аларма сварзана кам плафона
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- gecata5767
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 07 май 2008 22:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
аларма сварзана кам плафона
Здравеите колеги,мисалтами е можели алармата ми да се варже кам плафона такаче като отключа колата тои да светва като на Г4.Колата е Г3 с няква балгарска аларма,или тази функция се подаржа от самата аларма.Иначе плафонат ми е от тези дето изгасят след време.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: аларма сварзана кам плафона
Или се подържа от самата аларма или плафона трябва да му се добави модул за тези екстри.
- gecata5767
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 07 май 2008 22:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: аларма сварзана кам плафона
А какво прави този модул и от каде мога да го закупя.Гледах на един Г3 беше направена така и момчето каза че просто е сложил едно реле варзано кам плафона,като отключи задеиства релето и то подава минус на плафона и тои светва,пробвах така ама несе получи таикато не намерих токов импулс при самото отключване,такав имаше само при заключването.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: аларма сварзана кам плафона
С обикновено реле става работата.
Аз съм го направил така.
Ако си със заводско централно.
От страната на пасажера - има повече място, отколкото да го бутнеш при бушоните.
Сваляш прага, кората в дясно на краката - тази, която скрива кабелите, които отиват във вратата. Има един бял, кръгъл куплунг със букси. Първата, мисля че веше за централното. Сив кабел - заключване, зелен - отключване. Замери с мултицет.
Като махнеш кората под колана или само я отместиш малко ще видиш кабелите от копчето на вратата.- кафяви, кафяво-бели. Намираш кой активира плафона - мисля, че беше кафяв с бяла лента.
Взимаш реле с пет крачета или това което е в комплекта с алармата за "имобилайзера".
До краче 30 пускаш един кабел от копчето за вратата.
До 85 пускаш кабел от зеления на централното.
86 и 87 връзваш към маса - може двата кабела заедно да ги вържеш на болта на таблото - долу в дясно.
Така като отключиш подава сигнал на 85 и активира релето - за секунда - две.
Симулира отваряне на вратата.
П.С.
Внимавай с бутона за вратата, че се раглобява лесно и може да изпадне начасти.
Недостатък е, че като се активира алармата хваща сигнала и си мисли, че си отворил вратата и не се пуска пасивното активиране на алармата. Аз не го ползвам,
но да не се учудиш, че няма да се включва.
Аз съм го направил така.
Ако си със заводско централно.
От страната на пасажера - има повече място, отколкото да го бутнеш при бушоните.
Сваляш прага, кората в дясно на краката - тази, която скрива кабелите, които отиват във вратата. Има един бял, кръгъл куплунг със букси. Първата, мисля че веше за централното. Сив кабел - заключване, зелен - отключване. Замери с мултицет.
Като махнеш кората под колана или само я отместиш малко ще видиш кабелите от копчето на вратата.- кафяви, кафяво-бели. Намираш кой активира плафона - мисля, че беше кафяв с бяла лента.
Взимаш реле с пет крачета или това което е в комплекта с алармата за "имобилайзера".
До краче 30 пускаш един кабел от копчето за вратата.
До 85 пускаш кабел от зеления на централното.
86 и 87 връзваш към маса - може двата кабела заедно да ги вържеш на болта на таблото - долу в дясно.
Така като отключиш подава сигнал на 85 и активира релето - за секунда - две.
Симулира отваряне на вратата.
П.С.
Внимавай с бутона за вратата, че се раглобява лесно и може да изпадне начасти.
Недостатък е, че като се активира алармата хваща сигнала и си мисли, че си отворил вратата и не се пуска пасивното активиране на алармата. Аз не го ползвам,
но да не се учудиш, че няма да се включва.
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: аларма сварзана кам плафона
swifter написа:С обикновено реле става работата.
Недостатък е, че като се активира алармата хваща сигнала и си мисли, че си отворил вратата и не се пуска пасивното активиране на алармата. Аз не го ползвам,
но да не се учудиш, че няма да се включва.
в всеки слу4ай "пасивното активиране" на алармата не зависи от така описания монтаж... или нещо друго е объркано или говориш за самозаключването на колата...
не знам дали проблема ще се оправи като сложиш диод между зеления кабел и 85... пиши резултатите
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: аларма сварзана кам плафона
ivanbl написа:swifter написа:С обикновено реле става работата.
Недостатък е, че като се активира алармата хваща сигнала и си мисли, че си отворил вратата и не се пуска пасивното активиране на алармата. Аз не го ползвам,
но да не се учудиш, че няма да се включва.
в всеки слу4ай "пасивното активиране" на алармата не зависи от така описания монтаж... или нещо друго е объркано или говориш за самозаключването на колата...
не знам дали проблема ще се оправи като сложиш диод между зеления кабел и 85... пиши резултатите
Моя грешка - имам впредвид - повторно активиране (Аuto ReArm). Когато отключиш колата, но не отвориш врата или на дадеш на контакт. Алармата се само-включва отново.
Пасивното беше, че се пуска автоматично след като излезнеш от колата и са затворени всички врати.
- gecata5767
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 07 май 2008 22:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: аларма сварзана кам плафона
Браво колеги стана.Тук искам да изкажа специални благодарности на колегата swifter които ми помогна много с търсенето на кабелите и сварзването им
.Темата е за ключ

- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: аларма сварзана кам плафона
Моля, моля!
Нали затова е форума - да си помагаме!

Нали затова е форума - да си помагаме!




- martin_ganev
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: аларма сварзана кам плафона
swifter написа:С обикновено реле става работата.
Аз съм го направил така.
Ако си със заводско централно.
От страната на пасажера - има повече място, отколкото да го бутнеш при бушоните.
Сваляш прага, кората в дясно на краката - тази, която скрива кабелите, които отиват във вратата. Има един бял, кръгъл куплунг със букси. Първата, мисля че веше за централното. Сив кабел - заключване, зелен - отключване. Замери с мултицет.
Като махнеш кората под колана или само я отместиш малко ще видиш кабелите от копчето на вратата.- кафяви, кафяво-бели. Намираш кой активира плафона - мисля, че беше кафяв с бяла лента.
Взимаш реле с пет крачета или това което е в комплекта с алармата за "имобилайзера".
До краче 30 пускаш един кабел от копчето за вратата.
До 85 пускаш кабел от зеления на централното.
86 и 87 връзваш към маса - може двата кабела заедно да ги вържеш на болта на таблото - долу в дясно.
Така като отключиш подава сигнал на 85 и активира релето - за секунда - две.
Симулира отваряне на вратата.
П.С.
Внимавай с бутона за вратата, че се раглобява лесно и може да изпадне начасти.
Недостатък е, че като се активира алармата хваща сигнала и си мисли, че си отворил вратата и не се пуска пасивното активиране на алармата. Аз не го ползвам,
но да не се учудиш, че няма да се включва.
Здравеите снощи се захванах и аз да си правя плафончето да свети както е описал колегата SWIFTER,но нещо не ми се получиха нещата,плафончето си свети нормално а не както исках когато се изключи алармата.
всичко сме навурзали с един колега от форума(nikolai_1)както е описано по горе в темата но плафончето не заработи както беше замислено а имено с изключване на алармата.пробвахме релето дали работи като го тествахме на акумолатора и там си работи перфектно,но когато го сложим на кобелите които прекарахме(както е описано по нагоре в темата и някаклко пъте проверено вече)не се чува релето да отваря и затваре.имам самнение че не получава сигнал от зеленото кабелче което е от централното(не сам много ти ти с токовете но колегата с когото ги правихме ги разбира)днеска ще търсим причината за неизправноста че снощи стана 12:00 вечерта докато се моткаме пак и бирата се разля и свурши и оствихме за днес на трезви глави да го гледаме
хих

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: аларма сварзана кам плафона
Става със всяка една аларма която може да ти отключи колата
Трябва ти едно реленце и около 50см кабел
А за Г4 там и без аларма като отключиш колата и ти светват лампите както при ауди А4 .

Трябва ти едно реленце и около 50см кабел

А за Г4 там и без аларма като отключиш колата и ти светват лампите както при ауди А4 .
- martin_ganev
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: аларма сварзана кам плафона
да то това е ясно и реленце сам си взел и кабели и кабелни обувки и всичко го певим както е описал колегата с мултицет мерим и не6те да светне 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: аларма сварзана кам плафона
Плафона трябва да е със закъснение,за да стане по-лесно. Релето трябва да подаде маса (като включи) на кабел кафяв със бяла лента който се намира в краката на шофьора до ръчката за отваряне на капака. Този кабел отива във плафона 
Релето което трябва да ползваш трябва да е от т.нар. електронкаджийски
микро реле. Ето такова > http://www.sunhold.com/ras2.html
Струва около 3лв.

Релето което трябва да ползваш трябва да е от т.нар. електронкаджийски
микро реле. Ето такова > http://www.sunhold.com/ras2.html
Струва около 3лв.
- martin_ganev
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: аларма сварзана кам плафона


30 - от бутона на вратата.
87 и 85 - към маса.
86 - +12V от централното - зеления кабел.
Ако е вързано както трябва и има ток по зеления кабел
трябва да работи и с алармата, и с ключа(ако отключваш вратата с ключ, без алармата).
Замервате при отключване по кой кабел идва сигнал(+12V) той активира релето.
При неактивно реле - има връзка между 30 и 30а.
85 и 86 са за активиране на релето и затваря контакта между 30 и 87.
85 - 12в(сигнал от центр.)
86 - маса.
Ако не "цъка" релето при отключване няма или 12в или маса - 85 или 86.
П.С краче 87а не е нужно.
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: аларма сварзана кам плафона
тъй като и на мен ми пуснахте тая муха и аз реших да си направя тази екстра..... така... алармата ми е стандартна с вградени релета за централното... както знаем на МК3 алармата трябва да подава +12в на сивия и зеления кабел за да отключва и заключва... идеята е да се хване този импулс (+12в) който отключва и да се подаде на 85, 86 да се даде на маса, 30 да се свърже с кафяво-бялата на платфона (или бутона на вратата...
защо да го търсите? както знаем всяка аларма има вход за отворена врата, направо за тази жица се връзва) и 87 на маса... така релето ще цъкне за кратко и ще запали платфона.... все едно отвориш и затвориш вратата за малко... както казах това ми беше идеята.... НО... викам си що ми требе това реле да ми цъка.... и следва вариант 2 които направих....
вариант 2 отворих алармата.... намерих кое е релето за отваряне(от малкия тип е СУНХОЛД)... намерих му управляващите крачета (85 и 86) и забелязах че на едното има постоянен +12в а на другото процесора на алармата му дава маса при отключване.... викам си ЕВРИКА
ето ти маса за плафона... и зимам едно диодче поя крачето с чертичката към крачето на релето което се управлява от ЦПУто.... другия край захванах за жичката на алармата която е свързана към бутоните в колата... и заработи
.... без цъкане
... единствен минус е че не се пали плафона с отключване ръчно...





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта