ABS
Серво на волана
Лети джанти
Ел. прозорци се е доплащало 595 DM
Централно заключване с доплащане 474 DM
Бордкомпютър
Шибидах с/у 772 DM и то ръчен, а не електрически
Халогени
Тонирани прозорци с/у 479 DM
Боя металик с/у 535 DM
Крайна цена е 45 995 DM ако си поръчате всичко. Тове е тогавашната R-ка.
Но нямате климатик, нямате въздушни възглавници, нямате ESP, нямате подгряване на седалки, нямате ..., нямате,... да продължавам ли!?

Категорично през тази далечна 1991 г. с близо 46 хил. марки можеше да се купят много повече неща от колкото сега с толкова, но евро. Така че какво излиза - равностойността на такава кола, но вече в 2009 г. е близо 90 000 лв. Хайде да махнем 20 хил., пак става 70 000 лв., но със съвременен двигател и онези десетки екстри, които през 1991 г. даже не са ги сънували.
Това, че преведено VW означава народна кола - така е, но е за истинските народи, които не взимат по 250 евро на месец.