 само ви помоля да ме обясните къде пиши тези букви ERT DUV итп.
  само ви помоля да ме обясните къде пиши тези букви ERT DUV итп. п.п. извенявам се за моята грамотност, не съм българин
п.п.2 всички грамотни поправки приемам и опитвам се да не ге повтарям
 само ви помоля да ме обясните къде пиши тези букви ERT DUV итп.
  само ви помоля да ме обясните къде пиши тези букви ERT DUV итп. yarek написа:много благодаря за изчерпващо описание на скоростни кутии и споделене със знания сисамо ви помоля да ме обясните къде пиши тези букви ERT DUV итп.
На лепенката където пише и кода на двигателя. Аз имам такава в книжката на колата а обикновено се намира в багажника при резервната гума.
п.п. извенявам се за моята грамотност, не съм българин - Тогава ти е простено
п.п.2 всички грамотни поправки приемам и опитвам се да не ге повтарям - Щом си чужденец - нищо по-нормално от това да правиш грешкиСпокойно

MNA написа:Колеги,
От всичко казано до тук, разбрах, че ако ти се прецака скоростната (говорим за 1,6sr) е сменяш с втора ръка за около 800-1000лв. с работата и чакаш да се прецака и тя щото все пак е същия модел. Така ли е или бъркам нещо??

MNA написа:Колеги,
От всичко казано до тук, разбрах, че ако ти се прецака скоростната (говорим за 1,6sr) е сменяш с втора ръка за около 800-1000лв. с работата и чакаш да се прецака и тя щото все пак е същия модел. Така ли е или бъркам нещо??
MNA написа:Колега Haralampi,
Как по точно става смяната?? Вече в два сервиза Порше, D&N и двама гаражни майстори ми се смяха Питаха ме как на местото на нитовете ще сложиш болтове след като главите на нитовете си имат легла и всичко е изчислено и орозмерено
Така също пишеш за кутия след 2001г След тази година се прави само 1,6 16V Тя съпоставима ли е с тези на 1,6sr? Така също ме интересува при кутия втора ръка която е свалена от колата как да позная коя година е кутията?
Всичко това е за информация и дано нямам проблеми Същото го пожелавам и на колегите с 1,6sr
pedalchobaba написа: Номера е само като купиш колата веднага да набиеш ремонтния комплект болтове /около 150 кинта/ на короната на диференциала оттам нататък проблеми няма. Тези, които не знаят за тази им слабост карат, докато скоростите се счупят, а някои и след това.
 
  
 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта