Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
бе ся кат си напрайх ена бърза сметка ако имаш връзки тук таме за някои неща за ени 1000-1200лв тоя 1.6 ше понавървява доста добре и доста гти-115 а даже и някои по умрели абф-и ше остават доста зачудени.даже кат си мисля ми се иска да имам сега един такъв голф да ги пробвам тея неща дет са ми на акъла.а за линка то ти май нещо си сгафил с тоя син никнейм ама нз.ама нема сми от цялата тема ако не си готов да ги дадеш тия пари
- beuchat
- Мнения: 1938
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Speedy86 написа:baivan,тоя линк дето ми го даде за вала не ми позволява да го чета така че немога да видя и прочета нищо.
продавам спортен вал шрик 288* за Golf 8V--350 лв
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
За тоя вал мотора трябва да се сгъсти и да се ремапне защото 288 градуса си искат бензин.
Доколкото написа колегата разбрах че не иска да пипа мотора.
Доколкото написа колегата разбрах че не иска да пипа мотора.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
martineli написа:бе ся кат си напрайх ена бърза сметка ако имаш връзки тук таме за някои неща за ени 1000-1200лв ................................готов да ги дадеш тия пари
Добре колега, айде светни ни и нас другите собственици с тоя мотор.
Аз имам възможност, просто още се чудя дали си заслужава!
Нека тези от вас, които разбират да пуснат един списък в 2-3 варианта какво е необходимо и горе долу кое колко струва.
Пример: 1.Филтър - панелен?! ~ лв.
2.Валче - еди колко си градуса, еди колко си лв.
3.Колектор (и) ?!
4.Генерация.....резонатор?! Ф-?!
5.Чипче-?!
6.Портване-?!
7.Дросели-?!
и т.н.
Целта е да се обособят 2-3 варианта според парите, които желаещите са готови да дадат.
Първия вариант да е с най-елементарните неща, а третия за маниаци!
Дано ме разбрахте!


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Добре. Ето малко инфо от мен:
1. Филтър - Панелен - 98.55лв - JR
2. Колектор - 1104.20лв - Supersprint
3. Генерация - Според зависи
4. Чипче...
Тук вече идва спорното.
Взимаш си някакъв чип.. дето не знаеш какво пише в него и не знаеш какви са реалните резултати.
Защо се получава това? Някой си свалил чипа.. отворил го с някаква програма. Намерил аванс и горивната таблица.. добавил по цялата таблица +10 на всичко и го пуска в ибей като тунинг чип.
Купува го някой.. слага си го на колата и се оказва, че колата му харчи малко повече и върви .. почти по същия начин.
Има ли как да се видят реалните резултати попринцип?
Отговора е ясен. На дино стенд. Като се закачи широколентовата сонда и като видиш какво и къде ти променят.. като видиш и усетиш после реалните резултати..
Ето един софтуер писан от нас .. в реални резултати:
Сега предполагам разбирате, че "чипосването" трябва да се направи от човек, които има представа как работи двигателя.
11 коня (на колелата) и 18 нютонметра въртящ момент.. предполагам са резултат
Дано съм разяснил долу горе.
Ако имате други въпроси, където мога да помогна.. свиркайте
1. Филтър - Панелен - 98.55лв - JR
2. Колектор - 1104.20лв - Supersprint
3. Генерация - Според зависи
4. Чипче...
Тук вече идва спорното.
Взимаш си някакъв чип.. дето не знаеш какво пише в него и не знаеш какви са реалните резултати.
Защо се получава това? Някой си свалил чипа.. отворил го с някаква програма. Намерил аванс и горивната таблица.. добавил по цялата таблица +10 на всичко и го пуска в ибей като тунинг чип.
Купува го някой.. слага си го на колата и се оказва, че колата му харчи малко повече и върви .. почти по същия начин.
Има ли как да се видят реалните резултати попринцип?
Отговора е ясен. На дино стенд. Като се закачи широколентовата сонда и като видиш какво и къде ти променят.. като видиш и усетиш после реалните резултати..

Ето един софтуер писан от нас .. в реални резултати:
Сега предполагам разбирате, че "чипосването" трябва да се направи от човек, които има представа как работи двигателя.
11 коня (на колелата) и 18 нютонметра въртящ момент.. предполагам са резултат

Дано съм разяснил долу горе.
Ако имате други въпроси, където мога да помогна.. свиркайте
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
ами аз не направих списък с цени щот си направих сметка с цени както би ми излязло на мен.а доста неща са близки до подаръка щот тук таме ми се намират познати.био за генерации заварянр и т.н.
тва което бих направил аз
всмукателен колектор както описах по горе + дросел
разпределителен вал(+- портване на глава и по големи клапани в зависимост дали ще се сваля глава което е препоръчително щто както каза колегата за спортен вал на по глоеми градуси е доста наложащто сгъстяването на мотора и високооктановия бензин за добрата работа на мотора и т.н. ама тва е друга бира)
изпускателна генерация в зависимост какво се търси 4-1 или 4-2-1 и под генерация имам предвид до край а не само колектор и после детските тръбички с оргиналните гърнета.
олекотяване на маховик .спортен филтър (рег. на налягането на бенз по желание)
и накрая( но не напоследно място) след всичкия този МОГЪЩ ПЕРФОРМАНС
чип ама кадърно направен както изясни визор по-горе
тва което бих направил аз
всмукателен колектор както описах по горе + дросел
разпределителен вал(+- портване на глава и по големи клапани в зависимост дали ще се сваля глава което е препоръчително щто както каза колегата за спортен вал на по глоеми градуси е доста наложащто сгъстяването на мотора и високооктановия бензин за добрата работа на мотора и т.н. ама тва е друга бира)
изпускателна генерация в зависимост какво се търси 4-1 или 4-2-1 и под генерация имам предвид до край а не само колектор и после детските тръбички с оргиналните гърнета.
олекотяване на маховик .спортен филтър (рег. на налягането на бенз по желание)
и накрая( но не напоследно място) след всичкия този МОГЪЩ ПЕРФОРМАНС

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Има и още куп вариянти за тунинг от тези които си изброил но вече отиваме в друга материя и пипването по всяко нещо е трицифрена сума защото участва инжинерна мисъл и безброй измервания... Значи само работата по главата на този двигател ще излезе адски много ако трябва да се слагат големи клапани защото трябва и нови легла да се набиват (също водачи гумички П&П повдигачи пружини)- да обаче оттам нататък риска от пукане на главата м/у клапаните се увеличава. Отделно ако решим че изброените неща са направени този мотор трябва да се кара с доста химия за да има ефект.... сами сметнете колко пари струва едно зареждане.
Аз ще посъветвам колегата ако е решил да си кара нормално колата да си я поддържа в стоков вариянт в напълно изрядно състояние. Ако е решил да ходи на състезания и т.н. и приложи този тунинг на двигателя да си вземе друга кола за ежедневна,защото тунингования мотор има и много по малък ресурс и в пъти по скъп като поддръжка за разлика от ежедневния.
Аз ще посъветвам колегата ако е решил да си кара нормално колата да си я поддържа в стоков вариянт в напълно изрядно състояние. Ако е решил да ходи на състезания и т.н. и приложи този тунинг на двигателя да си вземе друга кола за ежедневна,защото тунингования мотор има и много по малък ресурс и в пъти по скъп като поддръжка за разлика от ежедневния.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Stenly написа:Аз ще посъветвам колегата ако е решил да си кара нормално колата да си я поддържа в стоков вариянт в напълно изрядно състояние. Ако е решил да ходи на състезания и т.н. и приложи този тунинг на двигателя да си вземе друга кола за ежедневна,защото тунингования мотор има и много по малък ресурс и в пъти по скъп като поддръжка за разлика от ежедневния.
Е, какво пречи някой чип от масовите и примерно един спортен филтър (последното според мен има най-вече психологически ефект

П.П. Чипа го има над половин година и проблеми няма!!! (че даже и на газ кара, въпреки че й казах да не го прави, ако й е мила колата



- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Разбира се че няма проблем да се сложи но просто хубаво направен чип си е също немалко пари. Оттам обаче почва да се иска още и още във филма и почва да се пипа и на други места
това имах впредвид в по горния ми пост. Пиша като изпатил защото и едната ми ежедневка е сбироток от 7 двигателя...а я чакат и още работи.
А за филтъра няма да коментирам спортни мортни ... сложете си книжен нормален филтър за 10 лв за да сте сигурни.

А за филтъра няма да коментирам спортни мортни ... сложете си книжен нормален филтър за 10 лв за да сте сигурни.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Здр. колеги от доста време няма мнения в темата но аз вчера направих лека стъпка сложих на мойто голфе резпределителен вал от 2E и резултатът е по-добър от очаквания,имах малки затруднения защото този от 2E е за двигател със 4 лагера,а моят двигател е с 5 така че се наложи излишната черупка за лагера да бъде издълбана(тази на самата глава) за да няма новият вал допир с нея.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
а по принцип може ли да се сложи 16 клапанова глава на този мотор или не и ако може каква
- djonni_1989
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
- Автомобил: Audi S8
- Двигател: AHC
- Местоположение: Разград
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
аз съм виждал точно такъв 1.6 101 със глава от абф спортни бутала виоснер спортни валове кеткамс и цифрата беше доста голяма но вървежа беше невероятен като за 1.6
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
да ама до колкото разбрах от една др тема много слойно става да се слойи 16б глава
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
едно мнение и от мен, с риск да бъда оплют...
1. някой прочете ли внимателно заглавието на темата, оттам да тръгнем-всеки мотор може да се подобри...
2. темата въобще не и е мястото в "силов тунинг", по-скоро е за "клавиатурен"
3. чета за едни суми, за едни части, да не се лъжем кой от вас ще набие 1000лв за колектор за 1.6,, да не говоря за останалите железа...
4. като атмосферен мотор с малка кубатура, откъм въртящ момент няма потенциал, остават оборотите, а това не е хонда...
5. атмосферния тунинг е скъпа екзотика
Според мен ако си приготвил х хххлв за това да направиш колата си по-мощна, трябва да ги оползотвориш максимално ефективно, да изкараш максимума коне за тия пари. Най-евтиния вариант с гарантиран и осезаем ефект е по-голям мотор. Казвам го от личен опит.
1. някой прочете ли внимателно заглавието на темата, оттам да тръгнем-всеки мотор може да се подобри...
2. темата въобще не и е мястото в "силов тунинг", по-скоро е за "клавиатурен"
3. чета за едни суми, за едни части, да не се лъжем кой от вас ще набие 1000лв за колектор за 1.6,, да не говоря за останалите железа...
4. като атмосферен мотор с малка кубатура, откъм въртящ момент няма потенциал, остават оборотите, а това не е хонда...
5. атмосферния тунинг е скъпа екзотика
Според мен ако си приготвил х хххлв за това да направиш колата си по-мощна, трябва да ги оползотвориш максимално ефективно, да изкараш максимума коне за тия пари. Най-евтиния вариант с гарантиран и осезаем ефект е по-голям мотор. Казвам го от личен опит.
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
+1
Луди пари за нищо. Това няма да бъде шоу кар, за да напънем едно 1.6 и хората да видят как правим от нищо,нещо. Целта е да има някъв ефект за някви пари. С бюджета, с който разполагаш, купи един АБФ, сервизирай го. Сложи си после един чип-мип и ще си много по-доволен от колкото да наливаш в 1.6.
Зная, че не пиша точно по темата. Пиша за да ти спестя разочарованието и хвърлените на вятъра пари.
Anchev до колкото знам беше тръгнал по подобен път с някакво 1.6. Хубаво, че бързо се освести.
Питай го сега има ли в гаража си един сервизиран 1.6, който не може да продаде.
Пиша от личен опит.
Луди пари за нищо. Това няма да бъде шоу кар, за да напънем едно 1.6 и хората да видят как правим от нищо,нещо. Целта е да има някъв ефект за някви пари. С бюджета, с който разполагаш, купи един АБФ, сервизирай го. Сложи си после един чип-мип и ще си много по-доволен от колкото да наливаш в 1.6.
Зная, че не пиша точно по темата. Пиша за да ти спестя разочарованието и хвърлените на вятъра пари.
Anchev до колкото знам беше тръгнал по подобен път с някакво 1.6. Хубаво, че бързо се освести.
Питай го сега има ли в гаража си един сервизиран 1.6, който не може да продаде.
Пиша от личен опит.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта