


1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира
При мен е същото и изобщо не се притеснявам.Почистих колектори,затапих ЕГР-а ,изведох картерните газове и пак омаслява.Смятам ,че маслото е много малко, но "маже" яко и е остатъчно от интеркулера и по тръбите.Прочети за егр-а, за картерните газове, за колекторите и мн.др. хубави теми и ще се ориентираш.Колега ,а относно свиренето на турбината не се притеснявай.Точно на същите обороти се чува и при мен и ми радва ухото.Над 2.500 об. няма и как да го чуваш, заради другите шумове - от гуми,вятър и др.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира
между другото един приател имаше същия проблем но на голф 4 и след много ходения по мъките се оказа че бил замърсен някакъв датчик , който следи оборотите/скоростта и по този начин подава сигнал на кутията да смени на по голяма предавка
така че провери и този датчик. за съжаление не мога да кажа къде се намира , но предполагам майсторите ще знаят.успех
така че провери и този датчик. за съжаление не мога да кажа къде се намира , но предполагам майсторите ще знаят.успех
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира
на типтроника е долу над лявата полуоска-не е от него 

- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира
KirilGeorgiev написа:Колега това откъртено парче от катализатора е възможно при подаване на газ да бъде издухвано от изгорелите газове и да им задръства свободното излизане.Ти пишеш че на място си се форсира нормално но погледни колко силно излизат газовете през ауспуха.
Ето малко развитие, няма да казвам решение за да не стане пак проблем...
Отидох при колегата danii , за махане на катализатора.
Катализатора се беше оформил с форма на круша, забита с тясната страна в тръбата.....
На всичко отгоре, питата не беше мръсна, през нея се вижда, но се беше завъртял на 90 градуса, и по този начин питата и отворите и идваха перпендикулярно на потока въздух..какво да ви кажа, чиста тапа!
Ето какво намерихме вътре:
/натисни снимката за голямо изображение/

При излизане от сервиза, при подаване на газ върти гуми (колата е автоматик), следваше проба на Околовръстно шосе в София, и.. 180-200км./ч, няма забиване или замисляне, не се включи сервизен режим, е имаше замислени коли на платното, мисля че бяха спряли на място

Така че, за сега колата върви май..
Благодаря на колегата Danii за доброто обслужване.
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
колега pit на какви километри е колата ти ?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
tdi fen написа:колега pit на какви километри е колата ти ?
Едва ли ще може да ти отговори коректно.
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
Andonov написа:Едва ли ще може да ти отговори коректно.
Точно..едва ли знае някой, и компютъра на колата незнае, защото той самият е сменян преди 60000км.На километража показва 119000км.
Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
И моята взе да понъвървява повечко след махането, пък и разхода ми падна 

- niko_77
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat AWX
Re: 1,9 TDI 131k.c.-загуба на мощтност, колата почти спира
anton_ianev написа:Скоро имах подобен проблем с моя Б5,5 101PS.Губеше мощност и започваше да тресе на висока предавка,след което светваше ESP-то и трябваше да гася колата за да изчисти грешката,след което тръгваше за малко пак нормално.При мен проблема се оказа един кабел,който се намира под капака на главата и който подава някакви токове към дюзите.След смяната проблема ми се оправи.Надявам се да съм помогнал.
При мен преди време започна да претриса, но най-често в ниските обороти, иначе пак пълнеше оборотомера. Само един път, беше толкова силно че светна ESP и си остана да свети, и нямаше мощност а само вибрации. На ваг-кома грешка за клапана на дюзата и друга за цилиндъра, и доста се бях пооплашил. След доста ровене по много форуми видях, че доста хора са го имали подобен проблем и на много са им сменили даже разпръсквача, но проблема пак си оставал. А цялата работа била точно в кабелите на разпръсквачите, след подмяна се оправя този проблем. И при мен се оказа, че той прави някакви мизерийки. Интересното е че с око нищо нередно не се вижда, обикновенни кабели, нито са нагорели, нито нищо. Единственно ако някоя от самите буксички започне да не дава добър контакт. Смених го 135лв. от Порше-бг и проблема изчезна.
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
След като махнах катализатора, тествах с ваг ком, колата работи на място, ето какво показва на 13 канал, според вас тия дюзи как са като стойности?
Мога ли да подкарам колата в това положение, така закачена на лаптопа и да гледам какво се случва в движение със стойностите?
Ето и снимките:


Мога ли да подкарам колата в това положение, така закачена на лаптопа и да гледам какво се случва в движение със стойностите?
Ето и снимките:


Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
То 13-ти се гледа на място при загрял двигател, без климатроник. Показанията са в рамките на нормалното.
Моите са някъде там, като твоите. Гледал съм и коли които са почти на нула, но нито работят по-добре от моята, нито вървят повече, нито горят по-малко.
Моите са някъде там, като твоите. Гледал съм и коли които са почти на нула, но нито работят по-добре от моята, нито вървят повече, нито горят по-малко.
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
morfei1 написа:Показанията са в рамките на нормалното.
А сега де..възможно ли е да се е отпушила.. преди това даваше на втори цилиндър над +2,5
И още нещо,преди светкаше ЕСП при константни обороти(примерно на 2500 и без да сменям горна предавка, нарочно държа оборотите и светкаше лампата ЕСП), и излизаше записана грешка и като причина :отклонение от нормата на дюза на втори цилиндър...
Вчера нарочно направих същия номер, карах на 2500 и на ниска предавка, светна отново тази лампа ЕСП... после си проверих за грешки с ваг-ком,няма записани....
Та има ли минимален шанса да се е оправила работата с тая дюза?
Re: 1,9TDI 131k.c.-загуба на мощност, колата почти спира-решено?
От махането на катализатора, едва ли.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pichaga и 72 госта