трябва хубаво да изчакам да свърши бензина (което е доста - понякога близо 1км ако караш леко) , тогава превключвам и натискам газта до край за да спре да придърпва по-бързо. До тук добре, но ако превключа при по-лекичко каране и скоро след това ми се наложи да ускоря колата тръгва да забива леко няколко пъти - пак го оправям с газ до ламарината. Чак да прекъсва на празен ход ми се случва само ако много рано съм минал на газ без да изгори бензина.
С други думи - опитай да изчакваш максимално да свърши бензина преди да превключиш, прави го при по-висока скорост и обороти и след превключването давай газ до долу.
С други думи - опитай да изчакваш максимално да свърши бензина преди да превключиш, прави го при по-висока скорост и обороти и след превключването давай газ до долу.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта