Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот ninja_pz84 » Нед 04 окт 2009 13:31


Здравейте
След като си взех колата си я сервизирах,даже смених носач...общто взето беше при добър майстор а днес виждам странен теч.Още не съм разучил колата затова ако някой може да помогне ще се радвам...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот ninja_pz84 » Нед 04 окт 2009 19:23


Май никои не разбира от пасати ,а всеки само пита пфу


insert
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот insert » Нед 04 окт 2009 19:45


Много ли тече или просто сълзи.Ако е 50-100 гр. от смяна до смяна на не се притеснявай :) .
Не питали майстора който ти я обслужи. :)


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот bayspiro » Нед 04 окт 2009 20:07


Че не разбираме - не разбираме, ама ще ти кажа ако тече петмез, пий,бе бате! Пий дорде не е свършило! :mrgreen: :mrgreen: Ние от къде да знаем какво тече: анифриз, масло, гориво, или някой е пикал на блока на мотора? То от картинката не мирише, бе човеко божи. :roll:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 04 окт 2009 20:17


Това да не е 1.6 101к.с. :roll: :roll: :roll: :roll: ,много гаден мотор и тече кът лейка по принцип :Mr Green Fun


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот radotom » Нед 04 окт 2009 21:58


MITKO_DVD написа:Това да не е 1.6 101к.с. :roll: :roll: :roll: :roll: ,много гаден мотор и тече кът лейка по принцип :Mr Green Fun

Не е, бате Мите! :lol:
1.8, 20V е ;)
Като гледам последната снимка- теча е точно от датчика.
Какъв е и каква работа има там- не зная, но със сигурност трябва да има гумен О-пръстен отдолу ;)
Сваляй и сменяй ;)
Ако не се оправи- тогава пак ще го мислим.
Всъщност- какво е това наистина? Антифриз или масло?


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот ninja_pz84 » Пон 05 окт 2009 19:49


Мерси за цветущите мнениея наистина :)
Масло е това и ме съмнява че е масло от семеринга на коляновия вал...
Двигателно масло е още е златисто от смяната...


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот The_Machine » Пон 05 окт 2009 19:49


Радко, датчика е детонационен и до него никакви течности не достигат :)
Теча е от тръбата за картерната вентилация, която е малко по-нагоре.
Предполагам колата от време на време й треперят оборотите и пали малко трудно сутрин?


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот ninja_pz84 » Пон 05 окт 2009 20:00


Ами не колега пали си лесно ,но в началото малко сама се изфорсирва и после се нормализира....Ходих до бургас веднага след като е обслужих че от там е либето и после е потекла....


Потребителски аватар
gogovet
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 14:42
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AHL 1998

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот gogovet » Пон 05 окт 2009 20:09


Здравей, предполагам че това масло е там след смяната на стария маслен филтър, нормално след това е да се стече част от старото ти масло. Успех :screwy


Georgi_G
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София / Възраждане

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот Georgi_G » Вто 06 окт 2009 7:46


Аз залагам на О-пръстена под масления филтър и от там подлива по блока и картера. Пробвай да забършеш добре филтъра и около него и после гледай, но на студена кола(след като я подкараш сутринта докато загрее).


Потребителски аватар
dimmit
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Трън

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот dimmit » Вто 06 окт 2009 12:19


Радко, датчика е детонационен и до него никакви течности не достигат :)
Теча е от тръбата за картерната вентилация, която е малко по-нагоре.
Предполагам колата от време на време й треперят оборотите и пали малко трудно сутрин?

:applause: :да:


dekotd
Мнения: 129
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот dekotd » Вто 06 окт 2009 20:05


колега може да е от уплътнението,където се завива филтъратам където влизат два маркуча,за охлаждането на маслото,моето от там сълзеше след смяна на маслото,но после спря,"закисна се",а от тръбата за картерните пари ,мисля че неможе да тече толкова,моята беше сцепена,ама не ми омасляваше така.дано ти е полезна тази информация.


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот ninja_pz84 » Пон 12 окт 2009 21:54


По думите на майстора някаква гумичка над масления филтър,ако питате мен предния път нарочно или мърливо свършена ... аман


Georgi_G
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София / Възраждане

Re: Някакъв теч-Пасат 1.8 20V

Мнениеот Georgi_G » Вто 13 окт 2009 7:21


Georgi_G написа:Аз залагам на О-пръстена под масления филтър и от там подлива по блока и картера. Пробвай да забършеш добре филтъра и около него и после гледай, но на студена кола(след като я подкараш сутринта докато загрее).


О-пръстена на охладителя на маслото

Трудът е около половин час при поизстинала кола, само внимавай на кой майстор ще попаднеш, че за труд ми искаха от 30 до 120лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта