Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот bai_ILIA » Пон 05 окт 2009 20:53


абе дали върви повече незнам ама я има лекотата в ниските...разликата е като нормална нафта и В-Пауър-а не си по-бърз ама усещането е много по-добро и съответно има разлика макар и минимална...за мен е оферта даже и да се пестят само пари от филтри :)

120лв са 6 филтъра :) няма как да си вътре от К и Н. Да не говорим, че всяка чипосана кола трябва да е без катализатор и панелен К и Н...поне с това :) да диша и издиша леко...




Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот The_Game » Вто 06 окт 2009 17:35


Някой има ли оплакване от заминал дебитомер от K&N филтрите, или тва за дебитометъра е пълна глупост ?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот morfei1 » Вто 06 окт 2009 18:52


Колега, като си почистваш редовно филтъра, и кутията му. Отвреме на време почистване и на дебитомера вероятноста е почти нулева.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот Dorian » Вто 06 окт 2009 19:07


Аз съм с панелени филтъри JR и на двете коли и нямам проблеми с дебитомерите 8)
И двата вече са на по 7-8000км.и само съм ги поизтупал профилактично,а и още не са за пране.
Като ги сложих турбините започнаха да съскат още по-силно като змии mhihi mhihi


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот bai_ILIA » Вто 06 окт 2009 21:01


morfei1 написа:Колега, като си почистваш редовно филтъра, и кутията му. Отвреме на време почистване и на дебитомера вероятноста е почти нулева.


трябва да не се прекалява с маслото от "чистата" страна на филтъра - тази откъм дебитометъра...там по-малко масло, от долу повече да спира финните мизериики...тия от ОМВ се виждат в чудо като вдигна капака и забия прахосмукачката във филтърната кутия :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот morfei1 » Вто 06 окт 2009 21:41


Бе аз моя туко що го поръчах ама след 8-ми Ноември ще е тука :? , та няма да е зле да ми изнесете един курс на обучение. Прането ми е ясно, доколкото разбрах от PDF-а за експлоатация на K & N там се маже, а не се пръска, както беше на старият ми BMC :roll: .

Съвсем сериозно питам :)

@bai_ILIA, я кажи твоя с какъв номер е? Да не би да е K & N 33-2128 :roll: ?


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот esto » Вто 06 окт 2009 22:46


мислите ли,че тези филтри чистят достатъчно добре въздуха и няма да скапят двигателя в по-дългосрочен план?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот morfei1 » Вто 06 окт 2009 22:52


Да. Аз карах 2 години с такъв и навъртях пробег, които доста хора правят за 4 - 5 години и мотора все още си работи като часовник, със същия този филтър :) .

Километрите които аз знаех че са навъртяни на колата бяха 350000км, последните 50000км от които със спортния филтър.


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот esto » Вто 06 окт 2009 23:14


последните 50000км от които със спортния филтър.


:да: :applause:


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот bai_ILIA » Сря 07 окт 2009 8:52


morfei1 написа:Бе аз моя туко що го поръчах ама след 8-ми Ноември ще е тука :? , та няма да е зле да ми изнесете един курс на обучение. Прането ми е ясно, доколкото разбрах от PDF-а за експлоатация на K & N там се маже, а не се пръска, както беше на старият ми BMC :roll: .

Съвсем сериозно питам :)

@bai_ILIA, я кажи твоя с какъв номер е? Да не би да е K & N 33-2128 :roll: ?


Пръска се с един шпрей. Опцията с мазането май я няма тука в ЕУ. Супер лесно е - пръскаш един път. Съхне 15 мин и където не е почервеняло се пръска пак. 33-2128 е на СДИ-то а моя е 33-2172.

Относно прането аз го повтарям 2-3 пъти като първо го накисвам без препарат в един лехен да паднат листата и мизерията. После го пърскам, стои, плакна го както си му е редът. И накрая съхне по естествен път.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот morfei1 » Сря 07 окт 2009 9:13


E как на CDI-то бе човек. Намен такъв ми излиза и такъв поръчах :shock ? http://www.knfilters.com/search/applica ... od=33-2128

нали първо се пръска със спрей изчаква се 10 мин и се полива обилно с вода. след това съхне и се напръсква от към мръсната страна с маслото и трябва да стане навсякъде червен?


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот bai_ILIA » Сря 07 окт 2009 13:42


2001 SEAT IBIZA III 1.9L L4 DSL - 68BHP имах на предвид. то става за половината ВАГ твоя филтър, моя за другата половина :)

да, по принцип е така :) ама не става от първия път. аз първо го топя в лехена без да го пръска. плакна го обилно. после го пръскам, стои 10 мин плакна го и повтарям още един път. и така става. проблемът при мен е че въздухът за мотора се взима на една педя от земята - двете дупки в ниско в маската, зад които е кулера. и това води до качване на много мизерия горе и затова бая пране си пада при мен.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот Dorian » Сря 07 окт 2009 18:39


morfei1 написа:E как на CDI-то бе човек. Намен такъв ми излиза и такъв поръчах :shock ? http://www.knfilters.com/search/applica ... od=33-2128
?

Такъв ти трябва и на теб споко :) Той този филтър е за половината ВАГ-група
п.п.Те на всички четворки са еднакви въздушните филтри,такаче няма как да го сбъркат


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот bai_ILIA » Съб 10 окт 2009 7:05


аз ви казах майна :) който е чипосан значи иска малко повече от ТДИ-то тоест ако се върви по логичния път трябва да се избуши катализатора (колите са ви по над 150 000км така,че са пътници кат-овете) и едно К - Н-че. Така не се печелят 10 коня ама с оптимизира пакета...пълни по-лесно и още по-важно за дизела, празни по-лесно :mrgreen: чип, декат и К и Н излиза най-много 400лв :mrgreen:


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот vinixxx » Съб 10 окт 2009 8:05


.

Последна промяна от vinixxx на Сря 22 сеп 2010 14:12, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 57 госта