Здравейте,
на колегата ще споделя моя личен опит.
Преди 2 години и половина имах 9000 лв., исках да си взема 1,9 ТДИ, но уви по това време с парите които разполагах стигаха с много мъки за б5 1,8 20винтила 97-ма. Набих всичкити си 9000 бинки за колата и познайте какво последва,
почнах да събирам парици за:
Понеже беше Швейцарски внос, имаше така неречения евро тест- 180лв.
Регистрация- нямам спомен за какви пари
Каското беше 600лв- направих го разсрочено на 3 месечие
Ремьците и така нареченото първоначално обслужване оспях да го осъществя едва след 4 месеца...
После сменях няколко носача- това ми се случи след една година каране по нашите оффроуд шосета
Сменях и съединител, горна помпа на съеденитела
в общи линии моя съвет е, не си давайте целия бюджет само за купуването на колата.
След покупката, следват редица сериозни харчове по първоначалното обслужване, такси, данъци, застраховки и по това какъв касмет си извадил с колата (в какво състояние е и тн.)!!!
Мойта кола бая псувни отнесе, но се закрепи вече и в момента и се радвам.
Б5-ците са хубави коли, комфортни с много добра возия, но и подръжката им като всяка хубава кола не е евтина. Няма как да имаш С-класа и носача и да струва 20лв.
Това е от мен, успех с покупката