120лв са 6 филтъра
Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
абе дали върви повече незнам ама я има лекотата в ниските...разликата е като нормална нафта и В-Пауър-а не си по-бърз ама усещането е много по-добро и съответно има разлика макар и минимална...за мен е оферта даже и да се пестят само пари от филтри 
120лв са 6 филтъра
няма как да си вътре от К и Н. Да не говорим, че всяка чипосана кола трябва да е без катализатор и панелен К и Н...поне с това
да диша и издиша леко...
120лв са 6 филтъра
- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Някой има ли оплакване от заминал дебитомер от K&N филтрите, или тва за дебитометъра е пълна глупост ?
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Колега, като си почистваш редовно филтъра, и кутията му. Отвреме на време почистване и на дебитомера вероятноста е почти нулева.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Аз съм с панелени филтъри JR и на двете коли и нямам проблеми с дебитомерите
И двата вече са на по 7-8000км.и само съм ги поизтупал профилактично,а и още не са за пране.
Като ги сложих турбините започнаха да съскат още по-силно като змии

И двата вече са на по 7-8000км.и само съм ги поизтупал профилактично,а и още не са за пране.
Като ги сложих турбините започнаха да съскат още по-силно като змии

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
morfei1 написа:Колега, като си почистваш редовно филтъра, и кутията му. Отвреме на време почистване и на дебитомера вероятноста е почти нулева.
трябва да не се прекалява с маслото от "чистата" страна на филтъра - тази откъм дебитометъра...там по-малко масло, от долу повече да спира финните мизериики...тия от ОМВ се виждат в чудо като вдигна капака и забия прахосмукачката във филтърната кутия
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Бе аз моя туко що го поръчах ама след 8-ми Ноември ще е тука
, та няма да е зле да ми изнесете един курс на обучение. Прането ми е ясно, доколкото разбрах от PDF-а за експлоатация на K & N там се маже, а не се пръска, както беше на старият ми BMC
.
Съвсем сериозно питам
@bai_ILIA, я кажи твоя с какъв номер е? Да не би да е K & N 33-2128
?
Съвсем сериозно питам
@bai_ILIA, я кажи твоя с какъв номер е? Да не би да е K & N 33-2128
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
мислите ли,че тези филтри чистят достатъчно добре въздуха и няма да скапят двигателя в по-дългосрочен план?
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
Да. Аз карах 2 години с такъв и навъртях пробег, които доста хора правят за 4 - 5 години и мотора все още си работи като часовник, със същия този филтър
.
Километрите които аз знаех че са навъртяни на колата бяха 350000км, последните 50000км от които със спортния филтър.
Километрите които аз знаех че са навъртяни на колата бяха 350000км, последните 50000км от които със спортния филтър.
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
последните 50000км от които със спортния филтър.

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
morfei1 написа:Бе аз моя туко що го поръчах ама след 8-ми Ноември ще е тука, та няма да е зле да ми изнесете един курс на обучение. Прането ми е ясно, доколкото разбрах от PDF-а за експлоатация на K & N там се маже, а не се пръска, както беше на старият ми BMC
.
Съвсем сериозно питам
@bai_ILIA, я кажи твоя с какъв номер е? Да не би да е K & N 33-2128?
Пръска се с един шпрей. Опцията с мазането май я няма тука в ЕУ. Супер лесно е - пръскаш един път. Съхне 15 мин и където не е почервеняло се пръска пак. 33-2128 е на СДИ-то а моя е 33-2172.
Относно прането аз го повтарям 2-3 пъти като първо го накисвам без препарат в един лехен да паднат листата и мизерията. После го пърскам, стои, плакна го както си му е редът. И накрая съхне по естествен път.
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
E как на CDI-то бе човек. Намен такъв ми излиза и такъв поръчах
? http://www.knfilters.com/search/applica ... od=33-2128
нали първо се пръска със спрей изчаква се 10 мин и се полива обилно с вода. след това съхне и се напръсква от към мръсната страна с маслото и трябва да стане навсякъде червен?
нали първо се пръска със спрей изчаква се 10 мин и се полива обилно с вода. след това съхне и се напръсква от към мръсната страна с маслото и трябва да стане навсякъде червен?
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
2001 SEAT IBIZA III 1.9L L4 DSL - 68BHP имах на предвид. то става за половината ВАГ твоя филтър, моя за другата половина 
да, по принцип е така
ама не става от първия път. аз първо го топя в лехена без да го пръска. плакна го обилно. после го пръскам, стои 10 мин плакна го и повтарям още един път. и така става. проблемът при мен е че въздухът за мотора се взима на една педя от земята - двете дупки в ниско в маската, зад които е кулера. и това води до качване на много мизерия горе и затова бая пране си пада при мен.
да, по принцип е така
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
morfei1 написа:E как на CDI-то бе човек. Намен такъв ми излиза и такъв поръчах? http://www.knfilters.com/search/applica ... od=33-2128
?
Такъв ти трябва и на теб споко
п.п.Те на всички четворки са еднакви въздушните филтри,такаче няма как да го сбъркат
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
аз ви казах майна
който е чипосан значи иска малко повече от ТДИ-то тоест ако се върви по логичния път трябва да се избуши катализатора (колите са ви по над 150 000км така,че са пътници кат-овете) и едно К - Н-че. Така не се печелят 10 коня ама с оптимизира пакета...пълни по-лесно и още по-важно за дизела, празни по-лесно
чип, декат и К и Н излиза най-много 400лв 
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N
.
Последна промяна от vinixxx на Сря 22 сеп 2010 14:12, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта