1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира

Мнениеот nasko1978 » Пет 02 окт 2009 15:16


При мен е същото и изобщо не се притеснявам.Почистих колектори,затапих ЕГР-а ,изведох картерните газове и пак омаслява.Смятам ,че маслото е много малко, но "маже" яко и е остатъчно от интеркулера и по тръбите.Прочети за егр-а, за картерните газове, за колекторите и мн.др. хубави теми и ще се ориентираш.Колега ,а относно свиренето на турбината не се притеснявай.Точно на същите обороти се чува и при мен и ми радва ухото.Над 2.500 об. няма и как да го чуваш, заради другите шумове - от гуми,вятър и др.




Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира

Мнениеот Peteff » Пет 02 окт 2009 22:31


между другото един приател имаше същия проблем но на голф 4 и след много ходения по мъките се оказа че бил замърсен някакъв датчик , който следи оборотите/скоростта и по този начин подава сигнал на кутията да смени на по голяма предавка
така че провери и този датчик. за съжаление не мога да кажа къде се намира , но предполагам майсторите ще знаят.успех


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира

Мнениеот niks76 » Пон 05 окт 2009 19:02


на типтроника е долу над лявата полуоска-не е от него :!:


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира

Мнениеот pit » Вто 06 окт 2009 11:26


KirilGeorgiev написа:Колега това откъртено парче от катализатора е възможно при подаване на газ да бъде издухвано от изгорелите газове и да им задръства свободното излизане.Ти пишеш че на място си се форсира нормално но погледни колко силно излизат газовете през ауспуха.


Ето малко развитие, няма да казвам решение за да не стане пак проблем...

Отидох при колегата danii , за махане на катализатора.

Катализатора се беше оформил с форма на круша, забита с тясната страна в тръбата.....

На всичко отгоре, питата не беше мръсна, през нея се вижда, но се беше завъртял на 90 градуса, и по този начин питата и отворите и идваха перпендикулярно на потока въздух..какво да ви кажа, чиста тапа!

Ето какво намерихме вътре:

/натисни снимката за голямо изображение/

Изображение

При излизане от сервиза, при подаване на газ върти гуми (колата е автоматик), следваше проба на Околовръстно шосе в София, и.. 180-200км./ч, няма забиване или замисляне, не се включи сервизен режим, е имаше замислени коли на платното, мисля че бяха спряли на място mhihi (поне така ми изглеждаха в огледалото за обратно виждане)

Така че, за сега колата върви май..
Благодаря на колегата Danii за доброто обслужване.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Мнениеот tdi fen » Вто 06 окт 2009 14:50


колега pit на какви километри е колата ти ?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Мнениеот Andonov » Вто 06 окт 2009 14:59


tdi fen написа:колега pit на какви километри е колата ти ?


Едва ли ще може да ти отговори коректно.


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Мнениеот pit » Вто 06 окт 2009 15:16


Andonov написа:Едва ли ще може да ти отговори коректно.


Точно..едва ли знае някой, и компютъра на колата незнае, защото той самият е сменян преди 60000км.На километража показва 119000км.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Мнениеот morfei1 » Вто 06 окт 2009 18:47


И моята взе да понъвървява повечко след махането, пък и разхода ми падна :shock


Потребителски аватар
niko_77
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat AWX

Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира

Мнениеот niko_77 » Сря 07 окт 2009 16:34


anton_ianev написа:Скоро имах подобен проблем с моя Б5,5 101PS.Губеше мощност и започваше да тресе на висока предавка,след което светваше ESP-то и трябваше да гася колата за да изчисти грешката,след което тръгваше за малко пак нормално.При мен проблема се оказа един кабел,който се намира под капака на главата и който подава някакви токове към дюзите.След смяната проблема ми се оправи.Надявам се да съм помогнал.


При мен преди време започна да претриса, но най-често в ниските обороти, иначе пак пълнеше оборотомера. Само един път, беше толкова силно че светна ESP и си остана да свети, и нямаше мощност а само вибрации. На ваг-кома грешка за клапана на дюзата и друга за цилиндъра, и доста се бях пооплашил. След доста ровене по много форуми видях, че доста хора са го имали подобен проблем и на много са им сменили даже разпръсквача, но проблема пак си оставал. А цялата работа била точно в кабелите на разпръсквачите, след подмяна се оправя този проблем. И при мен се оказа, че той прави някакви мизерийки. Интересното е че с око нищо нередно не се вижда, обикновенни кабели, нито са нагорели, нито нищо. Единственно ако някоя от самите буксички започне да не дава добър контакт. Смених го 135лв. от Порше-бг и проблема изчезна.


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Мнениеот pit » Нед 11 окт 2009 19:24


След като махнах катализатора, тествах с ваг ком, колата работи на място, ето какво показва на 13 канал, според вас тия дюзи как са като стойности?

Мога ли да подкарам колата в това положение, така закачена на лаптопа и да гледам какво се случва в движение със стойностите?

Ето и снимките:

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Мнениеот morfei1 » Нед 11 окт 2009 19:45


То 13-ти се гледа на място при загрял двигател, без климатроник. Показанията са в рамките на нормалното.

Моите са някъде там, като твоите. Гледал съм и коли които са почти на нула, но нито работят по-добре от моята, нито вървят повече, нито горят по-малко.


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Мнениеот pit » Нед 11 окт 2009 20:10


morfei1 написа:Показанията са в рамките на нормалното.


А сега де..възможно ли е да се е отпушила.. преди това даваше на втори цилиндър над +2,5

И още нещо,преди светкаше ЕСП при константни обороти(примерно на 2500 и без да сменям горна предавка, нарочно държа оборотите и светкаше лампата ЕСП), и излизаше записана грешка и като причина :отклонение от нормата на дюза на втори цилиндър...

Вчера нарочно направих същия номер, карах на 2500 и на ниска предавка, светна отново тази лампа ЕСП... после си проверих за грешки с ваг-ком,няма записани....

Та има ли минимален шанса да се е оправила работата с тая дюза?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?

Мнениеот morfei1 » Нед 11 окт 2009 20:16


От махането на катализатора, едва ли.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта