


Проблем с 1Z е решен
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Проблем с 1Z е решен
Здравеите аз от скоро карам пасат с ДВ 1Z и имам проблем Когато варви на 4и5 неможе да вдигне повече от 3000 об Ако пусна газта подема малко и пак спира Всичко е сменено филтри масла Карам го Гърция с хубава нафта Къде може да е причината?
Последна промяна от mishofren на Пет 09 окт 2009 11:13, променено общо 1 път.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Проблем с 1Z
колега андонов бьди снисходителен
все пак това е пьрви пост на колегат
пусни му някое линкче да чете
огледаи малките мьркучлета да няма някое скьсано или извадено
от там нататьк ти трябва някои по-запознат с проблема тип
все пак това е пьрви пост на колегат
пусни му някое линкче да чете
огледаи малките мьркучлета да няма някое скьсано или извадено
от там нататьк ти трябва някои по-запознат с проблема тип
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: Проблем с 1Z
Проверих маркучите здрави са Тук не разбират много от дизели Има един датчик ако така мога да го нарека и се намира точно след въздушния филтър? Някои сменял ли го е поради същия проблем?
Re: Проблем с 1Z
А чува ли се свистене (свиркане
) на място като подадеш малко газ? На моя голф 1з го имам същия проблем и ми е заминала меката връзка на турбината - та или тя оказва влияние ил турбото се е позадръстило нещо и се нуждае от ремонт. Тия дни ще ходя да сменям меката връзка и се надявам тя да е проблема за това ( че и за вибрациите на волана )

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: Проблем с 1Z
не меките връзки са здрави турбото работи май ще се окаже дебитометара като чета форумите и други коли със същия проблем но след смяна на дебитометара всичко се оправяло ще го сменя и ще видим
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с 1Z
mishofren написа:Проверих маркучите здрави са Тук не разбират много от дизели Има един датчик ако така мога да го нарека и се намира точно след въздушния филтър? Някои сменял ли го е поради същия проблем?
Този датчик не го барай.
Имай впредвид че повечето маркучи се късат точно да скобата и с пипане няма да разбереш.
Или сваляне или ако има масло по самата скоба. Огледай и кулера.
Провери си и тънките маркучета от до Н75 (един метален клапан над сервото).
С дебитомера не бързай още.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: Проблем с 1Z
всичките маркучетаги ги свалих иги одрязах с по 1 см от кам скобите кулера го чистих с маркучите колата на 1 2 и 3 вдига 4500 об на 4и 5 до 3000
- HeadshooteR
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z
Колега , а сменил ли си и този клапан , който е над горивния филтър ?
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: Проблем с 1Z
не разбрах за кой клапан говориш
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с 1Z
Откачи си двете маркучета, които са на клапан Н75 отиващи надолу към турбината и ги съедини.
При някой коли са червен и син цвят, но може при теб да са черни.
И после кажи как е.
При някой коли са червен и син цвят, но може при теб да са черни.
И после кажи как е.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРНА
Re: Проблем с 1Z е решен
Да направих го свързах червения и синия колата пак полетя сега сам го порачал да ми го доставят благодаря за информацията ПрОблЕмА Е рЕШЕН с клапан N75
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с 1Z е решен
Пия ракия с дебело мезе. 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с 1Z е решен
е добре де що се съединяват маркучите отиващи надолу към турбото?Нали единия е на изхода на турбото а другия на байпаса и като се съединят турбото почва да надува и байпаса отваря докато се стигне до едно определено положение (при мен точно 0,5 бар)в което става така нареченото саморегулиране.По скоро би трябвало да се съединят маркуча от байпаса със този към атмосферата при което турбината надува колкото може 1,5-1,6 бара.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Проблем с 1Z е решен
с това свързване не пренадува ли турбото ? без клапан няма да го бъде дълго май
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 47 госта